Voorjaar 2025
Re: Voorjaar 2025
Echter als wij echt met pingpong batjes gaan spelen dan maken ze een iets grotere kans om te winnen. Met die batjes kun je namelijk niet tot nauwelijks effect geven dan verkijk ik mij aardig op hoe ik dan een bal goed moet slaan. Ook vind ik het dan een stuk minder leuk. Dat effect bepaalt toch wel voor een groot gedeelte het tafeltennis. Het variëren met effect etc...
Verder gaat het hier zijn gangetje. Carnaval is net geweest en voordat weer eens achter de tafel sta gaat het weken duren.
Ik denk dat ik straks wellicht helaas een maand lang niet meer heb gespeeld.
Verder gaat het hier zijn gangetje. Carnaval is net geweest en voordat weer eens achter de tafel sta gaat het weken duren.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Wat bedoel jij met pingpong batjes?Wizzy82 schreef: 05 mar 2025, 10:49 Echter als wij echt met pingpong batjes gaan spelen dan maken ze een iets grotere kans om te winnen. Met die batjes kun je namelijk niet tot nauwelijks effect geven dan verkijk ik mij aardig op hoe ik dan een bal goed moet slaan. Ook vind ik het dan een stuk minder leuk. Dat effect bepaalt toch wel voor een groot gedeelte het tafeltennis. Het variëren met effect etc...
Ik heb nu met mijn gewone batje gespeeld, maar mijn tegenstanders speelden met batjes van de club en sommige hadden zelfs zelf een batje of aangeschaft hiervoor hahaha
Ik had ook prima met iets anders kunnen spelen overigens, heb al gemerkt dat dat niet heel veel uitmaakt voor me, alleen op mijn normale niveau wil ik natuurlijk wel spelen met dat wat ik het lekkerste vind spelen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
ardane
- Silver Member

Vermoedelijk bedoelt hij Hardbat of Clickball.
Van die laatste (Clickball) zijn net de wereldkampioenschappen geweest. Houtjes met schuurpapier.
Verkijk je daar niet op, hoor. Er spelen ITTF-topspelers mee in dat toernooi en er wordt ongelooflijk goed gespeeld! Maar je hebt ook Hardbat-toernooien en die zijn best leuk. Wie al zelf met OX speelt heeft daar duidelijk voordeel, vooral als je ook twiddelt.
ah ok... zou kunnen, dat spul zie ik nooit die houtjes hier... dus geen idee hoe dat speelt, maar ik denk dat het ook een kwestie van wennen is en aangezien ik zo vaak wissel van combi, wen ook ik makkelijk meestal. hahaha
Ooit een groot man die zei: elk voordeel heb zijn nadeel... ja heb, hij zei niet heeft, het is wel een Amsterdammer he...
Ooit een groot man die zei: elk voordeel heb zijn nadeel... ja heb, hij zei niet heeft, het is wel een Amsterdammer he...
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Precies, batjes zonder sandwich. Dus geen spons waarmee je effect kunt geven.
Bij die kampioenschappen speelt dus iedereen met hetzelfde 'dode' materiaal waarmee je moeilijk effect kunt spelen.
Haal maar eens een batje uit een speelgoedwinkel en ga daar maar eens mee spelen. Echt je voelt je dan weer beginner.
Bij die kampioenschappen speelt dus iedereen met hetzelfde 'dode' materiaal waarmee je moeilijk effect kunt spelen.
Haal maar eens een batje uit een speelgoedwinkel en ga daar maar eens mee spelen. Echt je voelt je dan weer beginner.
Backup:
Backup:
Niet anders dan nu, voel me nog steeds een beginner.Wizzy82 schreef: 05 mar 2025, 12:02 Precies, batjes zonder sandwich. Dus geen spons waarmee je effect kunt geven.
Leer elke keer spelen nog bij. Zelfs tegen mensen die niet tot nauwelijks het onder de knie hebben.
Maar ik pas, ik ga zulk materiaal niet aanschaffen. ;-)
We hadden een keer iemand op de vereniging die niet alles op een rijtje had en die speelde met zoiets qua materiaal, maar die sloeg veel mensen de ballen om de oren. Deed me denken aan Forrest Gump, kennen jullie die film en de relatie met tafeltennis?
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Uiteraard ken ik Forrest Gump en dat tafeltennisgedeelte in de film. Leuk gemaakt vind ik. Daar wordt inderdaad ook een batje zonder of nauwelijks een spons gebruikt.
