Najaar 2024

Hier vind je informatie over de competitie
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Re: Najaar 2024

Bericht door GarField000 »

ardane schreef: 25 sep 2024, 15:01 Ja, duidelijk. Hoogste tijd voor een drastische verandering.
a. Ga 1-2 klassen lager spelen
b. Neem wat nieuw materiaal: een anti of een lange nop
Dan zak je ook onder de 1000, maar je hebt nieuwe doelen, nieuwe idealen en nieuw plezier, want daarmee gaat er een wereld voor je open.

(Ik meen dat serieus, al vermoed ik dat je het niet werkelijk zult overwegen)
Niet rating maar spelplezier was mijn reden om met lange noppen te gaan spelen.
weer wat nieuws, leren en weer plezier.

Maar 2 klassen lager spelen dan ben je de hele tijd aan het vechten voor een paar puntjes, en dan verlies je 1x en ben je er 50 kwijt.
Juist hoger spelen geeft meer uitdaging en verlies je minder en win je meer als je wint.
Mijn teamgenoot was onder de 1000. Wint gisteravond een wedstrijd en wint er 55.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

Wizzy82 schreef: 25 sep 2024, 16:05 De laatste 3 potten die ik verloor was denk ik voornamelijk door langzaam schuiven. Lang niet zo scherp als vroeger en tegenstanders die zelf nauwelijks tot niet aanvallen. Val ik zelf aan gaat het niet altijd goed helaas, dus daar baal ik van want dan word ik gedurende de wedstrijd alleen maar onzekerder en ga ik uiteindelijk mee in dat langzame trage gepiel terwijl ik weet dat ik zoveel beter kan.
Na afloop is het dan ook handje geven en aan tegenstander en feliciteren met de wedstrijd waarbij de winnaar met het minst slechte spel op dat moment won. Zoals gezegd ik was niet de gezelligste. Kijk als ik verlies maar ik heb wel mijn beste spel gespeeld dan heb ik er uiteraard vrede mee. Speel ik veel slechter of zak ik zelfs door de ondergrens heb zoals afgelopen week dan ben ik niet echt te genieten.
Dan zit het dus vooral in niet lekker je spel kunnen spelen. Dan snap ik de frustratie ook wel want dat is niet fijn en leuk. Maar je moet dan eens proberen er op te gaan oefenen om dat saaie schuifspel te gaan doorbreken, want je gaat er nu zo te horen in mee of gaan proberen te openen, maar dan blijft het bij proberen.
Continu een schuifspelletje vind ik zelfs als relatief verdedigende speler ook niet leuk, soms heb ik ook van die partijen, maar dan ligt het ook vaak aan mijn tegenstander die dan volledig mijn FH blijft vermijden. Ondertussen heb ik redelijk geleerd het geduld op te brengen, want uiteindelijk is altijd wel een kans om de bal af te dwingen om aan te vallen, maar soms moet je dan eerst 20 keer schuiven voor dat dit lukt. Wat ook helpt heb ik gemerkt, zorgen dat je de punten afdwingt met het schuiven, dan stopt de ander ook vaak wel met schuiven. Bij mij is het vaak het kort/lang schuiven wat bv zorgt voor een bal in het net bij de tegenstander en als ze dat vaak genoeg overkomt, gaan ze vanzelf wel stoppen met dat schuiven en proberen aan te vallen.

Ik weet het, makkelijker gezegd dan gedaan, maar nooit geschoten is altijd mis he...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1

Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

GarField000 schreef: 25 sep 2024, 16:31
ardane schreef: 25 sep 2024, 15:01 Ja, duidelijk. Hoogste tijd voor een drastische verandering.
a. Ga 1-2 klassen lager spelen
b. Neem wat nieuw materiaal: een anti of een lange nop
Dan zak je ook onder de 1000, maar je hebt nieuwe doelen, nieuwe idealen en nieuw plezier, want daarmee gaat er een wereld voor je open.

(Ik meen dat serieus, al vermoed ik dat je het niet werkelijk zult overwegen)
Niet rating maar spelplezier was mijn reden om met lange noppen te gaan spelen.
weer wat nieuws, leren en weer plezier.

