Voorjaar 2025

Hier vind je informatie over de competitie
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Re: Voorjaar 2025

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 06 mar 2025, 14:44 Was het maar gebleven bij 1 zo'n avond. Ik heb vorig seizoen bijna alle avonden gehad.
Ik denk dat ik 2 avonden redelijk tot goed heb gespeeld. 1 avond was ik echt goed, dat was tegen het einde van het seizoen maar ja toen was het kwaad al geschied uiteraard. Ach, we hebben er van geleerd zullen we maar zeggen.
Hopelijk wordt het team van mijn club waar ik bijna 35 lid kwampioen waar ik eerst bij zat.
Dan ga ik mij denk ik daar toch maar weer bij inschrijven als 5e persoon. Dan gaan ze 5e klasse spelen als ze kampioen worden.
Nog te laag voor mij, dan maar puur een paar wedstrijdjes meedoen voor de gezelligheid want in mijn eentje qua niveau kan ik het team niet naar de 4e klasse loodsen. Daarvoor zijn de overige spelers helaas te zwak voor. Mochten ze geen kampioen worden dan weet ik niet wat ik ga doen qua competitie. Ik denk dat ik dan weer nergens competitie ga spelen.
Bij een andere club doe ik het niet voor minder dan 4e klasse of hoger, maar dan wil ik eigenlijk geen contributie betalen want voor de rest zal ik daar dan niet gaan trainen of zo...
Tja, spelen bij een club betekend wel contributie betalen natuurlijk.

Ik werd afgelopen week ook gevraagd om DUO te gaan spelen (eerste klasse) bij de club waar ik nu alleen recreatief lid ben. Het zal dan om af en toe een wedstrijd gaan. Wel leuk dat ze me er voor vragen, ik heb gezegd dat ik er open voor sta.

Zonde dat je niet echt een club/team kan vinden wat en op je niveau is en een beetje gezellig. Beiden zijn wel fijn natuurlijk.
Mijn huidige team kan de 3de klasse wel aan denk ik, al zit er 1 speler in die dat nog niet laat zien, alles nog verloren.

Maar handhaven wordt nog best een lastige opgave. De nummer 1 staat nu 10 punten boven ons, wij staan nu 4de, team boven ons, heeft slechts 1 punt meer, daarboven 3 punten meer dan wij. En het team onder ons hebben wij maar 1 puntje op voor... dus 2 t/m 5 zitten erg dicht op elkaar. Nummer 1 staat toch wel iets los nu, nummer 6 staat 6 punten achter op de nummer 5.
Ik weet zeker dat we qua kwaliteiten wel kunnen handhaven, maar je moet ook de resultaten halen natuurlijk. We hadden de pech dat we de allereerste wedstrijd gelijk speelden tegen de huidige nummer 1 en we hadden gewoon echt een slechte avond maar toch waren er veel 5 setters... dus als we iets meer onze avond hebben, denk ik dat we minimaal gelijk kunnen spelen tegen hun of zelfs winnen.

Ach we gaan het zien, we moeten morgen weer tegen de nummer 1 op hun terrein, dus hopelijk zijn we dit keer wel in vorm.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Bericht door GarField000 »

