SportEurope is Onsportief

Hier vind je reviews van tafeltenniswinkels en webshops
vlinder
Beginner
Beginner

SportEurope is Onsportief

Berichtdoor vlinder » 08 Jul 2023, 22:39

Ik wilde geen post plaatsen over mijn onlangse ervaring met SportEurope , maar kon ik het niet overuit wat er gebeurde.

-10 juni bij hun besteld, na twee weken heb ik hun gebeld en vroeg naar mijn bestelling! ,,Een van de bestellingen annuleren we en andere twee worden opgesuurd,, was hun antwoord. Min of meer een herhaling van mijn eerste koopservaring met SportEurope :D

Daadwerkelijke hoogte punt onsportiviteit van SportEurope was verwijderen van dikte en hardheid v/d rubber met gum en opschrijven andere cijfers met pen op de verpaking(Globe rubber) ,, En foto van nieuw versie rubber op hun site zetten, oude versie verkopen en opsturen(Butterfly).

Hoopelijk ,, gezien bewonderaars met een goede connectie onder forumsleden bevinden,, SportEurope hoort of leest dit post en
worden ze ,
EEN SPORTIEF SportEurope <:o) .

Fijne vakantie met gezonde meppersbewegingen,
vlinder

GarField000
Silver Member
Silver Member

Re: SportEurope is Onsportief

Berichtdoor GarField000 » 08 Jul 2023, 23:23

Hoezo 1 bestelling annuleren en de andere 2 opsturen? Was het er niet? Wilde je het niet?

Dus je koopt een rubber zeg 1.8mm met hardheid 50 en zij veranderen dat op de verpakking?
Heb je het ook nagemeten? Vind het rare praktijken ..... dat ziet iedereen toch.

Van foto's ga ik nooit uit. Er zijn heel veel sites dat er een foto staat maar wat niet helemaal klopt.
En wat is het verschil tussen een oud en nieuw rubber?

Zelf ben ik over SportEurope wel tevreden. 2 x een volledige set gekocht. Ik ben alleen niet te spreken over de vervoersmaatschappij die ze gebruiken (DPD). Nog nooit zo'n slechte bezorgdienst gezien. Omdat ik niet wist of ik thuis zou zijn (product was niet op voorraad) heb ik het naar een dpd punt in mijn stad laten sturen. Op moment van uitlevering werd het zonder reden op een ander punt afgegeven in een andere stad. Echt belachelijk.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Andro Treiber FI
FH: Tibhar Evolution FX-S
BH: Tibhar Grass D-Tecs ox acid green

Wizzy82
Super Member
Super Member

Berichtdoor Wizzy82 » 10 Jul 2023, 03:51

Ik en eigenlijk vrijwel alle clubs in de buurt komen al jarenlang bij SportEurope. Nooit problemen met ze gehad (wel dat het niet voorradig was omdat ze leveringsproblemen hadden).
Overigens rommelt je verhaal want SportEurope is geen dealer van Butterfly. Daarvan kun je bij hen helemaal geen rubbers etc krijgen, dus dat je Butterfly noemt in een zin met SportEurope vind ik erg merkwaardig.
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm

GarField000
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor GarField000 » 10 Jul 2023, 09:19

Ow dat is waar ook. Alleen Game11 mag butterfly verkopen.
Goed gezien :)
----------------
Groetjes Marc

Setup:

vlinder
Beginner
Beginner

Berichtdoor vlinder » 12 Jul 2023, 21:39

Beste forumleden Garfield000 en Wizzy82,

Ik verwijs jullie naar een oudere post over SportEurope ( jaar 2018) , met veel positieve / minder positieve reacties over hun.
Sommige punten die Mank over de misleidingen naar voren brengt, zijn belangrijk en bruikbaar. Als je tijd hebt, kan het nuttig zijn om ze te lezen.