Maar 2 klassen lager spelen dan ben je de hele tijd aan het vechten voor een paar puntjes, en dan verlies je 1x en ben je er 50 kwijt.
Juist hoger spelen geeft meer uitdaging en verlies je minder en win je meer als je wint.
Mijn teamgenoot was onder de 1000. Wint gisteravond een wedstrijd en wint er 55.
Dat denk ik ook wel ja, juist hoger gaan spelen als dat kan, dat zorgt voor uitdaging en krikt je spel hopelijk wat op, sowieso je spelplezier.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

GarField000 schreef: 25 sep 2024, 16:31 Maar 2 klassen lager spelen dan ben je de hele tijd aan het vechten voor een paar puntjes, en dan verlies je 1x en ben je er 50 kwijt.
Vind je dat je dat kunt maken?
Dan ben je toch een blok aan het been van je teamgenoten, die de winstkansen van het team drastisch zien dalen?
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

ardane schreef: 25 sep 2024, 17:07 Vind je dat je dat kunt maken?
Dan ben je toch een blok aan het been van je teamgenoten, die de winstkansen van het team drastisch zien dalen?
In dit geval hebben we geen 3e klasse team. Dus het was of 4e klasse en hij gaat weg, of 2e klasse bij mij.
De teamgenoten geven toch het akkoord :)
Dus dan vind ik dat je het kan maken. Zonder overleg is het natuurlijk niet echt verstandig.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 25 sep 2024, 17:07
GarField000 schreef: 25 sep 2024, 16:31 Maar 2 klassen lager spelen dan ben je de hele tijd aan het vechten voor een paar puntjes, en dan verlies je 1x en ben je er 50 kwijt.
Misschien is het bij jullie anders Ardane, maar hier is het in mijn ervaring niet perse dat je gelijk een blok aan het been bent. Daarvoor zijn de verschillen tussen de teams/klasses te klein over het algemeen.

Ik zag bv afgelopen vrijdag ons hoogste (en enige andere) team spelen, die spelen nu 2de klasse (gedegradeerd uit de 1ste) en daar had ik me ook prima stand tussen gehouden, sterker nog, sommigen van hun tegenstanders heb ik eerder tegen gespeeld in de 3de klasse en de een won ik, de ander verloor ik. De beste speler van ons hogere team heb ik pas met de club kampioenschappen ook verslagen, kortom... het zal lastig zijn als je hoger speelt, maar misschien is dat juist de uitdaging die je dan zoekt. En iedereen verliest wel eens.

Terug naar najaar competitie... ik verloor gister ook weer voldoende.

We begonnen goed, teamgenoot 1 liet wel bijna haar koppie hangen toen ze begon met een 11-2 tegen, maar ze herpakte met 10-12, 6-11, 9-11. Deze meneer (A) had ook LN, maar op zijn FH.
Daarna ik tegen B 9-11, 2-11 en 8-11. Dit ging best makkelijk, ik kon redelijk mijn eigen spel spelen.
C-Z: 3-11, 6-11, 11-8, 11-7, 9-11. C liep echt wel te klooien, ik weet dat hij veel beter kan. Z mijn teamgenoot, deed zoals wel vaker het koppie laten hangen , maar gelukkig kregen we hem rustig voor de laatste game (nou ja, hij doet het zelf, maar toch).
Ik dubbelen met de dame 11-13, 9-11, 11-8, 5-11.
We staan 4-0 voor lekker.

