Feedback: Mepper59

Hier kun je feedback achterlaten als je van iemand wat gekocht hebt.
hopper
Advanced Member
Advanced Member

Feedback: Mepper59

Berichtdoor hopper » 04 Nov 2011, 12:28

Ik heb een rubber gekocht van 1 seizoen oud.

Transactie is prima verlopen; continue e-mail communicatie, en werd zelfs al opgestuurd voor ik kon betalen (Y)
Verpakking was uitstekend; rubber zat keurig in een kartonnen sleeve met een plastic folie.

Kwaliteit is uitstekend. Rubber zag er gaaf uit en voelde stroef aan. Kortom; zou volgende keer gerust weer bij Mepper59 kopen.
TTV Rapidity
4e klasse Holland-Noord

Butterfly Timo Boll ALC
Donic Bluefire JP02 (2.0 - Forehand)
Donic Bluefire JP02 (2.0 - Backhand)

van_doorn
Moderator
Moderator

Re: Feedback: Mepper59

Berichtdoor van_doorn » 29 Dec 2011, 09:21

Heeft een rubber van mij overgenomen. Snelle betaling en prima communicatie! Zeer tevreden :)
Butterfly Viscaria
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Rating: 1608

If you can believe it, the mind can achieve it.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 17 Mar 2013, 13:57

Ik heb de OSP virtuoso van Mepper59 overgenomen, zeer prettige communicatie en snelle levering. Het frame was keuig verpakt, en de eerstvolgende dag al in huis. Zoals toegezegd in goede staat met zoals vooraf aangegeven een zeer kleine beschadiging, die eigenlijk het noemen niet eens waard was. Maar toch netjes om dat onder elkaar toch wel even te vermelden.
Donic Waldner Dicon 84 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Donic Waldner Dicon 86 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max

ELO-Rating 1438

Whazzup
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Whazzup » 17 Mar 2013, 22:17

Mijn oude frame? ;)
Gestopt momenteel
HTTC in Houten
HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Donic Bluefire M3 1,8 mm zwart
Backhand: Super Defense 40 1,3 mm rood
Back to the beginning!

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 18 Mar 2013, 08:03

Het is goed ingespeeld, dus waarschijnlijk wel. Veel controle op de backhand en en gevaarlijke forehand aanval. Het kan haast niet anders.

ELO-Rating 1438

Whazzup
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Whazzup » 18 Mar 2013, 10:44

Ja ik heb hem ingestraald, haha. :P
Gestopt momenteel
HTTC in Houten
HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Donic Bluefire M3 1,8 mm zwart
Backhand: Super Defense 40 1,3 mm rood
Back to the beginning!

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 19 Mar 2013, 15:31

dat was te merken, de instraalfactor was hoog :P
was vor mijn spel toch te snel, expert past beter.
OSP Virtuoso -S (157x150) / 91 gram/ custom Alser grip
Rozena 2.1
Rozena 1.9
ELO rating 1349 :) High score... ;)

Sun Tzu
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor Sun Tzu » 22 Mar 2013, 09:09

Gister de Virtuoso ontvangen, zoals besproken was hij ook en alles ging vlot.

Bedankt!
Timo Boll ZLF
Tenergy 05
Tenergy 64

Invincibility lies in the defence; the possibility of victory in the attack.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 09 Sep 2013, 20:44

Een frame met Mepper geruild. Ik een OSP Expert, omdat ik nieuwsgierig was naar het iets tragere frame, en Mepper heeft zijn oude Virtuoso weer terug. Wederom snelle levering, met als bonus een rubber om te testen. Heel prettig en informatief contact gehad.

ELO-Rating 1438

jerrot
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor jerrot » 03 Jun 2014, 21:56

Heb van Hans, een Xiom vega elite max overgenomen en rubber geruild. Rubber was in nette staat en is goed aangekomen en betaling was snel geregeld.

Kortom goed dus
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P

jerrot
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor jerrot » 26 Okt 2014, 22:08

Hij heeft van mij een Vega Europe overgenomen, transactie is goed gegaan alleen had hij mijn bankgegevens gewist ^^ maar erna geld snel overgemaakt.
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P

TimeLord
Super Member
Super Member

Berichtdoor TimeLord » 26 Mar 2015, 17:53

Het test plankje van mank overgenomen,
alles goed verlopen en keurig aangekomen

Bat: Butterfly Maze Passion FL
FH: Donic Akkadi 1.8
BH: Gewo Megaflex Controll 1.5

Bat: Butterfly TB Spirit ST
FH: Victas V >01 2.0
BH: T64 1.9

mank
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor mank » 26 Mar 2015, 23:31

Ik hoop dat je er wat mee kan, Het kernhout is toch wel wat aan de harde kant vind ik. Het hout is alleen wel goed in kwaliteit en wordt in de trefzone ook nog wel wat zachter als je het frame een tijdje goed "mishandelt" hebt. Het gevoel ontwikkeld zich dan vaak nog een stuk.
Verlijming en griphelften kan ik op moment al wel weer wat beter dan bij dit frame. Dit frame was ook min of meer een testframe voor mij waarin ik wat nieuwe dingen uitprobeerde. Hoeveel verschil de nieuwe manier van verlijmen bij deze opbouw zal maken en wat er dan precies uitkomt weet ik alleen ook nog niet.

