rubber

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
bram
Beginner
Beginner

rubber

Berichtdoor bram » 25 Mar 2018, 16:36

Wie kan kan me helpen : ik ben op zoek naar een rubber voor rughand. Ik heb een goede aanvallend slag en ik moet er mee kunnen kappen. Ik dacht aan tenergy 25.

jerrot
Silver Member
Silver Member

Re: rubber

Berichtdoor jerrot » 26 Mar 2018, 10:54

Tibhar fx-p in 1,9mm is ook vrij allround, mijn aanvalslag is minder goed maar kon ik wel lekker mee topspinne.

Ik speel nu met Aurus soft in 1,7 mm. Is niet monsterlijk snel maar wel mooi te controleren in aanvalspel.

Ik heb eventueel nog een tibhar fx-p nieuw in verpakking liggen voor je in 1,7 mm
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P

yoass
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor yoass » 26 Mar 2018, 13:37

T25 is nogal een monster, in mijn ervaring vooral geschikt voor aggressief spel boven of kort achter de tafel (counterspin).

Wat heb je nu? Hou je van zachtere of hardere rubbers? Kun je een korte service met zware backspin boven de tafel openen? Kun je een strakke, diepe en snelle zware backspin bal met je BH openen? Kun je dat naar keuze variëren tussen bol en traag en vlak(ker) en hard?

Ik kan wel wat rubbers roepen (Vega Intro, Vega Pro, Nanoflex FT40, Rakza 7 en –Soft), en natuurlijk kan natuurlijk alles met alles bij een solide en hoog technisch niveau, maar niet met alles is alles even gemakkelijk te leren, in te slijten.

Van de Nanoflex FT40 heb ik toevallig nog twee plakjes (in 2.1mm) liggen. Uitprobeersels van een clubmaat die uiteindelijk toch iets snellers vond. 't Is gaaf spul. FX-P is ook prima spul. Allebei zachte rubbers; dat kan bij je passen, of niet.
Frame: "Vanity One", eigen ontwerp; door http://www.dattblades.com gebouwd (Koto/Limba/ALC/Kiri/ALC/Limba/Anigre)
FH: Butterfly Tenergy 05 | BH: Gewo Nanoflex FT48

bram
Beginner
Beginner

Berichtdoor bram » 31 Mar 2018, 20:30

Ik heb al rakza 7, xiom omega vega europe 5, xiom vega europe, rasanter r47, rasanter v42 geprobeerd