Daarna denk ik dat de wereld de andere kant op ging draaien want wij waren alledrie in eens volledig het gevoel kwijt.
B-X 11-8, 11-2, 11-9 (B bracht gewoon alles terug en deed verder niet veel, hij liet haar de fouten maken)
A-Z 14-12, 11-5, 11-7 (de noppenman, daar houd hij niet van, dat was weer te merken)
C-Y 12-10, 11-9, 9-11, 11-6 (ik ging volledig tegen mijzelf spelen, hij gaf alleen maar terug, zat niks in, allemaal simpel, maar afslaan ging steeds fout, deze had ik makkelijk moeten pakken hij had ook ongeveer 5 randballen op precies de juiste momenten waardoor mijn frustratie groeide)
B-Z 11-1, 5-11, 11-4, 5-11, 13-11 (zonde, deze had hij nog wel kunnen pakken)
C-X 11-9, 11-9, 11-13, 10-12, 3-11 (hij kwam beter in zijn spel, haar spel lag hem duidelijk, maar ook tegen haar veel randballen op de juiste momenten (zoals de eerste 2 games, beide bij de 9-9 stand)
A-Y noppen FH vs noppen BH (hij valt vooral aan met zijn noppen) 11-4 (ik kon 1 service van hem totaal niet hebben en sloeg deze telkens in het net) 7-11 (ik begon hem iets door te krijgen), 11-6 (leuke rallies, leuke game geklopt op waarde), 12-10... helaas die laatste had ik wat nare ballen tegen me (dood achter net, randballen) en prompt was mijn frustatie weer groter dan mijn spelinzet, dus verloren omdat ik tegen mijzelf ging spelen.

5-5. 10 punten rating kwijt.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 26 sep 2024, 09:30
Misschien is het bij jullie anders Ardane, maar ...
Ja, hier is het anders. Je kúnt hier helemaal niet naar believen in een hoger of lager team gaan spelen, omdat elk halfjaar de spelers van een club opnieuw netjes op volgorde van rating worden verdeeld over de teams van die club (en binnen die teams op volgorde van rating worden geplaatst, wat van belang is, omdat hier in kruisparen wordt gespeeld en niet iedereen-tegen-iedereen).
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 26 sep 2024, 09:47
TwoFace schreef: 26 sep 2024, 09:30
Misschien is het bij jullie anders Ardane, maar ...
Ja, hier is het anders. Je kúnt hier helemaal niet naar believen in een hoger of lager team gaan spelen, omdat elk halfjaar de spelers van een club opnieuw netjes op volgorde van rating worden verdeeld over de teams van die club (en binnen die teams op volgorde van rating worden geplaatst, wat van belang is, omdat hier in kruisparen wordt gespeeld en niet iedereen-tegen-iedereen).
In principe zijn de teams hier ook wel ingedeeld op basis van rating (heel soms kleine uitzonderingen) maar dan nog zit het vaak heel dichtbij elkaar bij ons qua niveau. Ik weet niet precies wat je bedoelt met kruisparen, dat begrip ken ik niet.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

ardane
Silver Member
Silver Member

Bericht door ardane »

TwoFace schreef: 26 sep 2024, 10:01 Ik weet niet precies wat je bedoelt met kruisparen, dat begrip ken ik niet.
Hier hebben teams zes spelers, in lagere klassen vier spelers. Als voorbeeld voor teams met vier spelers:

Team A en team B hebben elk spelers 1-2-3-4. Deze spelers staan op ratingvolgorde genoemd.
Gespeeld worden eerst twee dubbels. Daarna (altijd op twee tafels tegelijkertijd):
A1-B2 en B1-A2
A3-B4 en A4-B3
A1-B1 en A2-B2
A3-B3 en A4-B4
...en dat was het.

De bovenste twee spelers van elk team noem je "bovenste kruisparen", en de onderste twee van elk team "onderste kruisparen".
Het komt dus niet voor dat een speler uit een bovenste kruispaar tegen een tegenstander uit het onderste kruispaar speelt.

Bij zesmansteams (momenteel vanaf Bezirksniveau) heb je per team drie kruisparen. Ook die spelers spelen elk hooguit twee potjes (maar vaak ook maar eentje, als je in een onderste kruispaar zit en de match al voortijdig is beslist. En dat kan, want hier telt niet elk potje apart voor de competitie mee.).
Dat laatste is een van de redenen waarom ik geen wedstrijden meer speel. In zo'n zesmansteam ben je vaak wel drie uur in de hal en daarvan speel je maar een half uurtje. De rest van de tijd zit je op de bank te wachten op je beurt.