Wanneer ben je dan volgens jou beginner af?
Ik denk als je een bal wat langer in het spel kunt houden en effecten goed kunt lezen. Geen onnodige schuiffouten of zo maakt.
Dat is trouwens best wel interessant want waarom vind je jezelf nog een beginner? Je speelt ook niet meer in de laagste klasse etc toch? Al zie ik dat overigens niet of je een beginner of niet bent? Voor mij is balgevoel en vastigheid het belangrijkste of ik iemand als een beginner zie.
Even mijzelf: ik zie mij zeker niet als een beginner met mijn 35 jaar ervaring. Ook al speel ik nog steeds relatief laag in vergelijking met de destijds kinderen waarmee ik tegelijk ben begonnen. Ik ben wel vast qua spel en heb aardig veel terug. Winnaars slaan doe ik minder.
Een beginner maakt in mijn optiek heel veel stomme onnodige fouten en ben je niet vast.
Speelt traag, vaak hoge ballen, neemt nauwelijks initiatief met aanvallen etc..
Wanneer ben je dan volgens jou beginner af?
Ik denk als je een bal wat langer in het spel kunt houden en effecten goed kunt lezen. Geen onnodige schuiffouten of zo maakt.
Dat is trouwens best wel interessant want waarom vind je jezelf nog een beginner? Je speelt ook niet meer in de laagste klasse etc toch? Al zie ik dat overigens niet of je een beginner of niet bent? Voor mij is balgevoel en vastigheid het belangrijkste of ik iemand als een beginner zie.
Even mijzelf: ik zie mij zeker niet als een beginner met mijn 35 jaar ervaring. Ook al speel ik nog steeds relatief laag in vergelijking met de destijds kinderen waarmee ik tegelijk ben begonnen. Ik ben wel vast qua spel en heb aardig veel terug. Winnaars slaan doe ik minder.
Een beginner maakt in mijn optiek heel veel stomme onnodige fouten en ben je niet vast.
Speelt traag, vaak hoge ballen, neemt nauwelijks initiatief met aanvallen etc..
Backup:
Backup:
Tja goede vraag... ik kan best hele leuke potten spelen, ik snap de effecten, begrijp wat ik er tegen moet en kan doen, maar bepaalde basis heb ik niet die ik wel verwacht van iemand die geen beginner is).
Daar bedoel ik mee: mijn voetenstand + is niet goed, weet ik wel, maar lukt me niet te doen (zoals het heurt), daarbij kan ik gewoon niet een echt aanvallende slag in mijn backhand krijgen en dat soort dingen maakt voor mij dat ik me een beginner voel. Dit zegt niks over de klasse of de resultaten die ik behaal. Ik bedoel speel nu 3de klasse, maar ik kan ook prima meekomen tegen 2de en 1ste klasse... natuurlijk de ene speler wel verslaan en de ander niet. Als ik mijn avond heb kan ik zo iemand ook gerust helemaal wegmeppen van de tafel.
Maar ik ben ook niet stabiel genoeg, ook mijn idee van een beginner zijn... mijn huidige basis niveau is prima voor de klasse waar ik nu in zit, zelfs met een slechte avond wil ik nog wel punten pakken. Maar om structureel hoger te spelen vind ik dat mijn niveau niet stabiel genoeg is.
Zo weet ik dat ik heel goed kan aanvallen op 8 van de 10 services met een grote kans dat het een punt voor mij is, maar ik doe het zelden.
Soms tijdens trainingen doe ik het wel, ook tegen hogeren en dan verbazen ze zich... maar dat is puur lef. En ik mis de overtuiging en het lef om echt goed te spelen.
Afgelopen training (gisteren) ook weer... stond tegen een eerste klasser, ik ken zijn spel en als ik gewoon iets meer lef vertoon win ik van hem. Maar gister deed ik weer zo laf... meeste punten naar hem. Dat is beginner... voor mij dan he. En niet op basis van fouten alleen, want die maken ook niet beginners wel.
ps. ik heb nooit in de jeugd gespeeld vroeger, dus die basis mist. Ik heb hooguit spelinzicht (voor andere soortgelijke sporten ook). Ik vind mijn FH niet slecht, bij vlagen heel goed, maar nooit zoals een jeugdspeler het heeft aangeleerd, het is een eigen ontwikkelde FH. Ik speel nu sinds eind 2018... corona heeft natuurlijk niet geholpen en helaas kennen wij geen echte trainers/trainingen.
