Pingpongtafel bedrukken met eigen logo

Hier kun je dingen plaatsen die niet binnen de bovenstaande categorieën vallen.
yas
Beginner
Beginner

Pingpongtafel bedrukken met eigen logo

Berichtdoor yas » 12 Feb 2020, 17:55

Sinds kort hebben we een Kettler Outdoor Tafeltennistafel op ons bedrijf. We zouden deze willen personaliseren met ons logo. Een van de opties is het logo erop laten spuiten. Met welke verf/materialen kunnen we dit best doen om het effect van de tafel en de kaats van de bal etc. niet te beïnvloeden?

Ik weet al dat de groene kleur en de blanke lak van de pingpongtafel een 2-componentenlak met verharder uit de automobielsector is. Iemand die mij verder kan helpen?

yoass
Advanced Member
Advanced Member

Re: Pingpongtafel bedrukken met eigen logo

Berichtdoor yoass » 14 Feb 2020, 10:33

Na lang zoeken trok ik de conclusie dat TT tafels afgewerkt zijn met een matte alkydelak. Wijzonol heeft een dergelijke verf; en ik heb met een Sikkens kleurenmeter onze (groene) Tibhar 28R tafels gemeten en kwam toen uit op N8.10.20.

Daarmee heb ik beschadigingen weggewerkt (houtvuller, vlak polijsten, retoucheren). We merken geen invloed van deze alkyde lak op het spel, de stuit en grip van de bal "kloppen".
Frame: "Vanity Two", eigen ontwerp; door http://www.dattblades.com gebouwd (Koto/Limba/ALC/Kiri/ALC/Limba/Koto)
FH: Andro Rasanter R53 | BH: Nittaku Fastarc-G1

TwoFace
Super Member
Super Member

Re: Pingpongtafel bedrukken met eigen logo

Berichtdoor TwoFace » 25 Feb 2020, 13:25

Gaaf zeg een collega en ik willen al een tijdje dat we hier een tafel op het werk krijgen, maar dat is nog niet gelukt... qua budget kon het wel is ons beloofd, maar de ruimte is er niet om het ergens permanent te parkeren (ook niet als we deze kunnen dichtklappen en wegrollen helaas)...