Artengo (decathlon)

Hier kun je informatie vinden of vragen over normale rubbers.
Tafeltennisspeler
Beginner
Beginner

Artengo (decathlon)

Berichtdoor Tafeltennisspeler » 26 Okt 2019, 17:44

Hallo,

Ik ben nieuw hier en heb sinds kort na een stop van 23 jaar het tafeltennissen weer opgepakt. Ik ben wel toe aan nieuw materiaal (ik wil eigenlijk sneller dan de allround frames en srivers waar ik altijd mee speelde). Nu zie ik dat decathlon ook "eigen merk" rubbers en houtjes heeft van het merk Artengo, is iemand daar mee bekend en wat zijn de ervaringen?

Groet

GarField000
Advanced Member
Advanced Member

Re: Artengo (decathlon)

Berichtdoor GarField000 » 28 Okt 2019, 14:36

Echt geen idee. Ik koop daar alleen kleding voor tafeltennis en golf.

Ik denk dat het geen al te beste spullen zijn als ik eerlijk ben. Het is niet echt een tafeltennismerk .....
Als je naar een tafeltenniswinkel gaat kunnen ze je veel beter adviseren en hoeft het ook niet duur te zijn.
----------------
Groetjes Marc

Frame: Andro LIgna ALL+
FH: DHS Skyline 3-60
BH: DHS Skyline 3-60

TwoFace
Super Member
Super Member

Berichtdoor TwoFace » 28 Okt 2019, 16:47

Ik ken het ook niet, kijk anders eens op revspin.net voor wat reviews... of koop een 2de hand setje van iemand hier om mee te beginnen, maar ik zou dat spul links laten liggen. Toen ik een paar jaar geleden begon werd mij een Donic Waldner aangeraden, daar ben ik ook mee begonnen...

https://www.internet-sportandcasuals.co ... gLvqPD_BwE

Dat valt qua prijs ook wel mee, en is een redelijk mee te spelen, maar persoonlijk zou ik shoppen op ALI... ;-)

Tim
Advanced Member
Advanced Member

Berichtdoor Tim » 29 Okt 2019, 12:01

hoi,

Ik heb diverse frames liggen z.g.a.n. en kan daar gebruikte rubbers op doen voor een schappelijke prijs
bij interesse mail me op martinendiana@gmail.com

Tafeltennisspeler
Beginner
Beginner

Berichtdoor Tafeltennisspeler » 02 Nov 2019, 11:31

Dank voor de vriendelijke reacties, zo te lezen worden de rubbers niet gebruikt op clubniveau. Wellicht dat ik ze toch eens uitprobeer en hiereen reactie geef.