Rubber laten bedrukken

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
sebastiaanmolenaar
Beginner
Beginner

Rubber laten bedrukken

Berichtdoor sebastiaanmolenaar » 03 Jul 2017, 16:30

Hee tafeltennishelden!

Ik zal me even voorstellen: mijn naam is Sebastiaan Molenaar en ik ben vestigingsmanager bij een studentensalesbedrijf in Delft. Wij hebben sinds jaar en dag een tafeltennistafel staan en een steeds groter deel van ons personeel begint hier fanatiek in te worden. Het is altijd weer gezeur met batjes, aangezien niet iedereen er even zuinig mee omgaat. Nu lijkt het mij leuk om een salesgame uit te gaan zetten waarbij je een gepersonaliseerd batje kan winnen. Gepersonaliseerd als in bijvoorbeeld je naam gedrukt op het handvat of op het rubber.

Nu heb ik Google af zitten struinen, maar ik kan nergens een goede optie vinden om dit te realiseren. Vandaar dat ik hier een account heb aangemaakt om deze vraag aan jullie te kunnen stellen.

Heeft iemand ervaring met het bedrukken van rubbers/batjes en welke prijzen komen daarbij kijken?

Thx in advance!

van_doorn
Moderator
Moderator

Re: Rubber laten bedrukken

Berichtdoor van_doorn » 04 Jul 2017, 09:48

Hi Sebastiaan,

Leuk om te horen dat jullie fanatieker tafeltennissen. Een rubber laten bedrukker is zeer ongebruikelijk. Het mag namelijk niet volgens de regels. Ik heb ook eigenlijk geen idee waar dit zou kunnen. Misschien eens meenemen naar de reclame bureau en kijken of zij iets voor je kunnen betekenen?
Butterfly Viscaria
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan
Rating: 1608

If you can believe it, the mind can achieve it.

benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Rubber laten bedrukken

Berichtdoor benxx » 04 Jul 2017, 10:12

Bij het bedrukken van rubbers veranderen volgens mij ook de speeleigenschappen, niet handig. Hier kun je de tape van de rand laten bedrukken, mooie resultaten!
http://kantenbaender.de/de/kantenband-gestalten
Meppers 1 (Heeze)
2e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Mank Limba MB Special :)
FH Spinlord Waran 2,0mm
BH Spinlord Stachelfeuer OX

Testvehikel:

MDP Teak
BH Spinlord Agenda OX
FH Spinlord Degu 1,5mm

ELO per 1 aug: 1408