Overigens zijn er ontzettend veel verschillende wedstrijdsystemen voor teams van 2 tot 6 spelers:
https://de.wikipedia.org/wiki/Turniersy ... schtennis)
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

ardane schreef: 26 sep 2024, 10:52
TwoFace schreef: 26 sep 2024, 10:01 Ik weet niet precies wat je bedoelt met kruisparen, dat begrip ken ik niet.
Hier hebben teams zes spelers, in lagere klassen vier spelers. Als voorbeeld voor teams met vier spelers:

Team A en team B hebben elk spelers 1-2-3-4. Deze spelers staan op ratingvolgorde genoemd.
Gespeeld worden eerst twee dubbels. Daarna (altijd op twee tafels tegelijkertijd):
A1-B2 en B1-A2
A3-B4 en A4-B3
A1-B1 en A2-B2
A3-B3 en A4-B4
...en dat was het.

De bovenste twee spelers van elk team noem je "bovenste kruisparen", en de onderste twee van elk team "onderste kruisparen".
Het komt dus niet voor dat een speler uit een bovenste kruispaar tegen een tegenstander uit het onderste kruispaar speelt.

Bij zesmansteams (momenteel vanaf Bezirksniveau) heb je per team drie kruisparen. Ook die spelers spelen elk hooguit twee potjes (maar vaak ook maar eentje, als je in een onderste kruispaar zit en de match al voortijdig is beslist. En dat kan, want hier telt niet elk potje apart voor de competitie mee.).
Dat laatste is een van de redenen waarom ik geen wedstrijden meer speel. In zo'n zesmansteam ben je vaak wel drie uur in de hal en daarvan speel je maar een half uurtje. De rest van de tijd zit je op de bank te wachten op je beurt.

Overigens zijn er ontzettend veel verschillende wedstrijdsystemen voor teams van 2 tot 6 spelers:
https://de.wikipedia.org/wiki/Turniersy ... schtennis)
Bijzondere manier van spelindeling, maar ik snap wel beter dat jij dan liever geen competitie meer speelt. Ik vind eerlijk gezegd ons spelsysteem dan iets logischer en leuker. Sowieso komt het best vaak voor dat er geen 4 man voor een team is. Ons hoogste team bv heeft slechts 3 spelers.
Juist de lagere teams hebben soms iets meer spelers, omdat je wel naar boven kan invallen, maar niet naar beneden.

Bij ons is natuurlijk ook nog DUO, maar daar doet onze vereniging niet aan mee. Zelf ken ik die indeling dus ook niet, maar er zitten er genoeg op het forum die dit wel spelen of kennen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

DUO is ruk zoals je weet. Maar 5 wedstrijden in totaal voor het hele team en dan daarvoor enkele reis bijv. driekwartier tot een uur enkele reis voor onderweg zijn.

Je speelt daarbij met zijn tweeën tegen twee andere, dus 4 enkel wedstrijden en 1 dubbel. Wel ben ik benieuwd wie dan het dubbel telt, maar dat zal Marc wel uit kunnen leggen. Grote kans dat dit gewoon hardop door de spelers zelf gebeurd zonder dat er dan een fysieke scheids aanwezig is.
Nog een minpunt want wat doe je dan als een punt wordt betwist. Scheids geeft daarin namelijk altijd de doorslag.

3x3 (regulier) is zoveel leuker. Gewoon altijd met 3 personen langs de kant waarmee je ook kunt kletsen en 3 personen die bezig zijn (bij het dubbel dan 5).
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm

Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
TwoFace
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door TwoFace »

De mensen die DUO spelen en ik er over spreek zijn meestal juist heel enthousiast over de DUO, maar goed, die kiezen ook bewust voor de DUO natuurlijk. Ze zeggen dan meestal dingen als: niet te laat thuis, niet teveel/te lange wedstrijden... fijn.

