Berichtdoor Red » 02 Apr 2018, 01:41
Kleine tegenvaller gehad afgelopen donderdag, teamcollega had met blessure gespeeld en tegenstander kwam met reserve opdagen die nogal sterk bleek te zijn, maar 2:3 aan het einde. Hun reserve was dan feitelijk ook de speler van de dag. Achteraf heb ik nader gekeken naar de samenstelling van het team dat plots onverwacht sterk kwam opdagen maar op zich een degradatiekandidaat is en wat blijkt? Hun reserve die niet bij het team hoord heeft de met afstand hoogste score en ik ben vrij zeker van dat hij überhaupt niet mocht spelen, mede omdat er op zich nog een ander lid in het team is met een rating van meer dan 130 punten lager - die speelde die dag natuurlijk niet.
Sancties komen er waarschijnlijk niet; kijkende naar de lijst met overtredingen van invalbeperkingen vraag ik mij wel af of dat allemaal een vergissing is of dat sommige clubs - wetende dat er geen sancties komen - gewoon uitzonderlijk gebruik hebben gemaakt van hun mogelijkheiden.
Zo moeten wij daadwerkelijk nog in de laatste wedstrijd ons stinkende best doen om door te gaan; immers, wij hebben het zelf in handen om door middel van een winst thuis op de nogal plakkerige nummer 2 alles klaar te maken.
Fl ügelstutzer
Seizoen 1/2019 2de klasse nttb-west
Wedstrijd Palio WAY-003 Yinhe Mars II Yinhe /Milky Way 955
Training 1 Palio T3 Palio CJ8000 Friendship 755 Mystery III
Training 2 Palio TCT Palio CJ8000 Yinhe/Milky Way 955