Dubbel zijn we echt goed samen en hebben we dan ook gewonnen.
Totaal 2-3 verloren.
Ik was vooral te ongeduldig op het dode spel van beide spelers. Ik moet dat toch echt eens leren.

[GarField000 schreef: 29 jan 2025, 09:05 Vannacht proberen na te denken waarom het nog niet goed gaat dit seizoen.
Ik speel gewoon niet echt goed maar ik kom er niet achter wat ik anders doe .....

Dubbel win ik veel door het plaatsen. Precies daar waar ze niet staan. Is echt een dubbel kracht als ik controle heb over het spel.ardane schreef: 29 jan 2025, 09:16 [Coach-modus:]
a) Kun je bedenken wat je in de dubbel wel goed doet en bij het enkelspel niet? Is er een verschil te vinden?
b) Kun je je sterkste punt benoemen, en dan bedenken hoe je dat kunt toepassen in situaties waarin je zwakker bent?

Dat roep je al een heeeele tijd! Maar kennelijk krijg je dat ondanks al die goede voornemens niet voor elkaar.

Heel veel succes vanavond, jammer dat je zelf nog niet opgeknapt bent. Wat heb je eigenlijk als ik vragen mag?mrfrankes schreef: 31 jan 2025, 09:37 vanavond onze 1e thuiswedstrijd tegen Hilversum. Op papier de sterkste team. Ze hadden vorige week ook al met 10-0 gewonnen. Vandaag spelen Marc en t en invaller T. onze invaller speelt in team 3 en ook 2 klasse maar die mocht alleen mee doen als de laagste rating mee speelde. K kon vandaag niet. En ik ben nog geblesseerd. Ben er wel bij om ze te coachen etc.![]()
Het begon 11 december met Kramp in mijn hamstring tijdens het werk en dat is naar mijn rug gegaan.De spieren tussen de bekken en de 1e rib zit gewoon nog te strak. Waardoor ik telkens last van mijn rug heb en daardoor kan ik ook niet zo goed recht op lopenTwoFace schreef: 31 jan 2025, 09:45Heel veel succes vanavond, jammer dat je zelf nog niet opgeknapt bent. Wat heb je eigenlijk als ik vragen mag?mrfrankes schreef: 31 jan 2025, 09:37 vanavond onze 1e thuiswedstrijd tegen Hilversum. Op papier de sterkste team. Ze hadden vorige week ook al met 10-0 gewonnen. Vandaag spelen Marc en t en invaller T. onze invaller speelt in team 3 en ook 2 klasse maar die mocht alleen mee doen als de laagste rating mee speelde. K kon vandaag niet. En ik ben nog geblesseerd. Ben er wel bij om ze te coachen etc.![]()
Al dry needling geprobeerd? Dit was voor mij echt DE oplossing om heel snel veel spanning uit de spieren weg te halen, bij mij waren het mijn onderrug en bilspieren. Ipv lange trajecten 2-3 keer die naalden erin en spanning was verdwenen.mrfrankes schreef: 31 jan 2025, 10:17Het begon 11 december met Kramp in mijn hamstring tijdens het werk en dat is naar mijn rug gegaan.De spieren tussen de bekken en de 1e rib zit gewoon nog te strak. Waardoor ik telkens last van mijn rug heb en daardoor kan ik ook niet zo goed recht op lopenTwoFace schreef: 31 jan 2025, 09:45Heel veel succes vanavond, jammer dat je zelf nog niet opgeknapt bent. Wat heb je eigenlijk als ik vragen mag?mrfrankes schreef: 31 jan 2025, 09:37 vanavond onze 1e thuiswedstrijd tegen Hilversum. Op papier de sterkste team. Ze hadden vorige week ook al met 10-0 gewonnen. Vandaag spelen Marc en t en invaller T. onze invaller speelt in team 3 en ook 2 klasse maar die mocht alleen mee doen als de laagste rating mee speelde. K kon vandaag niet. En ik ben nog geblesseerd. Ben er wel bij om ze te coachen etc.![]()
nee niet geprobeerd. Misschien als de fysio therapie niet meer helpt dat het een oplossing isTwoFace schreef: 31 jan 2025, 10:50Al dry needling geprobeerd? Dit was voor mij echt DE oplossing om heel snel veel spanning uit de spieren weg te halen, bij mij waren het mijn onderrug en bilspieren. Ipv lange trajecten 2-3 keer die naalden erin en spanning was verdwenen.mrfrankes schreef: 31 jan 2025, 10:17Het begon 11 december met Kramp in mijn hamstring tijdens het werk en dat is naar mijn rug gegaan.De spieren tussen de bekken en de 1e rib zit gewoon nog te strak. Waardoor ik telkens last van mijn rug heb en daardoor kan ik ook niet zo goed recht op lopenTwoFace schreef: 31 jan 2025, 09:45
Heel veel succes vanavond, jammer dat je zelf nog niet opgeknapt bent. Wat heb je eigenlijk als ik vragen mag?

Zonde Wizzy, nu maar zorgen dat je een volgend seizoen ergens in een team kan komen.Wizzy82 schreef: 01 feb 2025, 02:06 Hadden ze 2 invallers nodig, maar ja de poule is zo zal daar het geen 4e klasse is naar eigenlijk een 5e klasse poule. Maar goed triest dus dat ik niet in het team mag, maar ze wel maar liefst 2 invallers nodig hebben op 1 avond.