Passende frame gezocht bij speelstijl

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
mitchy
Beginner
Beginner

Passende frame gezocht bij speelstijl

Berichtdoor mitchy » 08 Aug 2016, 00:41

Na een jaar gestopt zijn, ga ik weer beginnen met tafeltennis. Ik heb alleen nog geen batje (oude batje is kapot). Mijn vorige batje was een Butterfly Timo Boll all met Tibhar Aurus Soft 1.9mm op beide kanten.

Nu heb ik een nieuw batje nodig. Ik wil graag Aurus Soft houden maar dan op de maximale dikte. Daarbij zoek ik nog een frame. Het moet niet te snel zijn, ik ben echt een allround speler die evenveel verdedigt als aanvalt. Ik zoek vooral een frame met veel controle, maar hij mag wel iets sneller zijn dan mijn oude frame. Heeft er iemand een goed voorstel?

Ik speel een erg reactief spel. Ik kijk heel erg naar wat de tegenstander doet en dan bepaal ik wat ik doe. Daarom heb ik de controle nodig, om zowel de topspins erin te kunnen gooien als goed kunnen blokken en kappen. Ik heb ondertussen 4 jaar eervaring en speel 3de klasse senioren.

van_doorn
Moderator
Moderator

Re: Passende frame gezocht bij speelstijl

Berichtdoor van_doorn » 11 Aug 2016, 09:53

Hi Mitchy,

Leuk dat je weer begint met spelen. Je zou eens naar een donic epox control kunnen kijken. Allround frame met veel goede recensies. Waarom kies je voor rubbers in maximale dikte? Dit zorgt er namelijk voor dat het allemaal een stuk sneller gaat en de controle minder :)
Butterfly Viscaria
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Rating: 1608

If you can believe it, the mind can achieve it.