Menereis

Hier vind je reviews van tafeltenniswinkels en webshops
Danny1973
Gold Member
Gold Member

Re: Menereis

Berichtdoor Danny1973 » 08 Sep 2013, 00:37

21 september staat menereis bij ons in de kantine in Hoorn bij Disnierats. 2e divisie en 3e divisie heren. 1e divisie dames. Een mooi programma. Ik heb bardienst, en voor ieder forum lid het eerse biertje gratis. Tot de 21e.
Donic Waldner Dicon 84 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Donic Waldner Dicon 86 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max

ELO-Rating 1438

allrounder
Super Member
Super Member

Berichtdoor allrounder » 24 Sep 2013, 14:56

Zag overigens dat per augustus de prijzen bij Menereis flink gestegen waren.
'Mijn' rubbers in ieder geval met 3 euro.
Dat is zo'n 9%!
Andere mensen ook nog ervaring met recente prijsstijgingen/dalingen bij de diverse winkels?

Groet,
Gewo Carbon Hybrid Off- AN
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0

cstt
Moderator
Moderator

Berichtdoor cstt » 24 Sep 2013, 19:07

Ik kan wel uitleg geven daarover. Het heeft te maken met de BTW verhoging denk ik. In oktober zijn de prijzen van de materialen niet gestegen voor consumenten, wel voor clubs. Daar werd die nieuwe btw wel doorgerekend.
Ik denk dat de winkels nu voor iedereen de 21% btw aan het door verrekenen zijn. :)
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same

allrounder
Super Member
Super Member

Berichtdoor allrounder » 03 Okt 2013, 07:50

Dat kan dan wel zo zijn maar de BTW is niet met 9% gestegen maar met 2%.

Ik snap hoe die handel werkt en dat je een marketingtechnische prijs wilt aanhouden.
In dit geval was de prijs 32,90.
Tel ik daar 2% bij dan kom ik op 33,56.
Dat de nieuwe verkoopprijs dan 33,75 of 33,90 wordt of zo kan ik begrijpen, maar om er dan 35,90 van te maken...da's gewoon 2 euro extra in de pocket; of zie ik dit verkeerd?

Hoe kijken anderen er tegenaan?

Als ik in ieder geval mijn rubbers bij andere winkels ga bekijken dan zijn die een stuk goedkoper dan Menereis, dus ze prijzen zich voor mijn gevoel uit de markt; ik koop ze in ieder geval ergens anders!

Allrounder

Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor Sun Tzu » 03 Okt 2013, 10:14

In de tijd dat Vrocosport stopte en er even geen goede leverancier was heb ik zoals eerder gezegd speelveldomranding gekocht. De service was niet super aangezien ik zelf contact op moest nemen.
Aangezien ik voor honderden euro's materiaal kocht was er afgesproken dat ik voortaan korting zou krijgen op al mijn volgende bestellingen. Echter is deze nooit berekend en bestel er dus ook zeker niet meer.
Contact met game11 gaat bij mij ook veel vlotter en als er iets mis is wordt het opgelost en ik wel de korting krijg.
Helaas is de site niet altijd up to date en lopen de acties niet gelijk met Dandoy wat in mijn ogen dezelfde winkel/branche is. Daarom nu daar besteld met de extra kortingen bij bepaalde totaalbedragen, ook omdat de bestelde items nog niet bij game11 stonden.
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.

allrounder
Super Member
Super Member

Berichtdoor allrounder » 03 Okt 2013, 10:42

Ik krijg wel korting bij Menereis, maar zelfs met de korting eraf zijn ze nog duurder nu dan anderen omdat die prijs is verhoogd.
Ik ben altijd wel goed geholpen bij Sport Europe.
Posno Sport schijnt ook weer nieuw leven te zijn ingeblazen en redelijk aan de weg te timmeren.
Tafeltennisnu.nl heb ik nog niet besteld, maar ik ken de eigenaar en hij heeft ook goede prijzen dus ik denk dat we daar maar gaan bestellen vanaf nu.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 05 Dec 2013, 09:45

Ik zag net bij menereis dat ze de joola maxxx serie in de aanbieding hebben voor €32,90. Is volgens mij niet duur. Ondanks mijn nieuwsgierigheid blijf ik toch lekker bij mijn vega japan, heb dit seizoen met 1 batje gespeeld, en niet meer gewisseld van rubbers en begin weer steeds sterker te spelen.

ELO-Rating 1438

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 05 Dec 2013, 12:59

hee danny,
fijn gevoel he? niet meer dat gezoek,word je vaster van. vandaar je verrassende resultaat in de competitie.
leuk om te horen.
speel je met je nieuwe V ?
wat is voor jou het verschil tussen vega japan en europe?
groet en fijne sint gewenst.
mepper :D
OSP Virtuoso -S (157x150) / 91 gram/ custom Alser grip
Tenergy 80 2.1
Rozena 2.1
ELO rating 1349 :) High score... ;)

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 05 Dec 2013, 17:11

Mijn nieuwe virtuoso is wat strakker en sneller dan degene die ik van jouw heb overgenomen. Ik heb daar dezelfde rubbers opzitten om een goede back-up te hebben. Het nieuwe frame is net iets prettiger, en ik kan er iets actiever mee spelen. De vega europe vond ik zelf aan de softe kant op de virtuoso. Ik had bij een wat hardere spinbal soms het gevoel dat ik het hout voelde. Bij de japan lukt het beter om goed te spinnen. Ik voel de bal nog beter, en de versnelling is veel hoger. Dit is heel anders dan bij een hard rubber. Op de backhand had ik minder last van inkomende spin bij blokken en service ontvangst dan bij de vega europe. En deze was voor mij 2 jaar terug echt een zekerheid op de backhand. Mijn huidige setup is voor mij een stap vooruit ten opzichte van de vega europe. Het is inderdaad heerlijk om rust te hebben door vertrouwen te op je batje. Voor jou is het competitie spelen nu helemaal over?

ELO-Rating 1438

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 05 Dec 2013, 20:03

Hoi danny,
klinkt goed. je nieuw V zal na een jaar ook wat softer worden, is normaal bij hout frame. had ik ook bij de V, eerste jaar was die iets te snel voor me maar nu trager en stabiel Zeg nooit nooit maar voorlopig ff geen comp.
MMm, misschien toch de japan eens proberen, klinkt erg goed. Hoewel de p7 van adidas ook op de lijst staat , zeker nu hij goedkoop is bij menereis(29,95)
OSP Virtuoso -S (157x150) / 91 gram/ custom Alser grip
Tenergy 80 2.1
Rozena 2.1
ELO rating 1349 :) High score... ;)

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 14 Feb 2015, 07:40

Zag via Facebook dat Menereis wat aan het ombouwen is. Je kunt er binnenkort ook boksmaterialen bestellen. Altijd handig als je een lastige tegenstander hebt.

ELO-Rating 1438