Opzoek backhand rubber

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
viscaria
Silver Member
Silver Member

Opzoek backhand rubber

Berichtdoor viscaria » 03 Dec 2016, 16:05

Hi,

Ik ben opzoek naar een backhand rubber.

Ik speel momenteel met de rakza7 1.8 op de backhand en tenergy 05 2.1 op de forehand

Met de forehand speel ik graag aanvallend met veel spin. Met de backhand blok ik het meest mee en contra maar kan niet zo goed spinnen met de backhand. En durf niet te meppen en druk te geven met de backhand omdat mijn backhand zwak is.

Ik heb hiervoor ook al met de vega Japan 1.8 gespeeld alleen vind ik deze weer iets minder power. Maar met de Rakza7 heb ik daaren tegen weer iets minder controle waardoor ik de bal niet altijd kan plaats. Is er een rubber die tussen de Rakza7 en de vega Japan inzit of moet ik de Japan in 2.0 nemen.

Ik hoop dat hier iemand is die mij kan helpen met de backhand rubber.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Re: Opzoek backhand rubber

Berichtdoor Danny1973 » 04 Dec 2016, 00:17

Ik heb zelf ook een pasr seizoenen met de japan 1.8 op mijn backhand gespeeld. Dit seizoen speel ik met de donic acuda blue s2 in 1.8. Ik vind dit een stap vooruit qua controle. Je kunt er beter mee plaatsen en sinds ik met dit rubber speel lukt mijn backhand opening beter. De levensduur is prima.
Donic Waldner Dicon 84 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Donic Waldner Dicon 86 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max

ELO-Rating 1438

viscaria
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor viscaria » 04 Dec 2016, 09:26

Goede morgen.

Hi Danny alles goed hoe ging het met de competitie?

De donic P2 heb al een keef geprobeerd ik vindt dit een te zachte rubber. Nog zachter dan de Japan. Misschien dat ik de omega V 1.8 ga proberen.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 04 Dec 2016, 11:47

Een redelijk goed seizoen. Tweede in de tweede klasse en zelf 71%. De omega v asia heb ik gehad in 1.8. Ik vond deze te hard, en gevoelig voor inkomende spin. Doordat het rubber wat harder is moet je mijn inziens beter timen. Als je de bal niet lekker raakt springt deze eerder weg. Qua controle vind ik het ook geen verbetering t.o.v. jouw Japan. Heb jij wel eens aan een Baracuda gedacht. Ook een zeer goede allrounder met voldoende tempo. Zelf niet mee gespeeld, maar er zijn veel reviews over te vinden.
Donic Waldner Dicon 84 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.

Donic Waldner Dicon 86 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max

ELO-Rating 1438