Vandaag 5e wedstrijd van de duo. We moeten tegen de koploper. Tenminste na 4 wedstrijden .....
Mijn teamgenoot begint niet graag dus ik begin. Ik mag eerst tegen de 'lagere' rating van net onder de 1200.
Speler met anti op de backhand, maar zonder 'plan'. Nou .... 4,3 en 2 -11 voor mij. Was geen partij.
Daarna mijn teamgenoot. Eerst tegen de hogere rating1225 in die buurt. Eerste 2 sets speelde de tegenstander erg goed. 11-2 en 11-5. 3e set ging wat lastiger. Mijn teamgenoot komt voor met 10-6 maar maakt het niet af en verlies met 12-10.
Daarna tegen de andere speler ... ook hier gaat het niet goed genoeg. Verlies in 3 sets.
Daarna ik tegen de hogere rating speler .... al paar x eerder tegen gespeeld maar nog nooit gewonnen.
De eerste verlies ik in 11-7. Zijn backhand is erg goed en hij spint alle services die op zijn bh komen. Hij is links dus voor mij lastig ....
2e knok ik terug naar een 10-12 voor mij. De 3e gaat gelijk op en mij 10-9 voor hem krijgt hij een netbal en wint de set.
Kom op Marc, nog 1 setje ... je kan het .... tegenstander speelt erg goed en spreid de bal goed .... ik weet hem met 8-11 te winnen.
5e set .... you can do it .. ik begin erg goed .... heel sterk en geconcentreerd ....... Ik kom zelf met 8-2 voor ...... opeens gaat het mis en kom ik op 8-5 ..... TIME OUT. Niet in zijn flow meegaan. Neem even een momentje ..... ik win 5-11 in de 5e. Woop woop.
2-2. Nu de dubbel.
Speler nummer 3 gaat spelen. Hij speelt weinig volledige avonden maar wel de dubbels. Zijn een goed dubbel zeggen ze.
Niet goed genoeg. Spannende eerste set winnen wij met 10-12. 2e set ontvang ik van de 'nieuwe' speler en hij blijft maar met veel backspin serveren die ik dan kan aanvallen en weg zetten daar waar ik wil. Helemaal gek werden ze er van. 6-11 voor ons. 3e set gaat ook goed genoeg ... 9-11 winst. Totaal 2-3 voor ons.

Deze poule is allemaal 2-3 en 3-2 ... 2x een 4-1 en beide die dit gewonnen hebben staan nu gedeeld 1e. Morgen moeten de andere 2 teams nog spelen maar ik denk dat tussen nummer 1 en 6 straks 4 punten zit. 14,14,13,12,12 en 10.

Mijn rating is weer een stukje gestegen. +11 met 1292 op de teller. Maar nu vind ik de rating wat minder boeiend zolag ik maar op 1260 sta op 1 juli voor mijn E licentie. Ik kan dan in 2026 meedoen aan de E meerkampen. maar dan moet ik wel boven die 1200 blijven ..... maar dat moet echt lukken.

Volgende week moeten we mogelijk tegen een speler die regulier in de hoofdklasse speelt. Rating 1500+ .... als ik die toch eens zou kunnen winnen hahahaha.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 07 mar 2025, 00:55 Vandaag 5e wedstrijd van de duo. We moeten tegen de koploper. Tenminste na 4 wedstrijden .....
Mijn teamgenoot begint niet graag dus ik begin. Ik mag eerst tegen de 'lagere' rating van net onder de 1200.
Speler met anti op de backhand, maar zonder 'plan'. Nou .... 4,3 en 2 -11 voor mij. Was geen partij.
Daarna mijn teamgenoot. Eerst tegen de hogere rating1225 in die buurt. Eerste 2 sets speelde de tegenstander erg goed. 11-2 en 11-5. 3e set ging wat lastiger. Mijn teamgenoot komt voor met 10-6 maar maakt het niet af en verlies met 12-10.
Daarna tegen de andere speler ... ook hier gaat het niet goed genoeg. Verlies in 3 sets.
Daarna ik tegen de hogere rating speler .... al paar x eerder tegen gespeeld maar nog nooit gewonnen.
De eerste verlies ik in 11-7. Zijn backhand is erg goed en hij spint alle services die op zijn bh komen. Hij is links dus voor mij lastig ....
2e knok ik terug naar een 10-12 voor mij. De 3e gaat gelijk op en mij 10-9 voor hem krijgt hij een netbal en wint de set.
Kom op Marc, nog 1 setje ... je kan het .... tegenstander speelt erg goed en spreid de bal goed .... ik weet hem met 8-11 te winnen.
5e set .... you can do it .. ik begin erg goed .... heel sterk en geconcentreerd ....... Ik kom zelf met 8-2 voor ...... opeens gaat het mis en kom ik op 8-5 ..... TIME OUT. Niet in zijn flow meegaan. Neem even een momentje ..... ik win 5-11 in de 5e. Woop woop.
2-2. Nu de dubbel.
Speler nummer 3 gaat spelen. Hij speelt weinig volledige avonden maar wel de dubbels. Zijn een goed dubbel zeggen ze.
Niet goed genoeg. Spannende eerste set winnen wij met 10-12. 2e set ontvang ik van de 'nieuwe' speler en hij blijft maar met veel backspin serveren die ik dan kan aanvallen en weg zetten daar waar ik wil. Helemaal gek werden ze er van. 6-11 voor ons. 3e set gaat ook goed genoeg ... 9-11 winst. Totaal 2-3 voor ons.

