Wie wilt hem nou niet..Nittaku Acoustic-Carbon l-size.

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
Namka
Beginner
Beginner

Wie wilt hem nou niet..Nittaku Acoustic-Carbon l-size.

Berichtdoor Namka » 13 Nov 2018, 17:17

Omschrijving
Zo goed als nieuw nitakku acoustic carbon maat L aangeboden.

N.o.t.k

Graag zie ik uw vragen tegemoet.
Bijlagen
20181113_171506.jpg

benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Wie wilt hem nou niet..Nittaku Acoustic-Carbon l-size.

Berichtdoor benxx » 14 Nov 2018, 10:31

Omschrijving
Zo goed als nieuw nitakku acoustic carbon maat L aangeboden.

N.o.t.k

Graag zie ik uw vragen tegemoet.
Kennelijk wil jij hem niet :)
Meppers 1, 2e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Nimatsu Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Strahlkraft OX
FH Imperial super soft 1,5mm

Testvehikel:

Der Materialspezialist Olympea
BH SL Blitzschlag OX
FH Spinlord Marder II 1,5mm

ELO 01-12 1469

mank
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor mank » 14 Nov 2018, 15:20

Ik denk dat Namka wel een minimum prijs-bod in gedachten heeft .
Zo niet dan houdt ik me aanbevolen, :) .
Iedereen of bijna iedereen wil het frame wel maar niet voor dezelfde prijs,

Namka heeft geen vraagprijs bekend gemaakt en mogelijk ook niks in gedachten maar vast niet "vraagprijs = 0" als voornemen. Daarvoor ontbreekt het woordje hebben nog achter niet. Iedereen kan hem om een vraagprijs vragen of zelf een prijsbod aangeven, Als het prijs is dan is er een halve verbintenis wanneer is afgesproken dat er eerst betaald moet zijn voor het frame op reis gestuurd wordt,
Zolang zou Namka niet aan een verbintenis te houden zijn en is het een halve verbintenis, De ander, Namka verwacht dan al wel betaling van de prijs maar wacht nog even met opsturen, tot hij na betaling aan de afspraak te houden is en aan de verbintenis, die dan tot stand gekomen is verplicht het frame toe te sturen of anders moet proberen de verbintenis terug te draaien. Een vernintenis is een geheel aan afspraken min of meer vast staand mondelingm schriftelijk of per pb overeengekomen, Aan de verbintenis ben je verplicht je aan de afspraken in de verbintenis overeen gekomen te houden. Verbintenis is juridische term en afspraken zijn zakelijk.
Nu is er nog geen afspraak betreffend het frame en is er nog geen prijs ook niet als Namka wel een vraagprijs had opgegeven. Wij zijn alleen zo gewend aan vaste vraagprijzen dat vaak een prijs gevraagd wordt terwijl het in zo,n geval eigenlijk om een vraagprijs gaat die is voorgesteld waar niemand op in hoeft te gaan.
Een frame prijs je niet de kwaliteit van door een hogere vraagprijs voor te stellen bijvoorbeeld. Prijs is als het raak is en vraag en aanbod kant het over een prijs eens zijn. : Bod equals vraagprijs" . Dan is het raak dan is het prijs en bod en vraagprijs zijn ahw opgegaan in een prijs. In onderhandeling door beide partijen over een nog nader te bepalen prijs is dan een prijs overeengekomen.
Zo heb ik dat tenminste geleerd maar wij hadden vroeger ook een "kunst en antiekzaak" aan huis. Dan hangen niet overal prijskaartjes aan met daarop de vraagprijs maar wordt er nog onderhandeld, Wie veel geld heeft betaald dan meestal ook wat meer dan iemand die van zijn laatste spaarcenten iets wil kopen,
Er zit dan ook een sociaal aspect aan het onderhandelen wat mij erg aanspreekt,
Een soort vanzelfsprekende nivellering ontstaat ahw vanzelf.
Indonesie had ik er ook geen probleem mee wat meer te betalen voor een fietstaxi dan de lokale bevolking maar moest wel onderhandelen om niet heel snel blut te zijn, Als ik ook voor hier rijk was geweest zou ik dat minder scherp gedaan hebben. Zou nonchalanter onderhandeld hebben. Dan nog was -toen- het me laten vervoeren in een taxi bijv goedkoper geweest dan hier.
Ik was ahw voor drie maanden miljonair daar. Een rijke tourist die naar geld ruikt maar onder touristen weer een minder rijke tourist die wat scherper moest af dingen op de vraagprijs als anderen deden, Dat heeft ook zijn charme, Ik vindt het spel dan gewoon leuk en sociaal ook, Hier mis ik dat als ik naar een sypermarkt moet, Probeer dan bij de kassa maar eens af te dingen.
Saaie boel,

Namka
Beginner
Beginner

Berichtdoor Namka » 14 Nov 2018, 16:05

Ik vertrouw jou wel mank. Ik heb een leuk aanbod voor je.

Je mag een maand voor 10 euro inclusief koopoptie met het frame spelen. Gooi er gerust wat verschillende rubbertjes op. Als je wat lager in gewicht wilt bijv.
Het frame weegt 91 gram op het keukenweegschaaltje.

Prijs: rond de 70 euro

mank
Platinum Member
Platinum Member

Berichtdoor mank » 14 Nov 2018, 18:57

Dank voor je aanbod maar ik heb dit jaar één keer gespeeld dus dat kan niet uit voor mij :) ,
Ik heb ook nog meerdere frames die ik zelf gemaakt heb, met en zonder rubbers erop, Zelfde type lijm zit erin verwerkt als bij het nittaku frame en andere in zelfde serie maar dan zonder carbon-composiet, Lijm -in zin van - zonder het inmiddels verdampte water waarmee ik de lijm vloeibaar moest maken om te kunnen lijmen, De lijm is harder dan gebruikelijk bij synthetische lijm en elastischer ook, Ben al wat batjes kwijt maar niet allemaal.
Mocht je er belang bij hebben of nieuwsgierig zijn testen kan en overnemen voor notk prijs kan als het bevalt ook,
Dat geldt voor anderen natuurlijk ook.

Andrott
Beginner
Beginner

Berichtdoor Andrott » 17 Nov 2018, 01:09

Ik heb een pm .

Groet,

Andrott.