Kleurtjes .....

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
GarField000
Advanced Member
Advanced Member

Kleurtjes .....

Berichtdoor GarField000 » 19 Jul 2019, 16:20

Zoals sommige misschien al weten heeft ITTF een nieuwe regel gemaatk waarbij je 1 rubber zwart moet hebben, en 1 rubber iets anders. Hoeft niet meer perse rood te zijn. Mag ook blauw groen of wat je wil.
Bernadette Szocs is de eerste die hier gebruik van maakt met Tibhar.
Op de T2 Diamond Malaysia speelt ze met Roze .....
2019-07-19 16_18_10-Bernadette Szocs's rubber - pink___ - OOAK Table Tennis Forum.jpg

Volledige match vanaf 55 min.

https://www.youtube.com/watch?v=pENJjY7MQvg
----------------
Groetjes Marc

Frame: Andro LIgna ALL+
FH: DHS Skyline 3-60
BH: Dr. Neubauer Viper

benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Kleurtjes .....

Berichtdoor benxx » 19 Jul 2019, 17:10

Past goed bij Bernie, nu onze Japanse brulboei nog een banaangeel rubber op de FH
Meppers 1, 3e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Dr. Neubauer Special
BH Strahlkraft OX
FH Nittaku Fastarc-G1 1,8mm

Testvehikel:

Nimatsu Tsunami Combi Attack
BH Yinhe Qing OX
FH 729 802 Mystery III 1,9mm

ELO 05-10 1471

Danny1973
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor Danny1973 » 19 Jul 2019, 22:00

Wel heel slim, en ook wel mooi. Uiteindelijk misschien niet zo goed voor de prijs.
Kleur is wel belangrijk. Ik moet voor mijn eigen goede gevoel altijd rood op forehand. Waarom...gevoelsdingetje.
Ben benieuwd of dit echt door gaat zetten.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( zlc op fh, alc op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max

Sanwei F3 Pro Kevlar 87 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 2.0
BH: Donic Acuda blue p2 1.8

Danny1973
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor Danny1973 » 19 Jul 2019, 22:17

Wel heel slim, en ook wel mooi. Uiteindelijk misschien niet zo goed voor de prijs.
Kleur is wel belangrijk. Ik moet voor mijn eigen goede gevoel altijd rood op forehand. Waarom...gevoelsdingetje.
Ben benieuwd of dit echt door gaat zetten.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( zlc op fh, alc op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max

Sanwei F3 Pro Kevlar 87 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 2.0
BH: Donic Acuda blue p2 1.8

Andrott
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor Andrott » 20 Jul 2019, 12:28

Past helemaal bij haar, en is weer wat anders.

Doe mij maar BLAUW met WITTE stippen van 4 cm groot.

Weer iets om het tafeltennis vlugger naar de camping te brengen dan naar de sport.

Wel grappig dat de ITTF er alles aan heeft gedaan om eenheid te krijgen met ROOD en ZWART rubber.
Maar nu mag het weer, net als vroeger verschillende kleuren. Kan nog een paar oude rubber opnieuw gebruiken die niet meer
goedgekeurd zijn omdat het rubber niet de voorgeschreven kleur had. Ben benieuw wat de reacties zullen zijn op de club.

Maar ik zie wel een pluspunt, je kunt zo wel je batje vlugger terugvinden na de pauze tijdens een dubbel wedstrijd. Lol.

Met vriendelijke sportgroeten,

Andrott.

yoass
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor yoass » 20 Jul 2019, 19:29

Doe mij maar BLAUW met WITTE stippen van 4 cm groot.
Sorry, geen optie. De voorgestelde regel zegt: een heldere kleur, effen.
Maar nu mag het weer, net als vroeger verschillende kleuren. Kan nog een paar oude rubber opnieuw gebruiken die niet meer
goedgekeurd zijn omdat het rubber niet de voorgeschreven kleur had.
Helaas, ook geen optie. Alleen rubbers die op de (huidige) "LARC" staan worden toegelaten. Die lijst wordt 2x per jaar bijgewerkt, en oude rubbers verdwijnen snel - fabrikanten moeten betalen om ze erin op te nemen. Kwam laatst iemand tegen die nog met Adidas P7 speelde. Prima rubber, maar staat al twee, drie jaar niet meer op deze List of Approved Racket Coverings. Helemaal niks van Adidas. Adidas-rubbers worden hier en daar nog wel als uitverkoop-item verkocht...

Nou ja, je kunt natuurlijk overal mee spelen (rules be damned), en het is aan tegenstanders/scheidsrechters om er dan al dan niet een punt van te maken.

Ik speel af en toe met groot plezier met een oud plankie met Friendship 729 (paars) en Sriver L (rood) erop, en vind het sowieso op geen enkele manier redelijk dat ik niet gewoon hetzelfde rubber op FH en BH mag plakken. Er zijn rubbers die niet in beide kleuren beschikbaar zijn, en er zijn rubbers waarvan zwart en rood nogal verschillend spelen. Daar ga je dan...
Frame: "Vanity Two", eigen ontwerp; door http://www.dattblades.com gebouwd (Koto/Limba/ALC/Kiri/ALC/Limba/Koto)
FH: DHS Gold Arc 8/50 | BH: Nittaku Fastarc-G1

Andrott
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor Andrott » 20 Jul 2019, 21:05

Beste, Yoass.

__________________________________________________________________________________________________
*** Nou ja, je kunt natuurlijk overal mee spelen (rules be damned), en het is aan
tegenstanders/scheidsrechters om er dan al dan niet een punt van te maken.

En ik maar denken dat dat de ITTF doet . Heb ik mee daar even zwaar vergist *** LOL.

___________________________________________________________________________________________________

Je moet er natuurlijk wel de lol van inzien - of Rood met Witte stippen - Waar ken ik dat toch van .LOL

*** Wel grappig dat de ITTF er alles aan heeft gedaan om eenheid te krijgen met ROOD en ZWART rubber. ***
Dus nu maar kleurtjes gebruiken, misschien wordt het dan leuker.

____________________________________________________________________________________________________

Met vriendelijke sportgroeten,

Andrott.