Tenergies vind ik zelf alleen ongeevenaard omdat ik het meer van spin dan snelheid moet hebben. zelfs T 64 is dan ook niet zo snel. Het laat het vertragen van een harde blokbal bijv goed toe zonder een flutbal te krijgen. Op niet te offensieve frames tenminste, Ik heb de laatste esn ontwikkelingen alleen niet meegekregen. Dan loont zich het prijsverschil alleen ook amper denk ik of je moet flinke korting krijgen. Hoewel de Aurus voor een tensor goed houdbaar was voor mij bleef de T64 langer voldoende goed (voor nog voldoende goed bh topspin met name). Als bh rubber vond ik Xiom vega asia ook goed en Vega Japan leek me voor fh prima maar heb ik niet getest.
Die had Danny een keer meegestuurd met een frame maar vond het wat zonde ze te lijmen en weer los te halen, Dat het een prima rubber is zag en voelde ik zo ook wel. Beetje te zwaar voor bh wat mij betreft (omdat ik fh niet te licht wil en beide rubbers samen niet te zwaar) en dan wat spingevoelig (batje als geheel door totale massa rubber). Voor fh ongetwijfeld prima.
Dan moet 1,9 of 2,0 mm ook niet te licht zijn anders krijg ik teveel last met doorslaan op het frame bij countertopspin op openingsballen al, Consistentie neemt dan af. Voelt dan onvoorspelbaarder, minder spin en minder variabel als met 2,1 of wat zwaardere variant rubbers.
Chinese rubbers op fh zijn me meestal weer te hard bij 1,9 mm of anders wel te zacht bij de hardere slagen. Wil op een of andere manier iig minder, Op basis van reviews zou palio ak 47 red (zwarte versie) voor mij wel een testje waard zijn (als ik weer zou gaan spelen). Bh t 64 rood dan,
Moet geen rood chinees rubber op mn fh hebben en bh ook niet. Heb ik alleen maar mindere ervaringen mee . Tenergy 64 vooral omdat de snelheid dan zo lekker makkelijk komt met bh, ik toch voldoende spin heb, variabel kan spelen en er prima mee kon blokken. Ook met spin controlerend kunnen vertragen. Veel versnellingen, vertragingen op houten frames dus, uitgebreide range, Daardoor heb er mn beste bh mee gehad en kan het rubber niet meer stuk bij mij ook omdat ik niet meer speel.
Rozena zou anders ook testje waard kunnen zijn op bh. Bij financiele handicap ook aurus en Xiom vega asia - weer - ok if iets anders. Is ook maar net hoe nauw je het neemt Bij mij hing dat ook wat af van de spelers die ik verwachtte. Waren we gedegradeert bijvoorbeeld. Als een van de sterkere spelers in het team hoefde ik dan niet een tenergy en ging ik wat goedkopers testen, Speelsterkte verschil in ons bedrijfsbond team was vrij groot,
Mijn tegenstanders, hadden alleen meer moeite met mn bh topspin met tenergy 64. Als linkshandige bij diagonaal openen naar de fh van rechtshandigen is me dat wel wat waard als het er om gaat tegen spelers met een voor mij sterke fh

Het kan bij mij niet meer stuk daardoor maar ook omdat ik lang niet alle esn rubbers getest heb natuurlijk, Dat zou alleen ook een dure grap zijn en zou nog een tt leven erbij nodig hebben. Eén tt leven is wel genoeg.
Niet dat dit voor jou allemaal ook zo moet zijn maar ik speelde deze rubbers met ongeveer zelfde type frame.