Toernooi 28 / 12

Hier vind je informatie over toernooien
GarField000
Advanced Member
Advanced Member

Toernooi 28 / 12

Berichtdoor GarField000 » 06 Jan 2020, 15:45

Aan het einde van het jaar organiseert mijn vereniging altijd een toernooi .....
Normaal zit ik vaak met werk en wil ik het weekend voor het nieuwe jaar niet een hele dag weg zijn.
Maar ik had nu vrij van kerst tot vandaag dus kon ik wel een dagje spelen.

Ik zag mijn indeling en kon wel huilen :) ...
Poule met 7 mensen ..... ik was nummer 7 in rating, al lag nummer 6 maar 2 punten voor.
Maar ik speelde de sterren van de hemel. 2 verloren en 4 gewonnen. Ook van een 2e klasser .... ging dus heel goed.
Wel veel materiaal spelers ..... maar dat was meer hun probleem dan de mijne want ik speel daar altijd heel goed tegen.
Ik stond samen met iemand anders op de 2e plek ...... maar omdat ik van hem gewonnen had ging ik door naar de halve finale.
Ik moest dus tegen de nummer 1 van de andere poule ..... weer een Lange Noppen speler ..... dus die droogde ik snel op .....
In de finale moest ik tegen een clubgenoot die ook in mijn poule zat. Hij speelt 2e / 3e klasse .. ze schommelen steeds tussendoor.
Ik moest als eerste tegen hem in de poule en ging hier toen al in van nou dat is klaar en wordt niks en werd ook met 3-0 afgedroogd.
Maar nu ik warm was en van veel beter spelers gewonnen had maakte ik toch een kas dacht ik. Ik heb echt een hele mooie wedstrijd gehad.
5 sets ... stond met 10-8 voor in de laatste maar helaas de 2 matchpoints niet kunnen verzilveren. Uiteindelijk 14-12 verloren ...........

Maar echt lekker en goed gespeeld.
Goede opmaat naar de afdelings kampioenschappen volgend weekend. (afdeling midden)
----------------
Groetjes Marc

Frame: Andro LIgna ALL+
FH: DHS Skyline 3-60
BH: DHS Skyline 3-60

TwoFace
Super Member
Super Member

Re: Toernooi 28 / 12

Berichtdoor TwoFace » 10 Jan 2020, 13:57

Leuk om te lezen, toernooien zijn wel leuk om te spelen, zeker zulke. Soms win je dan van 'veel betere' spelers (bv 1-3 klassen hoger spelend) en de andere keer verlies je weer van iemand waar je normaliter van zou moeten winnen. Blijft leuk om te doen. :-)