VICTAS Koji Matsushita

Hier kun je informatie vinden of vragen over noppen en anti rubbers.
Brodher
Advanced Member
Advanced Member

VICTAS Koji Matsushita

Berichtdoor Brodher » 25 Mei 2013, 16:54

Ik heb dit frame al meerdere malen tegengekomen en ben er nieuwsgierig achter geworden. Na wat opzoekingswerk heb ik weinig informatie kunnen vinden van dit frame. Speelt er iemand met dit frame en zou het iemand kunnen vergelijken met de butterfly power defence ?

Alvast bedankt :)
Mijn set-up:
BH: Tibhar grass D.TecS 0x
FH: Donic bluefire JP 03 MAX
Frame: Victas Koji Matsushita

In mijn nopjes
Advanced Member
Advanced Member

Re: VICTAS Koji Matsushita

Berichtdoor In mijn nopjes » 26 Mei 2013, 15:15

Ik schreef hierover een review op een andere (internationale) site die zich voornamelijk richt op verdedigers: http://ooakforum.com/viewtopic.php?f=43&t=19700" onclick="window.open(this.href);return false;

Het is mijn competitiehoutje en ik heb er twee exemplaren van. Het bevalt me enorm omdat je er een fijn gevoel mee hebt, het houtje is medium-stijf en medium-zacht (limba) en dat geeft optimale controle zowel voor het aanvallend forehand spel als voor de verdediging, voornamelijk kappen vanuit de tweede/derde lijn. Gewicht, snelheid, balans en handvat zijn perfect.

Om de storende werking van D'tecs maximaal uit te buiten zit je volgens mij beter met het houtje dat je nu hebt. Vermoedelijk is dat veel stijver en harder dan de Victas. Ik hou echter niet van een houtje zonder enige vibratie/flex en heel harde aanslag- daarmee is mijn topspin minder stabiel en minder effectief en ervaar ik overall een gebrek aan 'gevoel'.

IMN
BTY Joo SaeHyuk + Donic Bluefire JP 02 2.0 + Donic Spike P1 1.0

chickie
Beginner
Beginner

Berichtdoor chickie » 01 Jun 2013, 15:05

Hallo.

Ben erg benieuwd hoe het speelt want heb al aardig wat frames gehad en kan het nog niet helemaal vinden.
Zeker ik nu een andro parade heb geprobeerd , oh bha wat een frame bha . Heel hard vind ik de parade terwijl het nog een defence frame is ...
Backhand gaat nog ivm. de noppen die ik er op heb , maar de forehand man man wat een harde aanslag .. geen gevoel vind ik ...
Speelde altijd met lichte frames maar kom er nu achter dat ik daar niet verder mee kom ... dus nu een wat zwaarder frame ....
De joo se hyuk frame vind ik net wat te zwaar en daarom denk ik dat de victas mij goed gaat passen en en ik denk dat de
joo se hyuk en de victas Matsushita erg veel op elkaar lijken maar de victas nog iets meer gevoel in zit ....
Klopt dit een beetje jongens ...???...
En hoe kom je nu al aan dat frame ..........want ze hebben nu een levering probleem dacht ik ...heb ik weer ff pech..

graag hoor ik wat ..
gr.

In mijn nopjes
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor In mijn nopjes » 03 Jun 2013, 00:12

Chickie, ik gaf in mijn vorig bericht een link waarin je alle relevante info over Victas Koji Matsushita vindt.

Het is zeker een stuk minder hard dan Butterfly JSH, en ik vind het persoonlijk ook zachter dan Butterfly Defence II en Defence Pro. Het is medium-stijf, maar je voelt toch wel beetje flex en vibratie, zeker bij topspins. Al bij al, fijn speelgevoel met veel controle voor verdediging en genoeg 'punch' voor een krachtig topspinspel op de backhand.

Je kan het via Duitsland bestellen, maar ik las dat het daar niet meer in voorraad is. Het is onlangs binnengekomen in http://www.tabletennis11.com/?gclid=CPG ... tAodszsAwg" onclick="window.open(this.href);return false;, dit is een betrouwbare online shop, reken wel nog 20% btw bij de kostprijs.
BTY Joo SaeHyuk + Donic Bluefire JP 02 2.0 + Donic Spike P1 1.0