Deze poule is allemaal 2-3 en 3-2 ... 2x een 4-1 en beide die dit gewonnen hebben staan nu gedeeld 1e. Morgen moeten de andere 2 teams nog spelen maar ik denk dat tussen nummer 1 en 6 straks 4 punten zit. 14,14,13,12,12 en 10.

Mijn rating is weer een stukje gestegen. +11 met 1292 op de teller. Maar nu vind ik de rating wat minder boeiend zolag ik maar op 1260 sta op 1 juli voor mijn E licentie. Ik kan dan in 2026 meedoen aan de E meerkampen. maar dan moet ik wel boven die 1200 blijven ..... maar dat moet echt lukken.

Volgende week moeten we mogelijk tegen een speler die regulier in de hoofdklasse speelt. Rating 1500+ .... als ik die toch eens zou kunnen winnen hahahaha.
Lekker hoor die dubbel, dat is ook zo herkenbaar. Wij hebben niet altijd dezelfde dubbel en een speler van mijn team is helaas erg wisselvallig in zijn spel, maar als hij een goede avond heeft, dan kan ik prima met hem de dubbels winnen. Speel ik met 1 van de dames, winnen we nagenoeg altijd. En soms komen we dan ook andere dubbels tegen die altijd winnen zeggen ze en altijd samen de dubbel doen, tot ze tegen ons moeten, dan winnen wij. Alleen we hebben dat ook wel eens andersom gehad... het is ook een gevalletje van hoe ligt het spel elkaar natuurlijk.

1200+ daar ben ik nog lang niet, sta nu op 1082 en dat is 1 puntje onder mijn hoogste rating tot nu toe.... maar wie weet ga ik er dit seizoen eindelijk eens overheen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Op naar de 1100 dit seizoen TwoFace ... YOU CAN DO IT.

Ik heb heel lang tegen de 1200 aan gehikt en ben nu zelfs bijna 1300 .....

Maar rating is op zich van ondergeschikt van belang .... soms kom je tegen spelers die heel erg goed tegen noppen kunnen spelen en dan krijg je het flink aan de broek. Net als die meneer met de anti gisteren ... tegen mijn teamgenoot wint hij alleen maar doordat hij anti heeft ..... schuiven, terug schuiven en bij de 2e x komt de bal hoog die hij dan kan afslaan ... typisch anti/noppen spel waardoor hij veel wint. Ik heb het hem tussen elke set door gezegd maar hij bleef zich er maar in vergissen. Tegen mij hadden noppen spelers weinig kans toen ik nog zonder noppen speel. Nu vind ik het lastiger hahaha.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Ik heb net even gekeken, 1 januari 2022 stond ik nog op 824 rating hahaha en in 2018 startte ik met 681 rating... dus die 1100 moet ook wel haal baar zijn. Als ik kijk naar het niveau wat ik haal tegen spelers van 1200-1300 rating moet ik daar wel op uit kunnen komen denk ik, al kan dat nog even duren.

Wat je al zegt, het is van ondergeschikt belang. Soms ligt een speler je gewoon niet qua spel ... ongeacht de rating. En als je je avond niet hebt en de ander wel.. .tja dat is zo een shift van 300 rating misschien (dus een speler van 800 rating kan dan spelen als iemand met 1100 en degene met bv 1000 speelt dan als iemand met slechts 700).
Gister nog een discussie over met iemand die zelf nu 1498 rating heeft... volgens hem kan een speler met zo'n rating niet verliezen van een speler met 1150 rating... ik gaf aan dat het echt wel kan, mits natuurlijk bv spel ten gunste is van de lagere rating of diegene met de hogere rating zijn/haar avond echt niet heeft. Maar in de basis zou het natuurlijk niet mogen kunnen.

