Bat je voor nieuwe speler

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Skinny
Advanced Member
Advanced Member

Bat je voor nieuwe speler

Berichtdoor Skinny » 26 Jan 2016, 22:41

Dag allen,

Ik ben onlangs beginnen spelen. Heb vroeger enkel met vrienden wat gespeeld. Gezien ik nu van iemand een stokoud batje met versleten rubbers gebruik, ben ik genoodzaakt een eigen bat te kopen. Ik dacht eerst gewoon eentje uit de decathlon of zo te halen, maar door wat reviews en andere te lezen kon ik het niet opbrengen zo maar iets te kopen.
Ik denk van mezelf dat ik meer met FH aanvallend en met wat topspin speel. BH is dan meer verdedigend.
Heb op een Engelse site gelezen over DHS A4002 voor beginners.
Door andere sites dacht ik er zelf aan een goedkoop batje samen te stellen. Mijn idee was om de 729 fx te gaan gebruiken. Ene zijde (BH) de rode met oranje spons ( dacht 1,5 of 1,8) andere zijde de zwarte met blauwe spons 2,2mm (FH).
Ik heb deze gevonden op misterping.com.
Voorlopig wil ik het budget nog beperken en dacht om dit eventueel te combineren met Dawei R4 of Tulpe T-703.
Of denken jullie dat ik evengoed iets voorgemaakt kan kopen als bvb Joola carbon pro (kost op Amazon maar €26).

Graag jullie advies en bedenkingen’ want ik zie Door het bos de bomen niet meer.

Alvast bedankt.
FH Xiom Omega V Tour 2.0
Xiom classic offensive S
BH Xiom Omega V Tour 1.8

Skinny
Advanced Member
Advanced Member

Re: Bat je voor nieuwe speler

Berichtdoor Skinny » 27 Jan 2016, 00:06

Kan ik iets met die Stiga of Butterfly die Viscaria te koop zet?

Ik zie hier echt een hoop te koop staan. Zit daar geen mooie combo tussen? Die palio King lijkt me ook interessant.
FH Xiom Omega V Tour 2.0
Xiom classic offensive S
BH Xiom Omega V Tour 1.8

Ippie
Advanced Member
Advanced Member

Re: Bat je voor nieuwe speler

Berichtdoor Ippie » 27 Jan 2016, 10:02

Je hebt een PB.