iets anders met vorige rubbers

Hier kun je informatie vinden of vragen over frames.
eddtje

iets anders met vorige rubbers

Berichtdoor eddtje » 09 Nov 2016, 11:50

Omdat mijn batje in combinatie met mijn vorige rubbers niet aan mijn verwachtingen voldeed heb ik er andere rubbers op laten plakken. Dit voldoet een stuk beter. Omdat de vorige rubber nog makkelijk een ronde mee kunnen ben ik op zoek naar een neiuwe plank.

Dit zijn de rubbers.
andro roxon 330 1.8 zwart
andro rasant turbo 1.9 rood

Voor het nieuwe batje wil ik de rasant op mijn backhand plakken.

Mijn speelstijl is behoorlijk allround maar wel met aanvallende gedachte. Ik probeer veel te plaatsen. Mijn backhand is ook wat sterker dan de forehand.

Het oude frame is een All+ frame. Maar ik wil eigenlijk iets anders en ik twijfel tussen een echt aanvallend of juist een defensieve plank.

Wie kan me wat tips geven?

Remco78
Beginner
Beginner

Re: iets anders met vorige rubbers

Berichtdoor Remco78 » 09 Nov 2016, 15:46

Wat was je vorige plank, merk en type? Heb je nog meer informatie?
Je hebt het over een aanvallende gedachte, op welke manier?

Ik denk dat als je een serieus antwoord wil hebben je echt een uitgebreidere omschrijving moet geven.

eddtje

Berichtdoor eddtje » 10 Nov 2016, 12:18

De plank was een Donic Epox Power Allround.

Met de roxon had ik er geen problemen mee. Alleen met de rasant versloeg ik me te vaak naar mijn zin. De ballen gingen dan makkelijk over tafel en ik had het gevoel weinig controle te hebben.

Met aanvallende gedachte bedoel ik dat ik in eerste instantie altijd aanvallend probeer te spelen maar dat ik ook andere speltypen kan spelen als de wedstrijd er om vraagt.

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 11 Nov 2016, 20:13

Basis gedachte is andersom, je frame bepaalt je basis/snelheid, niet je rubbers. Als de roxon goed is waarom dan niet 2x roxon?
OSP Expert
FH tenergy 25 1.9
BH tenergy 25 1.9

eddtje

Berichtdoor eddtje » 15 Nov 2016, 09:14

Omdat ik slechts 1 roxon en 1 rasant rubber tot mijn beschikking heb, hiervoor zoek ik een ander frame om wat te proberen. Ik weet alleen niet of ik een defensief of offensief frame wil.