Echter nu ik weer over nadenk, een opkomende jeugdspeler met 1150 rating zou ook prima iemand met 1500 kunnen verslaan, want die kan wel een veel hoger niveau hebben dan zijn/haar rating op dat moment laat zien.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

ik let bijvoorbeeld best veel op de ratings. Moet ik eigenlijk niet doen. Anders ga je er alleen maar op verliezen als je van een slechtere rating verliest. Dat is zo mentaal dingetje wat dan door je hoofd gaat zitten. Dat je te gemakzuchtig denk van ooh die pak ik wel ff. Dan ga je alsnog de mist is. Je moet zodanig altijd je eigen spel blijven spelen. Laat de tegenstandernmaar aan jou aanpassen. En als je niet je eigen spel daardoor kan spelen, Moet je slim gaan spelen. Maar bij mij zit het vaak in het koppie. Dan denk ik. Hoe kan ik daar nou van verliezen!
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

mrfrankes schreef: 07 mar 2025, 12:28 ik let bijvoorbeeld best veel op de ratings. Moet ik eigenlijk niet doen. Anders ga je er alleen maar op verliezen als je van een slechtere rating verliest. Dat is zo mentaal dingetje wat dan door je hoofd gaat zitten. Dat je te gemakzuchtig denk van ooh die pak ik wel ff. Dan ga je alsnog de mist is. Je moet zodanig altijd je eigen spel blijven spelen. Laat de tegenstandernmaar aan jou aanpassen. En als je niet je eigen spel daardoor kan spelen, Moet je slim gaan spelen. Maar bij mij zit het vaak in het koppie. Dan denk ik. Hoe kan ik daar nou van verliezen!
Klopt, je moet helemaal niet naar de rating kijken. Wel kijken naar wat het spel van de ander is, ligt dat jou, moet je iets aanpassen etc.

Daarbij vooral veel lol maken en vriendelijk en sportief blijven. Dat zijn de leukste avonden :-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

TwoFace schreef: 07 mar 2025, 12:29
mrfrankes schreef: 07 mar 2025, 12:28 ik let bijvoorbeeld best veel op de ratings. Moet ik eigenlijk niet doen. Anders ga je er alleen maar op verliezen als je van een slechtere rating verliest. Dat is zo mentaal dingetje wat dan door je hoofd gaat zitten. Dat je te gemakzuchtig denk van ooh die pak ik wel ff. Dan ga je alsnog de mist is. Je moet zodanig altijd je eigen spel blijven spelen. Laat de tegenstandernmaar aan jou aanpassen. En als je niet je eigen spel daardoor kan spelen, Moet je slim gaan spelen. Maar bij mij zit het vaak in het koppie. Dan denk ik. Hoe kan ik daar nou van verliezen!
Klopt, je moet helemaal niet naar de rating kijken. Wel kijken naar wat het spel van de ander is, ligt dat jou, moet je iets aanpassen etc.

Daarbij vooral veel lol maken en vriendelijk en sportief blijven. Dat zijn de leukste avonden :-)
Succes vanavond Two Face!. Je kunt het topper. Grijp ze bij de keel!
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Daarom kijk ik vooraf nooit naar ratings of onderling resultaat om me niet te laten beïnvloeden.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

2-8 verloren van attc. Zelf 2 verloren in 5 games en 1 gewonnen met 3-0. Ben niet de oude. Angstig spel en mijn rug werkte niet mee. Maar ben tevreden over vandaag. Als ik topfit was dan had ik ze allemaal gewonnen. -18 van mijn rating. 1324 nu.
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

@ TwoFace, die mogelijkheid is er wel dat je ergens kunt competitie spelen ziet verder contributie te betalen. Vergeet niet dat er clubs zijn die moeite hebben om teams volledig vol met 3 of 4 personen te krijgen.
Die zijn maar wat blij met een extra competitiespeler. Mijn club werkt daarin samen met vooral de jeugd. Dat zijn vooral samengestelde teams en die spelen dan bij ons in sporthal. Terwijl een volwassen van onze club daar speelt.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Afgelopen zaterdag speelde we onze 5e wedstrijd tegen de nummer 2.
Ik was het weekend verder niet thuis dus late update :).

