Leuke zomer competitie

Hier vind je informatie over toernooien
Danny1973
Gold Member
Gold Member

Leuke zomer competitie

Berichtdoor Danny1973 » 13 Jun 2013, 21:21

De laatste tijd heb ik niet heel erg veel gespeeld. Lekker even genieten van het mooie weer in Nederland. Gelukkig had ik me opgegeven voor een 2 tegen 2 bedrijvencompetitie. Samen met mijn teamgenoot werden we ingedeeld in de A poule, een zeskamp waarvan de eerste twee teams doorgingen na de halve finale. Na een 4-1 en een 5-0 overwinning hadden we een prima start waarbij ikzelf helaas net in 5 games verloor van een 1e klasse speler. Jammer, zeker na de 9-7 voor in de beslissende set. De belangrijke sleutelwedstrijd tegen twee clubgenoten ging in 3-2 verloren. Zelf wel een goede overwinning tegen een 1e klasse speler maar ook een ruime nederlaag in 3 games. De vooraf verwachte poulewinnaar won met 4-1 van ons en ik kon tegen deze hoofdklasse en overgangsklasse spelers helaas niet te verrassen. Wel een partij in 5 games, maar in de beslissende game toch een maatje te klein. Door de resultaten in de poule zou een 5-0 al niet mer voldoende zijn omdat we dan door de 3-2 verloren wedstrijd op onderling resultaat het niet meer konden halen. De laatste wedstrijd werd 4-1. Zelf 6 van de 10 gewonnen, en toch wel behoorlijk tevreden over mijn eigen spel. In ieder geval een leuke competitie, en zeker een pasr goede tegenstanders om weer een beetje tegen een wat hoger niveau te wennen. Na een goed seizoen en een kampioenschap in de derde klasse merk je toch wel dat het verschil met tweede klasse groot is en dat vooral het serveren en tempo van de hogere klassen een groot verschil is met wat je in de derde klasse hebt. Wel een leuke uitdaging om tegen deze spelers te spelen. Nu even een maandje wat rustiger aan, en dan volop in training voor het komende seizoen. Spelen en trainen jullie nog tijdens deze zomer?
Sanwei Dynamo 82 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Sanwei Dynamo 92 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max
BH: Donic Acuda blue p2 1.8

Whazzup
Gold Member
Gold Member

Re: Leuke zomer competitie

Berichtdoor Whazzup » 14 Jun 2013, 09:52

Hey Danny,

Ik train gewoon door in de zomer normaal gesproken. Tenminste, trainen is een groot woord voor mij. :P Vanavond staan we in de achtste finale van de bekercompetitie (afdeling Midden). Op het moment dat we uit de bekercompetitie vliegen, ga ik even rust nemen in verband met de behandeling van blessures. ;) Dus dat is wel balen, maar soms moet je even luisteren naar het lichaam om herstel te kunnen bewerkstelligen. :)

Groetjes,

Wouter
Gestopt momenteel
HTTC in Houten
HTTC 1 (eerste klasse)
Frame: 729 Dynasty Hinoki holrond 90 gram
Forehand: Donic Bluefire M3 1,8 mm zwart
Backhand: Super Defense 40 1,3 mm rood
Back to the beginning!