Aanvallende lange noppen

Hier kun je informatie vinden of vragen over noppen en anti rubbers.
van_doorn
Moderator
Moderator

Aanvallende lange noppen

Berichtdoor van_doorn » 20 Nov 2015, 10:05

Hello all!

Change of plans! Ik heb besloten dat ik met lange noppen wil gaan spelen. Ik merk dat mijn motivatie om te tafeltennissen steeds minder wordt en dat ik mezelf niet meer ontwikkel en al tijden op hetzelfde niveau blijf steken. Meer trainen zit er helaas niet in.

Ik heb noppen altijd al leuk gevonden om mee te spelen. Ik snap ze goed en weet goed wat wel en niet kan. Ik wil m'n aanvallende spel daardoor wat inruilen om met lange noppen te gaan spelen en een soort modere verdediger te worden. Dit zorgt voor mij weer voor motivatie en gaat het spel weer leuk maken.

Ik ben op zoek naar lange noppen voor op mijn Butterfly Viscaria frame. M'n forehand blijft tenergy 05. Ik heb nu met Feint Long 2 gespeeld. Lekker veel controle maar mis het storende effect en de aanvallende slagen lukken nog wat moeilijk. Ik zat zelf aan Tibhar Grass D-tecs te denken.

Hebben jullie ideeën? Ben benieuwd :)
Butterfly Viscaria
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Rating: 1608

If you can believe it, the mind can achieve it.

Gybe
Advanced Member
Advanced Member

Re: Aanvallende lange noppen

Berichtdoor Gybe » 20 Nov 2015, 19:26

Uit eigen ervaring vind ik de curl p2 de beste aanvallend: erg veel controle maar ook zeer storend.
Indien je niet klassiek gaat verdedigen kun je ook voor korte noppen gaan en is de stiga radical erg storend.
Grtz
G