Ik hou het kort.
Tegenstanders A: 1339 / B: 1234 / C: 1258
Onze speler K. won ze alle 3. Onze speler T verloor ze alle 3. dus zeg maar 3-3.
Ik mocht eerst tegen A, de hoogste rating. Hij speelt met korte noppen en hierdoor had ik heel veel moeite met de mindere spin in het spel. Ik speelde niet goed. Te veel fouten. Ik won de 1e maar verloor de 2 en 3e set. 4e set won ik dan weer en de 5e start ik erg slecht. Uiteindelijk 10-7 in de 5e en 3 matchpoints voor hem. Toch wist ik de wedstrijd te winnen met 10-12 .... ik had deze niet verdient. Ik speelde gewoon niet goed.
Dubbel hadden we echt moeten winnen. Beide spelers (K en ik) maakte te veel fouten en we verloren in 5 sets. Dit had echt niet mogen gebeuren.
Daarna tegen de laagste rating. Hij speelt de backhand met heel weinig effect. Ook als je vele backspin geeft wipt hij de bal terug ipv echt met backspin terug. Ook hier maakt ik gewoon te veel fouten. en verloor in 4 sets.
Het foutenfestijn ging door in de laatste wedstrijd. Ik speelde tegen iemand waarvan ik dacht nog nooit gewonnen te hebben. (achteraf zei hij dat wij in de zomeravond comeptitie ik de 1e x gewonnen had).
Het eerste wat hij doet is een stap naar achteren nemen en de bal terug lepelen. Heel rustig. Weinig effect. Dus weer problemen en fouten van mijn kant. Paar hele mooie rallies, maar helaas pindakaas. 12-10 in de 5e set verloren.

Uiteindelijk dus een 6-4 nederlaag. 2 wedstrijden verloren. Rating heeft een duik gemaakt, -13. Nu 1279.

Ik had die laatste en de dubbel echt moeten winnen. Ik heb ook kansen gehad. maar ik was gewoon niet goed genoeg vanavond.

Dinsdag duo. Mogelijk tegen de hoofdklasse speler met rating 1500+ maar we weten niet of hij gaat spelen. We gaan het zien.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Het was blijkbaar een moment van verlies voor de mensen van ons forum hahaha

Wij hebben iets gedaan wat we nog nooit eerder gedaan hebben, in alle jaren dat ik tafeltennis nu... verloren met 10-0.....

Wat hadden we een K-avond.... op zich lagen de spelers dichtbij elkaar... slechts 1 in 3-games... zelf 2 in 4 en in 5... helaas hebben we te vaak de laatste game verloren met pech die avond, dus laatste 2 punten randje of netje... geen idee of de uitslag anders was geworden, maar het was bizar... viel gewoon steeds hun kant op.

Mijn enige lichtpuntje van die avond is dat ik de eerste game tegen hun sterkste speler met 11-0 won (hij anti op zijn bh)... dus hij heeft onder de tafel doorgekropen... hahaha
Zelf zat ik er ook echt niet lekker in die avond... wel een paar games wel lekker gespeeld dat dingen wel lukte, maar gemiddeld genomen liep het gewoon niet.

Niet best voor onze stand in de poule, want het zat zo dichtbij, maar nu staan we 5de met slechts 5 punten voorsprong op de nummer 6 en 6, 7 en 8 punten achter op de nummer 4, 3, en 2.
Nummer 1 beginnen we maar niet over, dat is waar we van verloren (weer niet perse overklast, echter zegt de eindstand wat anders. Die staan nu 12 punten los van de nummer 2. De nummer 2 hebben gelijk tegen gespeelde de eerste keer, nummer 3 verloren we nipt van en nummer 4 hebben we weer makkelijk van gewonnen... het kan nog alle kanten op... wij willen slechts handhaven en ik denk ook dat de winnaar van de poule al wel duidelijk begint te worden.

De 5 setter van mij was overigens erg over en weer, al was ik wel sterker kon je merken... toch verliezen... dat was de vorige keer ook al tegen dit team... niet erg, maar op dat moment frustrerend. Overigens wel tegen de meest sportieve speler van dat team, dus dan heb ik daar niet echt moeite mee, gun het hem.

