Joola Timeless

Hier kun je informatie vinden of vragen over noppen en anti rubbers.
Diepvrieskip
Beginner
Beginner

Joola Timeless

Berichtdoor Diepvrieskip » 01 Apr 2013, 21:46

Eindelijk had ik het Joola Timeless rubber van 85 euro gekocht. Gelukkig kreeg ik wat korting van mijn leverancier en hoefde ik maar 70 euro te betalen. Na het rode rubber binnen gekregen te hebben heb ik op een vrijdag het geplakt.
De onderlaag van dit rubber een soort van schuim rubber lijkt heel goed te zijn voor het omkeer effect.
De bovenlaag is ook heel apart je kan het op dit forum ook bekijken. Na op de vrijdag een paar ballen er mee geslagen te hebben wat goed aan voelde dacht ik een eindeloos goed stoor rubber te hebben gekocht. Zaterdag ging ik naar de vereniging waar ik op zaterdag altijd train, toen het rubber bekeken bleek het van onder al los te laten van de onderlaag.
Dat kan natuurlijk gebeuren maar je verwacht het niet van zo.n duur rubber. Thuis gekomen geproobeerd om de noppen structuur weer op de onderlaag te plakken maar dat ging niet goed het rubber scheurde en verschropelde in een.
Heb op internet gekeken of dit normaal was. Sommige hebben er na een paar maanden las van waar ik het dus al na de 2e dag had. Heb mijn leverancier gemaild die me zij dat het wel goed zou komen want 70 euro weg gooien is natuurlijk niet leuk.
Heb ook gehoord dat Joola geen garantie geeft als je het van je houtje af haal en het gaat kapot dus dan heb ik een grote strop.
Nou mijn advies aan jullie moch t je over wegen om het te kopen niet doen. Maar het schijnt al uit productie te zijn genomen vanwege de hoge kosten om dit rubber te produceren. Groetjes Diepvrieskip

Whazzup
Gold Member
Gold Member

Re: Joola Timeless

Berichtdoor Whazzup » 02 Apr 2013, 18:32

Dat is wel sneu man... Ben benieuwd of je nog een nieuwe krijgt of gewoon je geld terug want dat is echt grote onzin natuurlijk die kwaliteit...
Gestopt momenteel
HTTC in Houten
HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Donic Bluefire M3 1,8 mm zwart
Backhand: Super Defense 40 1,3 mm rood
Back to the beginning!

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 02 Apr 2013, 19:44

Wat een bijzonder verhaal. Het is al vreemd dat het loslaat. Dat heb ik zelf nog nooit met een rubber meegemaakt. Dat ze geen garantie vanuit Joola zouden willen geven als je het van het hout afgehaald hebt is ook bijzonder. Zou je dan voor een eventuele garantie vraag je batje met rubbers naar ze op kunnen sturen, en dan helemaal als het een verhaal is wat je al tegenkomt op internet. Schandalig. Als je iets maakt waar me ook nog eens de hoofdprijs voor durft te vragen en je gaan zo slecht om met je klanten, is dat niet echt netjes. Rot verhaal, en ik hoop inderdaad datje leverancierje hierin netjes tegemoet komt. €70 is toch wel een serieus bedrag.
Sanwei Fextra 86 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Sanwei Dynamo 92 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max
BH: Donic Acuda blue p2 1.8

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Danny1973 » 02 Apr 2013, 19:47

Timeless = Less time
Sanwei Fextra 86 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Sanwei Dynamo 92 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max
BH: Donic Acuda blue p2 1.8

bob1
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor bob1 » 03 Apr 2013, 23:55

Dit probleem is al aan de orde geweest op noppen-test.de. Sommige mensen hadden er ook al na een dag last van, weet helaas niet of ze toen hun geld hebben gekregen van de leverancier.
Setup:
Frame: stiga offensive classic
FH: Tibhar aurus
BH: Grass D-Tecs ox

M.Ossen
Beginner
Beginner

Berichtdoor M.Ossen » 30 Aug 2016, 02:33

Beste,

Wel erg sneu voor jou, maar volgens mij was het een mislukt product. Rn daarom krijg je wel erg goedkoop Joola Timeless rubber.
Die rubber kost in USA omgerekend naar Euro's €116,17.
En dat jij goedkoper kan krijgen was wel mogelijk. Maar dan heb jij als het goed is een mislukt product gekocht.
Ik koop nooit een product via die leverancair.