nieuw in deze wereld

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
crumble
Beginner
Beginner

nieuw in deze wereld

Berichtdoor crumble » 15 Okt 2018, 13:58

Hi Allemaal,

Ik ben compleet nieuw in deze wereld. Mijn niveau is echt camping pingpong qua termen enzo. Nu spelen wij op kantoor in een soort competitietje en ga ik daarnaast ook bij een vereniging tafeltennissen en ben ik op zoek naar goed een batje.

Ik weet niet wat de termen allemaal betekenen en wat goed is. Wel heb ik gemerkt dat ik niet heel aanvallen speel maar wel met veel effect speel. Zowel met mijn forehand als backhand kan ik goed spelen en het spel vertragen.

Wat zijn dingen waar ik op moet letten bij de zoektocht naar een goed batje waarbij ik mijn effect ballen meer tot hun recht kan laten komen.

Groet, Sven

Andrott
Beginner
Beginner

Re: nieuw in deze wereld

Berichtdoor Andrott » 15 Okt 2018, 18:04

Beste Crumble,

Als je toch een vereniging zoekt om te gaan spelen, zou ik eerst bij een vereniging aankloppen om daar wat meer info te vergaren voor je iets koop waar je niets mee kan beginnen.

Als deze club een trainer heeft kan hij je wel verder helpen. Veel plezier met deze sport.

Met vriendelijke groet,

Andro.

crumble
Beginner
Beginner

Re: nieuw in deze wereld

Berichtdoor crumble » 16 Okt 2018, 09:05

Thanks, ik hoop volgende week een dagje mee te kunnen lopen in Haarlem bij TSTZ. Ik zal dan ook wel even navraag doen en gewoon lekker spelen.

Groet, Sven