Feedback Pingponger

Hier kun je feedback achterlaten als je van iemand wat gekocht hebt.
lordofthelints
Advanced Member
Advanced Member

Feedback Pingponger

Berichtdoor lordofthelints » 26 Sep 2013, 13:39

Een paar maanden geleden heb ik bij Pingponger voor 30 euro een nieuw gesealde Butterfly Tenergy FX gekocht.
Na ettelijke keren reageren in zijn verkooptopic kwam er als maar geen reactie. Inmiddels had ik al verwacht dat het niks zou worden en was ik al van plan om een nieuwe Tenergy 05 FX te halen bij Butterfly.

Want net voordat ik die week wou gaan bestellen: ineens een reactie via PB van Pingponger dat hij nog een nieuwe Tenergy 05 FX 2.1 zwart voor me had. 30 euro inclusief verzenden! Nou mooi, dacht ik, dat scheelt me weer een hoop geld.

Dus geld overgemaakt, en ik moet ook zeggen dat alles toen netjes en vlot afgehandeld werd.
Het rubber zag er netjes uit, gesealed, en aangezien het tegen het einde van het seizoen liep, besloot ik om hem pas in September erop te zetten.

Zo gezegd zo gedaan, mijn eigen Tenergy 05 FX was inmiddels echt op, dus gisteravond heb ik hem erop gezet.
Wat een teleurstelling! Het rubber speelt als een natte krant. Omdat ik het niet vertrouwde nogmaals gelijmd en mijn eigen oude 05 FX aan de andere kant geplakt ter vergelijk. Het verschil was overduidelijk! Mijn oude FX gaf tig keer meer spin en ballen hadden het catapult effect waar de Tenergy serie om bekend staat.

Update 30-09-2013:
Na 4x lijmen lijkt er na vanavond een verandering in het rubber op te treden. Ballen gaan nu ineens wel over het net! Het lijkt er dus op dat het rubber zich toch "zet". Heel erg vaag, ik heb dit nog nooit gehad met een Tenergy, en ik heb er toch aardig wat geplakt.

Je baalt als een stekker als je een duur rubber koopt dat na 3x lijmen nog speelt als anti! Na vanavond gingen de ballen er ineens wel normaal op. Ik laat het rubber dus voorlopig maar mooi zitten en z'n werk doen.

Mijn vermoeden dat het om een niet echt exemplaar ging is gelukkig dus niet waar en ik wil Pingponger dan ook bij dezen mijn oprechte excuses aanbieden. De transactie is uiteindelijk toch prima verlopen en ik zou zo weer wat bij je kopen.
Laatst gewijzigd door lordofthelints op 30 Sep 2013, 22:49, 3 keer totaal gewijzigd.

pingponger
Advanced Member
Advanced Member

Re: Feedback Pingponger --> verkoopt NEPrubbers

Berichtdoor pingponger » 26 Sep 2013, 15:47

Beste lordofthelints,

Ik heb thuis een aantal tenergy´s gehad waaronder een aantal tenergy 05 fx. Deze heb ik doordat ze bij de de winkel uit de collectie gingen met een flinke korting kunnen kopen. Zelf heb ik met meerdere met deze tenergy rubbers gespeeld en nooit problemen gehad met de rubbers. Ook bent u niet de enige waar ik een tenergy 05 fx aan heb verkocht. Ik heb tot dusver nog geen negatieve reacties gehad over de tenergy´s. Het had u gesierd door mij persoonlijk een berichtje te sturen en mij niet op deze manier als een oplichter neer te zetten. Misschien is het een idee om de tenergy er een keertje opnieuw op te plakken. Mocht het nog niet naar wens spelen ben ik (ondanks dit bericht waarin u zich schuldig maakt aan smaad!) bereid dit met u op te lossen.

Gr. Pingponger
Laatst gewijzigd door pingponger op 26 Sep 2013, 20:20, 2 keer totaal gewijzigd.

lordofthelints
Advanced Member
Advanced Member

Re: Feedback Pingponger

Berichtdoor lordofthelints » 26 Sep 2013, 16:01

Hallo Pingponger,

Ik heb het laatste deel van mijn feedback verwijderd, na nalezen was dit inderdaad misschien iets teveel vanuit emotie geschreven en ik zal het dan ook bij de feiten houden.

Feit is dat het rubber niet presteert. Een sriver fx van 2 jaar oud geeft meer spin en snelheid. Ik weet hoe lang je een nieuw rubber moet laten drogen voordat je het erop plakt. Dus ik weet bijna zeker dat het niet aan mijn lijmkunsten ligt.

Ik zal het rubber nog 1 kans geven, maar ik hoop dat je mijn teleurstelling begrijpt. Je gaat je wel dingen afvragen als je een verpakking vol met Chineze tekens krijgt.

pingponger
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor pingponger » 26 Sep 2013, 16:31

beste lordofthelints,

Natuurlijk begrijp ik uw teleurstelling. Het kan zo zijn dat het rubber niet goed is. Ik heb ook wel eens een nieuw rubber bij een tafeltenniswinkel gekocht waarbij al mijn spinballen van mijn batje afvielen. Mocht dit het geval zijn dan valt dit zeker op te lossen. Graag wil ik nog even benadrukken dat het rubber voor zover ik weet geen namaak is ! Ze hebben gewoon de originele verpakking.Wat betreft de chineze tekens, ik heb nog nooit een rubberverpakking in mijn handen gehad waarop geen chineze tekens stonden..

lordofthelints
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor lordofthelints » 30 Sep 2013, 22:53

Ik heb mijn reacties aangepast. Ik snap nog steeds niet hoe het kan dat een rubber na drie keer met zorg lijmen niet presteert, maar goed, nu gaat het goed. Dus ik ben tevreden, en daar gaat het om.

Ik hoop dat we elkaar kunnen vergeven, en ter compensatie wil ik je dan ook aanbieden om de andere tenergy 05 fx die je verkoopt van je over te nemen.