-Wizzy82 : Een rommelige verhaal, omdat ze geen officiele verkoper van Butterfly zijn....................
-Garfield000 : Goed gezien, ze verkopen geen Butterfly . Game11 mag alleen .....................
Bezoek hun website ,, ( 10 juni een besteld, teruggestuurd want het was oude versie)

Gelukkig SportEurope met zo'n aanhangers. Hoe anders kunnen ze hun onsporttiviteiten voortzetten?!!!!

Groeten,
vlinder

GarField000
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor GarField000 » 12 Jul 2023, 23:33

Posts uit 2018 zijn in mijn ogen niet meer van toepassing. Het is nu 2023.
je moet niet in het verleden blijven hangen.

Ik ben geen aanhanger van sporteurope, ik had wat vragen gesteld waar ik geen antwoord op gekregen heb van je.
Heb je ook contact met sporteurope opgenomen?

Ik ga zelf voor 90% naar de tafeltenniswinkel in utrecht waar ik het gewoon kan ophalen. Ik had daar alleen wat besteld omdat het daar in de aanbieding was. Zo heb ik ooit ook een keer wat bij butterfly besteld.

Ik weet niet anders dan dat andere winkels dan butterfly/game11 butterfly mag verkopen. Ik zie inderdaad bij sporteurope een paar butterfly rubbers. Dat wist ik niet.

Maar je hebt je klacht geschreven dus meer kunnen wij toch niet doen. Moet je voor naar sporteurope. Rubber terug sturen en nieuwe versie vragen als er uberhaupt verschil in zit.
----------------
Groetjes Marc

Setup:

GarField000
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor GarField000 » 12 Jul 2023, 23:43

Ik zie een post van jou over sporteurope in 2021 waarbij je klaagt. Waarom bestel je dan weer?
Als ik een winkel slecht vind bestel ik er nooit meer iets.

De post van 2018 gaat om hoe goed de winkel is en daarna ellenlange posts over cijfertjes die ze van een andere site halen.
Waar staat dat ze de boel oplichten of wat dan ook?
----------------
Groetjes Marc

Setup:

Wizzy82
Super Member
Super Member

Berichtdoor Wizzy82 » 13 Jul 2023, 16:47

Echt vlinder ik vind dat je best ver gaat om een winkel die het beste voor heeft met tafeltennis zwart te maken.

Zo hebben ze afgelopen dinsdag een overeenkomst ondertekend met jvc Vught waarbij ze grootste plannen hebben waar tafeltennis in zijn algemeenheid ook groter willen maken. Lees heel het stuk maar eens, want het is echt niet alleen tafeltennis spullen verkopen wat ze doen: https://jcvvught.nl/de-zaal-gaat-spilfu ... rt-europe/

Voor ons is het de dichtstbijzijnde fysieke dealer van tafeltennis artikelen dan is het toch logisch dat je daar naartoe gaat.
Je kunt er batjes en rubbers uitproberen want er staat ook een tafel en krijgt goed materiaal advies vind ik als je verteld wat je speelstijl en niveau is.
Bovendien krijg je (in iedergeval als je fysiek naar de winkel gaat) ook nog eens standaard korting als je lid bent van een tafeltennisclub (al geef ik toe dat ik niet zeker weet of dit alleen voor clubs in deze regio is). Ze plakken de rubbers ook voor je terplekke op je batje. Daarmee hebben vast veel meer ervaring voor dan jezelf.
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm

TwoFace
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor TwoFace » 26 Jul 2023, 12:41

Ik heb er zelf slechts 1 keer wat besteld, maar dat was een goede ervaring... hooguit wat veel mailtjes over de hele afhandeling, maar liever 1 teveel dan 1 te weinig....

Wel ken ik ze goed van de toernooien, waar heel vaak Anne Vlieg met een stand van sporteurope spullen verkoopt.
Ik kan er eigenlijk niks slechts over zeggen, maar die wens heb ik ook niet.

Wel vreemd inderdaad dat er Butterfly rubbers worden verkocht...?
Frame: Yinhe Mercury Y-13
BH: Yinhe Qing 0X
FH: TSP Ventus Speed 2.0