De speler waar ik met 11-0 van won, zegt werkelijk geen enkel woord de gehele wedstrijd... dus ook geen 1 keer sorry, ook al waren daar veel redenen toe... niet leuk, achteraf wel een gezellige vent, maar tijdens de wedstrijden volledig gesloten.
Dan nog een jonge jongen, hij is echt goed een talent, tafeltennist pas voor het 3de jaar nu en speelt dus al 3de klasse senioren en hoofdklasse jeugd. Hij heeft zelfs veel spelinzicht, dus ik vind een terechte winnaar. Echter hij moet nog wat sportiviteit leren (begint te lachen/te juichen als de tegenstander een fout maakt).

Ik was met de 2 dames uit mijn team, beiden waren ze enorm gefrustreerd die avond (die ene had ik überhaupt nog nooit irritatie zien hebben... zelf heb ik ook voor het eerst sinds tijden weer eens met mijn vuist op de muur geslagen (mijn bekende frustratie moment wat ik al vele jaren niet meer heb meegemaakt, doe ik alleen als ik extreem geïrriteerd ben).... Het geeft enigzins aan hoe slecht onze avond liep... verliezen is niet erg, maar de manier waarop het meestal ging was erg frustrerend.

Los schudden, vergeten en door....
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Ja dat zijn vervellende avonden vooral als het bij iedereen gebeurd.
Maar inderdaad ... Los schudden, vergeten (nou ja van je af zetten) en door ....
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Wat een verschrikkelijke avond. 5-0 verloren.
Beide enkels en het dubbel stond ik 2-0 achter en kwamen we terug naar 2-2 om dan vervolgens in de 5e te verliezen.
Wel allemaal nipt en 11-9 / 12-10 enzo maar toch. Ik speelde zo verschrikkelijk slecht niet normaal.

Deze dag snel achter me laten. Lekker naar bedje en slapen. Vrijdag weer verder.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

en we zetten die negatieve spiraal door... hopelijk vanaf vandaag voor iedereen hier weer winst ipv verlies...
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Super123
Advanced Member
Advanced Member

Bericht door Super123 »

Voor mij is het alleen maar winst...

Weer staan nu eerste met 37 punten. 🥳
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

Komende vrijdag spelen we tegen Tielse TC. tegen een forumlid van hier!. Gezellig. We komen in onze sterkste opstelling! Ik speel zelf dan ook weer mee. Bij de andere afdeling zuid west speelt mijn team een uitwedstrijd komende vrijdag. Maar ik kan niet op 2 plaatsen tegelijk zijn. Maar heb weer zin in om vrijdag lekker te spelen.. Benieuwd hoe het nu ervoor staat nadat ik afgelopen zaterdag mijn 1e wedstrijden had gespeeld na de blessure. Merk echt wel vooruitgang aan de rug. Dus vrijdag zal ik iets fitter zijn dan afgelopen zaterdag!
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Zoals verwacht staat het team wat vorig seizoen kampioen is geworden als een baksteen onderaan. Het had vermoedelijk niet uitgemaakt welk team kampioen was geworden. Alhoewel het team dat 2e is geworden in de poule dat via beslissingswedstrijden is gepromoveerd staat er een stuk beter voor. Dat team vond ik persoonlijk ook sterker dus wij gezegd sta ik er ook niet van te kijken.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Je theorie lijkt redelijk te kloppen als ik naar mijn eigen poule kijk. Ik zit in een poule waarvan 3 van de 6 al vorig seizoen speelden in de 3de klasse, die hebben dus gehandhaafd. Ons team is gepromoveerd en staat nu 5de en het team onder ons is wel gepromoveerd, maar niet door eerste te worden...

We hebben 2 teams er tussen zitten die een beetje een uitzondering zijn. Dat zijn namelijk beide teams die een samenvoeging zijn van spelers die vorig seizoen al 3de klasse speelden en spelers die vorig seizoen 4de klasse speelden. Veelal zijn dat dan de betere spelers uit de 4de klasse.

Maar we zien wel hoe we er voor staan aan het einde van het seizoen.

Voorlopig lijkt ons eerste team in elk geval te degraderen van de 2de naar de 3de klasse... dus als wij handhaven hebben we alleen nog maar 2 teams in de 3de klasse.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Plaats reactie