Upgrade

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Henk93
Beginner
Beginner

Upgrade

Berichtdoor Henk93 » 24 Apr 2016, 15:59

Goedemiddag,

Info:
Ik speel sinds een halfjaartje weer opnieuw tafeltennis en heb daarvoor ook een nieuw batje aangeschaft. Nu ben ik toch niet helemaal tevreden over het totaalplaatje en ben toch opzoek naar wat nieuws. Nu het seizoen zich toch nog even op zich laat wachten heb ik tijd genoeg om wat te zoeken/testen.

Wat heb ik nu:
Frame: Donic Alliagator combi
FH: Donic Baracuda (1.8 rood)
BH: Donic Liga (1.8 zwart)

Problemen huidig batje
Nu ben ik over mijn FH en mijn frame niet helemaal tevreden. Het frame ligt me niet geweldig in mijn hand waardoor ik opzoek ben naar een andere. Mijn FH is een rubber waar ik wel tevreden over ben maar liever een iets snellere variant voor zou willen hebben (2.0 dikte?). Mijn BH is wat meer allrounder, maar dat heb ik ook nodig. Ik heb ook al wat rondgekeken naar een carbon frame, maar krijg niet echt hoogte van de voordelen heirvan

Speelstijl:
Ik ben op mijn FH aanvallend ingesteld en speel graag met topsping/smash. Met mijn BH ben ik een stuk defensiever waarbij ik eigenlijk alleen aanval als dit niet anders kan :). Met mijn BH block/schuif ik dan ook het liefste. Nu wil ik mijn BH el iets offensiever gaan gebruiken, maar erg veel zal dit niet worden.

Budget:
max. € 130/€140

Tot slot:
Hebben jullie zo voldoende informatie? Alvast bedankt voor de genomen moeite!

mepper59
Silver Member
Silver Member

Re: Upgrade

Berichtdoor mepper59 » 24 Apr 2016, 18:07

Stiga NCT allround ipv je huidige (verdedigings)frame geeft je al meer mogelijkheden tot aanval en de zekerheid van een hoge controle op je BH. Dan hoef je je rubbers niet eens dikker te nemen, al kan dat voor je FH wel naar 2.0 met dit frame door de hoge afsprong wat meer topspin genereert. Ben je klaar voor minder budget. Altijd prettig!
OSP Expert
tenergy 25 1.9
acuda blue p2 2.0

Henk93
Beginner
Beginner