Ik heb daarvoor nog een zelfde kern liggen met ook wat limba die ik binnenkort met de nieuwe manier van verlijmen toch al wiou testen.
Als ik dan denk dat het verschil in speelkwaliteit de moeite waard is wil ik dit frame wel opsturen waarna je de minste van de twee terug kunt sturen.
Als er details zijn zoals de grip of bladmaat die je wat anders wilt dan moet je dat even laten weten per pb.

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 29 Mar 2015, 20:18

Kijk dat waardeer ik nu zo in je Marc, je denkt mee.
Nogmaals bedankt voor alle frames die ik van je heb mogen testen.
groet
Mepper en zijn Expert.
OSP Virtuoso -S (157x150) / 91 gram/ custom Alser grip
Rozena 2.1
Rozena 1.9
ELO rating 1349 :) High score... ;)

mank
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor mank » 30 Mar 2015, 12:06

Achteraf geneer ik me wat voor de frames die ik je stuurde. Ik heb in die periode de pas gemaakte frames niet tegen spelers kunnen testen die veel effect kunnen geven met serve of topspin en ook nog met moderne rubbers spelen.
Nu wel en toen bleek dat de bal niet snel genoeg "lost" bij al die frames. Vooral als ik met veel spin in combinatie met wat meer snelheid moest dealen "kleefde" de bal te veel aan het bat en dat gaf een te sterke spingevoeligheid. Heeft te maken met de veel te zachte verlijming die ik hanteerde en ivm het gewicht binnen de perken willen houden een te spaarzaam omgaan met de lijm.
Het is dan voor de verlijming enigszins vergelijkbaar met wanneer een poreus rubber met te weinig lijm op een frame gemonteerd is. De voordelen van huidenlijm vallen dan deels ook gewoon weg.
Verschil met rubbers plakken is dat dit bij frames ook doorwerkt in de flex zone en in het gripbereik en met vier of zes lijmverbindingen ipv een enkele lijmverbinding tussen rubber en frame.
Ook heeft het invloed op wat je bij de expert ervaart als helderheid. Die helderheid ontstaat als de houtlagen middels de lijmverbinding goed, direkt in elkaar overlopen.
Een mindere verlijming geeft een soort vertragende weerstand aan de impulsoverdracht van laag naar laag. Bij rubbers is dat soms ook wel te merken. Goed verlijmt ontstaat dan ook een helderder duidelijker gevoel omdat het frame de balimpulsen (ook de draai impulsen van het effect) dan beter, sneller oppakt.
In reaktie op inkomende spin lost de bal dan beter.
De balcontacttijd loopt dan niet te veel op in reactie op de inkomende topspin en daardoor is het batje dan minder spingevoelig. Vooral bij hardere rubbers luistert dat nauw. Die worden ook vaak als moeilijk ervaren doordat ze niet goed genoeg geplakt worden. Wat wel goed - genoeg - is voor zachtere spons of dichter in de buurt komt schiet dan meer te kort bij de hardere spons. Dat vertekent dan vaak de indruk van hardere spons tov zachtere spons ook. Bij zelf topspin geven wordt de balafsprong juist wel hoger als goed geplakt is en dan ontstaat met hardere spons ook meer spin.

De combinatie van minder spingevoeligheid bij de balaanname van topspin (ballen die minder omhoog komen en dus minder gauw over tafel gaan) en tegelijk een hogere balafsprong bij meer eigen topspin geven geeft een tegenovergesteld effect op de balafsprong bij blok en countertopspin.
Daardoor ontstaat een meer lineair gevoel bij blokken of countertopspin maar in wezen kun je die twee tegenovergestelde effecten (met tegenovergestelde draairichting van de bal ook) dan beter doseren tov elkaar en de balafsprong preciezer bepalen.
Iets dergelijks gebeurt bij frames ook als de verlijming goed is gelukt of minder.
De balafsprong blijft dan als het goed is ook vlakker op een zware topspin door even met wat minder topspin terug te spelen waardoor de countertopspin of blok ook harder gespeeld kan worden. De balafsprong wordt hoger door zelf meer topspin te geven als de tegenstander bijv minder topspin speelt maar een hardere bal. Dan kan dus meer naar keus versneld of vertraagd worden met spinvariaties en dat geeft dan ook een gevoel van controle.
Twee niet lineaire tegenovergestelde effecten op de balafsprong (of twee balafsprongen zelfs die opgeteld worden tot één) die samen voor je gevoel lineair uitwerken als ze tov elkaar goed zijn de doseren en te varieren. Een prima kwaliteitscriterium voor zowel rubbers plakken als framebouw :) .

Nog bedankt voor je testen en je commentaar al was je soms wat te vriendelijk voor me.

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 17 Feb 2017, 17:57

Een extra Dicon kan nooit geen kwaad. Mepper had deze al verstuurd voordat ik had betaald. Ziet er zoals altijd perfect uit en goed verpakt. Sowieso altijd fijn contact.

ELO-Rating 1438

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 18 Jul 2017, 21:20

Een setje rubbers geruild met Mepper. Zoals gewoonlijk snel en prettig contact.

ELO-Rating 1438