Feedback: Danny_1973

Hier kun je feedback achterlaten als je van iemand wat gekocht hebt.
Skinny
Advanced Member
Advanced Member

Re: Feedback: Danny_1973

Berichtdoor Skinny » 20 Apr 2016, 21:24

Danny,

ik ben zeer tevreden van het oude Joola Geenspot frame. Enkel jammer dat ik de rubbers er niet mooi heb kunnen afhalen en deze dus heb mogen weg gooien. Frame zelf was in perfecte staat. Er stond een stempel op van de verkoper met datum 21 aug 1986 (zoals ik dus al had gedacht van '86). Nu met nieuwe Chinese rubbers past dit perfect bij mijn toch zachtere speelstijl. Handvat is gemaakt voor rechtshandigen. Het duimvlak is niet symmetrisch geschuurd. Gezien ik ook rechts ben is dit een extra voordeel. Prima ALL frame dus. Enige min puntje is dat hij een grotere maat heeft dan de meeste modernere frames, waardoor rubbers wisselen om te proberen dus niet mogelijk is. Ik hou enorm van de classic look met houten handvat. Nieuwe frames met allerhande kleurtjes vind ik persoonlijk maar niets. :)

Moest er mij iemand kunnen zeggen hoe, zou ik graag een foto plaatsen na het opkuisen van het frame.

Groetjes
Skinny
FH Xiom Omega V Tour 2.0
Xiom classic offensive S
BH Xiom Omega V Tour 1.8

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Re: Feedback: Danny_1973

Berichtdoor Danny1973 » 21 Apr 2016, 09:15

Wat goed om te horen dat je er tevreden over bent. Zo'n grotere bladmaat is inderdaad lastig. Ik heb er zelf een hekel aan als een rubber te klein is voor een frame, en als de rubbets oversteken moeten de randjes gelijk weggesneden worden.
Donic Waldner World Champion 89 - 88 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Donic Waldner World Champion 89 - 87 gram FL
FH: Joola Rhyzer 48 max
BH: Joola Rhyzer 48 2.0