TT kaart, leuk om eens te bekijken

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
Danny1973
Gold Member
Gold Member

TT kaart, leuk om eens te bekijken

Berichtdoor Danny1973 » 13 Nov 2016, 21:52

http://www.ttkaart.nl/

Een leuke site om je persoonlijke resultaten, en die van je team eens terug te kijken. De gegevens gaan behoorlijk ver terug. Wellicht iets wat jullie allang ontdekt hadden.
Donic Waldner World Champion 89 - 88 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Donic Ovtcharov True Carbon 86 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Floris
Super Member
Super Member

Re: TT kaart, leuk om eens te bekijken

Berichtdoor Floris » 17 Nov 2016, 17:40

Hoi Danny, ik gebruik ttkaart al jaren. Ik ben verbaasd dat veel mensen niet van het bestaan ervan af weten.
Alser Allround 5
F.H. Friendship Faster 1.8
B.H. Xiom Vega Japan 1.8

van_doorn
Moderator
Moderator

Berichtdoor van_doorn » 27 Feb 2017, 09:24

TT kaart stopt er helaas mee. Dit staat op hun website:

ttkaart.nl stopt ermee
Beste tafeltennisvrienden,

Het is inmiddels alweer 8 jaar geleden dat ik de eerste versie van ttkaart.nl online heb gezet. In eerste instantie was ttkaart.nl bedoeld als "antwoord" op de website ttstats.nl welke mij niet compleet/actueel genoeg was. Later gaf de wetenschap dat veel mensen de informatie op de website waardeerden (en nog steeds waarderen) me veel voldoening. Eind 2013, begin 2014 gebruikte ik het ook als middel om kennis op te doen over C# en het .Net framework.

Tot het einde van 2015 heb ik altijd met veel plezier aan de ttkaart.nl gewerkt, daarna werd de motivatie om er mee door te gaan minder. Zoals sommigen van jullie misschien al hebben opgemerkt, is ttkaart.nl nu ook al een paar maanden lang niet meer bijgewerkt. Zo ontbreken nog steeds de persoonlijke resultaten van najaar 2016.

De reden hiervoor is dat er heel veel wijzigingen en nieuwe ontwikkelingen nodig zijn om de nieuwe ELO-rating te kunnen hanteren op ttkaart.nl. Helaas ontbreekt bij mij de motivatie om aan de slag te gaan met de werkzaamheden die nodig zijn om de nieuwe ELO-rating weer te geven op ttkaart.nl. Aangezien ttkaart.nl zonder ELO-rating is niet relevant genoeg is, heb ik besloten te stoppen met ttkaart.nl.

Ik laat ttkaart.nl voorlopig nog wel online staan, maar voor nieuwe informatie zullen jullie ttapp.nl en nttb-ranglijsten.nl moeten raadplegen. Op die twee websites is ook (bijna) alle informatie te vinden die via ttkaart.nl beschikbaar is, en natuurlijk de nieuwe ELO-rating.

Bij deze wil ik iedereen bedanken die op de één of andere manier heeft bijgedragen aan ttkaart.nl, door het aanleveren van nieuwe persoonlijke resultaten, doorgeven van correcties, suggesties en natuurlijk alle positieve reacties!

Met vriendelijke groeten,
Arjan Bakker
Butterfly Viscaria
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Rating: 1608

If you can believe it, the mind can achieve it.

mepper59
Silver Member
Silver Member

Berichtdoor mepper59 » 27 Feb 2017, 10:34

Dankjewel voor al je inzet en succes in je toekomst. Mep ze!
OSP Expert
FH tenergy 25 1.9
BH tenergy 25 1.9