Stiga Trainingspak XL (wit jasje met blauwe broek)

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Timo B.
Gold Member
Gold Member

Stiga Trainingspak XL (wit jasje met blauwe broek)

Berichtdoor Timo B. » 16 Dec 2017, 13:07

Ik kwam tijdens het uitzoeken van mijn kleding nog een in prima staat verkerend Stiga trainingspak tegen in maat XL. Heb 'm zelf nauwelijks gedragen, omdat ik 'm eigenlijk net een maatje te klein heb gekocht. Daarom mag deze de verkoop in en hoop ik er iemand nog een plezier mee te kunnen doen. Zelf ben ik aan het sparen voor een nieuw Butterfly trainingspak aangezien de mijne na bijna 10 jaar uit elkaar begint te vallen. Een financiële bijdrage is daarom logischerwijs welkom... Denk dat een vraagprijs van € 40,00 wel schappelijk is.

Foto van het pak heb ik wel, maar deze is blijkbaar te groot om deze hier bij te voegen als bijlage. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan een mail op timo-b@live.nl en dan stuur ik je de foto toe per mail of eventueel Whatsapp.
OSP VIRTUOSO ‘MEPPER’ (Y)
DHS NEO SKYLINE 3 TG3 2.1
TIBHAR AURUS SOFT 1.9

Timo B.
Gold Member
Gold Member

Re: Stiga Trainingspak XL (wit jasje met blauwe broek)

Berichtdoor Timo B. » 10 Feb 2018, 15:55

Niemand geïnteresseerd? Prijs is bespreekbaar...
TIBHAR AURUS SOFT 1.9

Timo B.
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Timo B. » 10 Feb 2018, 16:41

Ik kwam tijdens het uitzoeken van mijn kleding nog een in prima staat verkerend Stiga trainingspak tegen in maat XL maar valt als een L. Heb 'm zelf nauwelijks gedragen, omdat ik 'm eigenlijk net een maatje te klein heb gekocht. Daarom mag deze de verkoop in en hoop ik er iemand nog een plezier mee te kunnen doen. Zelf ben ik aan het sparen voor een nieuw Butterfly trainingspak aangezien de mijne na bijna 10 jaar uit elkaar begint te vallen. Een financiële bijdrage is daarom logischerwijs welkom... Denk dat een vraagprijs van € 40,00 wel schappelijk is.

Foto van het pak heb ik wel, maar deze is blijkbaar te groot om deze hier bij te voegen als bijlage. Mocht je geïnteresseerd zijn, stuur me dan een mail op timo-b@live.nl en dan stuur ik je de foto toe per mail of eventueel Whatsapp.
Prijsverlaging! Mag weg (excl. verzendkosten) voor € 35,00 !! (Y)
TIBHAR AURUS SOFT 1.9

Timo B.
Gold Member
Gold Member

Berichtdoor Timo B. » 17 Mar 2018, 14:58

Ik kwam tijdens het uitzoeken van mijn kleding nog een in prima staat verkerend Stiga trainingspak tegen in maat XL. Heb 'm zelf nauwelijks gedragen, omdat ik 'm eigenlijk net een maatje te klein heb gekocht. Daarom mag deze de verkoop in en hoop ik er iemand nog een plezier mee te kunnen doen. Zelf ben ik aan het sparen voor een nieuw Butterfly trainingspak aangezien de mijne na bijna 10 jaar uit elkaar begint te vallen. Een financiële bijdrage is daarom logischerwijs welkom... Denk dat een vraagprijs van € 40,00 wel schappelijk is.

PRIJSVERLAGING : MAG WEG VOOR SLECHTS € 32.50 !!!
TIBHAR AURUS SOFT 1.9