Yinhe / Galaxy 980 Def

Hier kun je informatie vinden of vragen over frames.
TwoFace
Super Member
Super Member

Yinhe / Galaxy 980 Def

Berichtdoor TwoFace » 04 Dec 2019, 09:54

Sinterklaas gaf vorig jaar mij een Sanwei TwoFace, deze voldeed niet aan mijn verwachting helaas. Omdat ik dit hele jaar weer lief ben geweest, krijg ik dit jaar van Sinterklaas een frame wat volgens hem beter zal aansluiten bij mijn spel.

Het is een Yinhe of Galaxy 980 Defence ( https://revspin.net/blade/galaxy-980.html )
Dit wordt voor mij de een proef of ik beter met een defensive/allround frame kan spelen of toch een aanvallend.

Na 4 seizoenen spelen en daarbij startend met een Donic Waldner 700 (totaal niet mijn ding kwam ik achter), daarna overgegaan op een Yinhe Galaxy Mercury Y-13 (een fantastisch frame als je kijkt naar prijs/kwaliteit) en daar ruim 2 seizoenen mee spelen kwam toch de behoefte aan wat anders. Dankzij Whazzup in bezit gekomen van een Yasaka Goiabao, tevens een superfijn frame, maar na tijdje spelen werd duidelijk (en Whazzup mij ook zei), misschien wel een te snel frame voor mij (ik ervaar dat als springerig bij het blokken/choppen).

Daarom nu toch maar eens een totaal ander frame proberen, die wel veel controle heeft (voor mij erg belangrijk), maar minder snel is en waarschijnlijk beter aansluit bij mijn verdedigende spel.

Dus bij deze alvast dank u sinterklaasje!! Ik zal hier laten weten wat het beste bevalt en of ik er op vooruitga, alleen de TwoFace deed niet wat ik ervan verwachtte (mede omdat het frame veel lichter is dan de site destijds mij vertelde).