Maar ik sta ook meer aan jou kant hierin... ik speel juist liever een wedstrijd meer dan minder. Alleen het laat thuiskomen doordeweeks ben ik niet altijd blij mee (zoals gisteravond weer rond 00.30uur thuis), maar dat heeft voor mij meer met de dag te maken. Ik speel het liefst op vrijdagavond en dan mag het van mij ook nog wel later worden dan 00.30uur.
Competitie frame:
Yinhe Y-13

Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog

Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Precies vrijdagavond is vind ik de fijnste dag om te spelen. Afgelopen vrijdag stond ik nog om 0.30 u achter te tafel. Was echt een latertje geworden door hun lange coaching tussen de wedstrijden door en er een speler tussen zat die enorm lang deed over opslaan etc..

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Vandaag onze 3e wedstrijd na 2 x een 9-1 overwinning. De kampioenskandidaat had 8-2 gewonnen en heeft nu 27 punten in 3 wedstrijden.

Ik mocht beginnen tegen hun laagste. Net onder de 1100 rating. Ik speelde echt niet goed. Veel te ongeduldig maar wel gewonnen met 11-9, 11-8 en 11-8.
Daarna moest speler B tegen hun beste speler. rating rond de 1250. Onze speler speelde erg slecht. Niet in zijn doen. 0-3 aan de broek.
Daarna speler C tegen hun noppen speler. Heeft balsa frame wat erg licht is en raar geluid maakt hahaha. Hij verliest de eerste set maar wint de 3 volgende. 2-1 voor ons.
Ik ga dubbelen met speler C. Met speler B lopen we elkaar altijd in de weg, en speler C kan de ballen die terug komen van mijn noppen veel beter spinnen. Werd een 3-0 voor ons.
Speler B tegen hun laagste werd ook een 3-0 voor ons.
Daarna moest ik tegen hun noppen speler. Ging eigenlijk wel prima. Beetje puzzelen. 1 set proberen alles aan te vallen (3e set toen ik 2-0 voor stond) maar dat werkte echt niet. 4-11 verloren hahaha. Dus dan maar weer gewoon en ballen uitzoeken. 3-1 voor mij.
Speler C mocht toen tegen hun hoogste speler. Hij begon slecht en kwam 2-0 achter. Hij moet meer druk zetten en niet simpel spinnen maar echt druk zetten. 3e set wint hij en de rest gaat steeds beter. 3-2 voor hem.
6-1 voor ons. Jeetje gaat goed.
Speler B moest toen tegen hun noppen speler .... wat speelde hij dom. Je kan tips geven maar hij blijft hetzelfde doen. Giga veel effect opslaan en dan je eigen shit terug krijgen. Wordt een 5 setter. Komt 6-10 achter ...... komt terug naar 9-10 ..... serveert, krijgt de bal, spint .. komt hoog terug .... kort achter het net .... en slaat mis. 2e verliespartij van de avond.
Speler C moest tegen hun laagste. 3-0 overwinning.
Als laatste mocht ik tegen hun beste speler. 1e set was het even wennen maar ik win met 11-9. Hij serveert veel lang op de noppen maar hier heb ik een hele mooie slag voor .... heel snel lang achter op tafel en dan kunnen ze er niet zoveel mee. 2e set gaat het supergoed ... 11-2 voor mij. 3e set ben ik aan het kloten. Verlies met 7-11 .. doe precies dat wat niet moet. Ok marc ... nu even je kop erbij en concentratie. Ik speel een super game en win met 11-2.

8-2 voor ons. 26 punten uit 3 wedstrijden. 1 punt achter de koploper.
Volgende week zouden we tegen de koploper moeten, maar die hebben verzet na de inhaalweek. Dus volgende week alleen DUO. De week erna speel ik niet (uit op donderdag).

Rating weer 16 punten omhoog. Nu +49 dit seizen. 1265 .... wauw. Ik sta van mezelf te kijken.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Marc, wel je effe antwoord geven op mijn eerdere reactie over de DUO competitie over wie dan de dubbel telt.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Vandaag gespeeld tegen de teamgenoot van Marc. Hij spreelt voor deze afdeling veels te laag. Ook al zat er een stijgende lijn bij mij in tegen hem en het was achteraf gezien ean goede pot. Ik kon met effect nog enigszins zijn aanvallend spel ontregelen.

