geschikt batje.

Bespreek hier de algemene zaken die met tafeltennis te maken hebben
quirine
Beginner
Beginner

geschikt batje.

Berichtdoor quirine » 12 Okt 2018, 21:32

hooi allemaal.

ik hoop dat iemand me hier kan jelpen.
ik begin volgende week met tafeltennis,en nu ben ik opzoek naar een goed batje,
die ook geschikt is voor competities. nu krijg ik alleen meerdere verhalen via internet.
dus welke batjes zij geschikt en hoeveel sterren minimaal heeft een batje nodig?
alvast bedankt :)

mepper59
Silver Member
Silver Member

Re: geschikt batje.

Berichtdoor mepper59 » 12 Okt 2018, 21:39

Hoi welkom in tafeltennisland.
Koop een batje van ongeveer 25 /30 euro met 5 sterren als je een kant en klaar batje wil. goed genoeg voor het eerste (half)jaar. Nadeel is dat de rubbers vaak niet of moeilijk te wisselen zijn. mocht je iets meer budget hebben , ga dan naar een tafeltennis winkel en laat een beginnersbatje maken. Meestal een allround frame, bvb van joola , stiga of tibhar met goede allround beginnersrubbers die duidelijk beter zijn dan de kant en klare. kost dan tussen de 60 en 90 euro. Kun je naturlijk ook via internet bestellen, mocht er geen winkel in de buurt zijn.
succes :) mep ze!
OSP Expert
tenergy 25 1.9
acuda blue p2 2.0

Andrott
Beginner
Beginner

Berichtdoor Andrott » 13 Okt 2018, 17:54

Leuk dat je gaat pingpongen, ik weet niet bij welke club je gaat beginnen . maar vak hebben ze wel een batje liggen om de eerste keer een balletje mee te slaan, dan kun je daar wel informatie krijgen wat een geschikt batje voor jouw is. Veel plezier met deze sport. Met vriendelijke groet, Andro.

quirine
Beginner
Beginner

Berichtdoor quirine » 14 Okt 2018, 17:40

bedankt voor jullie reacite/
ik ga bij ttv twekkelerveld in enschede spelen.