Help!?

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Ruudje
Beginner
Beginner

Help!?

Berichtdoor Ruudje » 26 Jun 2016, 10:38

Beste experts,

Na een stop van een kleine 15 jaar ben ik weer lid geworden bij mijn oude vereniging.
Heb destijds alleen in de jeugd gespeeld en het tot de 1e klasse geschopt. (Niet al te best dus :P )
Ben inmiddels weer een paar keer geweest om vrij te spelen,(er worden geen trainingen gegeven op het moment helaas) en speel dan met een batje van de vereniging. Hier wil ik vanaf en zelf weer een batje hebben.
Wat ik zoek is een beginners batje (voor een leuk prijsje) zeg maar om het gevoel weer wat terug te krijgen en mijn techniek wat op te krikken. Mocht ik weer wat beter worden, wil ik wel weer wat meer uitgeven voor een kwalitatief beter batje.
Mijn speelstijl in de jeugd was een beetje allround. Had geen geweldige techniek en moest het meer hebben van plaatsing van de bal dan dat ik zelf de aanval zocht. Een beetje passief en kort bij de tafel. Als mijn tegenstander opende kon ik wel overnemen, zeker met de backhand was ik hier beter in.
Nu ben ik dus op zoek naar een relatief goedkoop batje om weer een beetje op niveau te komen om van daaruit beter materiaal aan te schaffen. Wil geen noppen of super defensief iets, maar wel aardig wat controle en spin.
Iemand suggesties? Alle advies is welkom en bij voorbaat dank daarvoor :)

mepper59
Silver Member
Silver Member

Re: Help!?

Berichtdoor mepper59 » 26 Jun 2016, 11:43

Kijk eens op de site van tafeltennis winkels bij allround frames en neem dan relatief goedkope rubbers bvb friendship supersoft of tibhar legend,(2.0 mm) allemaal prima beheersbaar en genoeg voor het eerste jaar.
Succes
OSP Expert
tenergy 25 1.9
acuda blue p2 2.0