Daarna tegen een korte en lange noppen man. Een vier setter verloren, maar het was een draak van een wedstrijd. Na afloop toen de laatste wedstrijd was gespeeld ben ik nog effe tegen hem te keer gegaan dat het niets met tafeltennis te maken heeft. Dat ik mij niet voor kan stellen dat je geniet als je met 2 kanten met zulk materiaal speelt. Ik als tegenstander in iedergeval niet. 1x kant materiaal is geen probleem maar bij 2 kanten kun je in mijn optiek niet fatsoenlijk tafeltennissen en ben je in iedergeval geen goed voorbeeld voor de sport. Ook gelijk gezegd dat als ie de volgende keer meedoet ik weiger tegen hem te spelen.

Laatste wedstrijd speelde ik de eerste 2 games super. Eindelijk weer mijn oude niveau dacht ik, maar helaas weer in 5 verloren zoals heel de competitie nog. Ik ben er aardig klaar mee ondertussen.

Backup:
Wizzy82
Platinum Member
Platinum Member

Bericht door Wizzy82 »

Overigens zou dat mogen. Dus stel je wilt in de competitie niet tegen een bepaalde speler spelen ivm bijv het materiaal omdat je van te voren weet dat het een wedstrijd gaat worden wat jezelf geen plezier aan zult beleven zoals iemand met 2 noppen kanten?

Uiteraard verlies je dan de wedstrijd (maar kost dit dan rating?) en kun je de volgende wedstrijd wel gewoon spelen als het bijv de 2 wedstrijd is?

Backup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Wizzy82 schreef: 28 sep 2024, 09:35 Marc, wel je effe antwoord geven op mijn eerdere reactie over de DUO competitie over wie dan de dubbel telt.
Sorry had de vraag gemist.
Bij mijn team is altijd de 3e speler ook aanwezig. Die telt dan de dubbel.
Als die er toevallig niet is zijn er voldoende mensen bij ons die willen tellen.
Bij een uitwedstrijd heb ik ook nog nooit zelf hoeven tellen omdat er wel iemand is die even 1 wedstrijd wil tellen.
In theorie tel je de wedstrijd dus helaas zelf. Maar in de praktijk is dat bij mij nog nooit gebeurd.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
GarField000
Platinum Member
Platinum Member
Contacteer:

Wizzy82 schreef: 28 sep 2024, 21:52 Overigens zou dat mogen. Dus stel je wilt in de competitie niet tegen een bepaalde speler spelen ivm bijv het materiaal omdat je van te voren weet dat het een wedstrijd gaat worden wat jezelf geen plezier aan zult beleven zoals iemand met 2 noppen kanten?

Uiteraard verlies je dan de wedstrijd (maar kost dit dan rating?) en kun je de volgende wedstrijd wel gewoon spelen als het bijv de 2 wedstrijd is?
Volgens mij kun je altijd een wedstrijd opgeven. Dan kost het rating.
Als je vooraf niet wilt beginnen kost het geen rating (spreek uit ervaring met vorig seizoen).
Maar daarna kun je volgens mij niet weer instappen voor de volgende wedstrijd
Maar daar zou je echt de regels voor bij moeten pakken.
----------------
Groetjes Marc

Setup:
mrfrankes
Silver Member
Silver Member

Bericht door mrfrankes »

@wizzy leuk tegen je gespeeld te hebben zaterdag. Maar je gaat wel ver erin. Je beticht mij al van competitie vervalsing van de indeling. En dan ook nog eens een teamgenoot eric vals beachuldigen omdat hij aan 2 materialen speelt. Sorry maar dat is niet erg aardig van je!. Je wou zelf hoger spelen maar dan .oet je ook zelf beter je best gaan doen!. Je team genoot michiel is al klaar met je. Hopelijk praten jullie het uit maar om dan niet meer tegen een speler te speler wat jou spel niet ligt oke. Ik verlies ook soms van spelers die mij niet liggen. Tsja so be it. Wees kwaad op jezelf en niet op de tegenstanders.
Plaats reactie