Nieuwe BH voor NJ 2019

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Andrott
Advanced Member
Advanced Member

Re: Nieuwe BH voor NJ 2019

Berichtdoor Andrott » 08 Okt 2019, 16:13

Dat is goed nieuws, botbreuken ongeveer 6 weken maar echt herstel kost zo'n 3 maanden als je niets forceert.

Maar zo te lezen gaat alles goed.

Met vriendelijke sportgroeten,

Andrott.

TwoFace
Super Member
Super Member

Berichtdoor TwoFace » 11 Okt 2019, 10:34

Dat is goed nieuws, botbreuken ongeveer 6 weken maar echt herstel kost zo'n 3 maanden als je niets forceert.

Maar zo te lezen gaat alles goed.

Andrott.
Tja, ik heb niet echt nazorg, na 3 weken mocht de brace af, ik heb het een paar dagen extra gegeven omdat ik juist wat pijn had na 3 weken en de dagen erna... dus na 3,5 week afgedaan en afgelaten. Ik merk dat de bewegingbeperking er nog wel wat in zit en dat ik nog niet gewicht of echt kracht ermee kan zetten, maar gewone meeste dagelijkse dingen lukt nu wel.

het is een scheur in het bot, het uiteinde, misschien daarom wel minder lange genezing?

Ik zou het eigenlijk niet weten want het is voor mij officieel mijn eerste breuk, al lijkt nu toch een van mijn tenen eerder gebroken te zijn (ben er nog niet meer naar dokter geweest), maar heb al 2 maanden een blauwe teen... die ook pijnlijk is, eerst dacht ik gewoon een kneuzing, had deze keihard gestoten, maar misschien is het wel gebroken omdat het zo lang duurt? Zo ja, wat denk je, alsnog mee naar een dokter of gewoon lekker laten zitten? Het is mijn middelste teen van rechtervoet, doet alleen pijn met bepaalde beweging als er kracht op komt, maar meestal merk ik er eigenlijk niks van.

Andrott
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor Andrott » 11 Okt 2019, 11:33

Een kneuzing duurt vaak langer dan iets wat gebroken is, maar iets wat al een paar maanden blauw is kan je beter even bij een dokter op bezoek gaan.

Ik had een gekneusde pink en blauw, zo'n 3 maanden mee gelopen maar de pink was na een week niet meer blauw.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Andrott.

TwoFace
Super Member
Super Member

Berichtdoor TwoFace » 15 Okt 2019, 16:37

Een kneuzing duurt vaak langer dan iets wat gebroken is, maar iets wat al een paar maanden blauw is kan je beter even bij een dokter op bezoek gaan.

Ik had een gekneusde pink en blauw, zo'n 3 maanden mee gelopen maar de pink was na een week niet meer blauw.

Ik hoop dat je hier iets aan hebt.

Andrott.
thx, ik wacht nog even af, deze week veel te doen... als het eind deze week nog blauw is dan ga ik volgende week wel even langs de dokter.