richtlijnen voor te koop zetten van materiaal

Hier kun je materiaal kopen of te koop aan bieden.
CSBV
Advanced Member
Advanced Member

richtlijnen voor te koop zetten van materiaal

Berichtdoor CSBV » 15 Sep 2018, 11:48

Zou het niet beter zijn als er wat richtlijnen voor het te koop zetten van materiaal komen.

Ik zie hier geregeld advertenties staan zonder gripvorm, met zeer algemene omschrijvingen, met termen als 'in nieuw staat' zonder dat dit onderbouwd is met foto's.
Ook een opmerking als 2 x mee gespeeld zegt niks, kan best 2 x 10 uur geweest zijn, of 2 x 10 minuten.

Op een Duits forum gebruiken ze codes voor de staat van materiaal met daarbij een omschrijving van wat dat dan betekent.
Setup 2e helft 2018 : Stiga Offensive Wood Kjell Johansson C40 Yinhe Big Dipper 38° max Reactor Ckylin max
Reserve : MDP custom all wood Sanwei Target Provincial 39° 2.2 Sanwei Target Provincial 39° 2.2

ELO rating : 1352

Danny1973
Gold Member
Gold Member

Re: richtlijnen voor te koop zetten van materiaal

Berichtdoor Danny1973 » 16 Sep 2018, 18:03

Ik ben het met je eens dat er soms wel wat duidelijker aangeboden mag worden. Bij het duitse forum waar je van 1 tot 4 mag geven waarbij de 1 het beste is en 4 behoorlijk gebruikt. Ik vind persoonlijk verplicht afbeeldingen plaatsen meer zeggen, en dit zou mijn voorkeur hebben. Ik heb wel eens rubbers gekocht met een cijfer 2, die ik persoonlijk zelf nooit meer verkocht zou hebben. Een paar goede foto's zeggen mij meer.
Sanwei Fextra 86 gram FL
FH: Donic acuda blue P2 2.0.
BH: Donic acuda blue p2 1.8mm

Sanwei Dynamo 92 gram FL
FH: Donic acuda blue p2 max
BH: Donic Acuda blue p2 1.8