Daar bedoel ik mee: mijn voetenstand + is niet goed, weet ik wel, maar lukt me niet te doen (zoals het heurt), daarbij kan ik gewoon niet een echt aanvallende slag in mijn backhand krijgen en dat soort dingen maakt voor mij dat ik me een beginner voel. Dit zegt niks over de klasse of de resultaten die ik behaal. Ik bedoel speel nu 3de klasse, maar ik kan ook prima meekomen tegen 2de en 1ste klasse... natuurlijk de ene speler wel verslaan en de ander niet. Als ik mijn avond heb kan ik zo iemand ook gerust helemaal wegmeppen van de tafel.
Maar ik ben ook niet stabiel genoeg, ook mijn idee van een beginner zijn... mijn huidige basis niveau is prima voor de klasse waar ik nu in zit, zelfs met een slechte avond wil ik nog wel punten pakken. Maar om structureel hoger te spelen vind ik dat mijn niveau niet stabiel genoeg is.
Zo weet ik dat ik heel goed kan aanvallen op 8 van de 10 services met een grote kans dat het een punt voor mij is, maar ik doe het zelden.
Soms tijdens trainingen doe ik het wel, ook tegen hogeren en dan verbazen ze zich... maar dat is puur lef. En ik mis de overtuiging en het lef om echt goed te spelen.
Afgelopen training (gisteren) ook weer... stond tegen een eerste klasser, ik ken zijn spel en als ik gewoon iets meer lef vertoon win ik van hem. Maar gister deed ik weer zo laf... meeste punten naar hem. Dat is beginner... voor mij dan he. En niet op basis van fouten alleen, want die maken ook niet beginners wel.
ps. ik heb nooit in de jeugd gespeeld vroeger, dus die basis mist. Ik heb hooguit spelinzicht (voor andere soortgelijke sporten ook). Ik vind mijn FH niet slecht, bij vlagen heel goed, maar nooit zoals een jeugdspeler het heeft aangeleerd, het is een eigen ontwikkelde FH. Ik speel nu sinds eind 2018... corona heeft natuurlijk niet geholpen en helaas kennen wij geen echte trainers/trainingen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Welke afdeling speel je want 3e klasse is toch geen beginners klasse?
In Zuidwest zitten er bijv nog 4 klasses onder die klasse.
Ik zie mijzelf als een allrounder. Kan spinnen met de forehand, maar ben daar te onzeker voor dat ik het in de wedstrijden helaas nauwelijks gebruik. Eigenlijk onnodig want er is vaak genoeg tegen mij gezegd dat ik daar ook mooi mee spin.
Backhand is ver weg mijn sterkste kant met mijn typische aanvalslag (niet volgens het boekje, maar werkt perfect). Ook kan ik daar goed mee spinnen en daar zijn zelfs mensen die hoger spelen jaloers op.
Ook ver achter de tafel ballen bij smashes terugbrengen kan ik goed. Als dat werd geoefend op de trainingen dan spelen ze graag tegen mij.
Schuiven ben ik ook vast in en ik blok goed vind ik zelf.
En dan speelde ik 4e klasse (wel andere afdeling dan jou denk ik), maar ik zie mij dus absoluut niet als een beginner. Ik heb vorig seizoen om meerdere reden een rot seizoen gehad waardoor het bovenstaande helaas niet vast was en ik mij op sommige momenten/wedstrijden echt een beginner voelde en zodoende een groot gedeelte heb verloren die ik zeker niet had verloren als ik mijn normale vaste niveau haalde zoals nu.
Ik zie mijzelf als een allrounder. Kan spinnen met de forehand, maar ben daar te onzeker voor dat ik het in de wedstrijden helaas nauwelijks gebruik. Eigenlijk onnodig want er is vaak genoeg tegen mij gezegd dat ik daar ook mooi mee spin.
Backhand is ver weg mijn sterkste kant met mijn typische aanvalslag (niet volgens het boekje, maar werkt perfect). Ook kan ik daar goed mee spinnen en daar zijn zelfs mensen die hoger spelen jaloers op.
Ook ver achter de tafel ballen bij smashes terugbrengen kan ik goed. Als dat werd geoefend op de trainingen dan spelen ze graag tegen mij.
En dan speelde ik 4e klasse (wel andere afdeling dan jou denk ik), maar ik zie mij dus absoluut niet als een beginner. Ik heb vorig seizoen om meerdere reden een rot seizoen gehad waardoor het bovenstaande helaas niet vast was en ik mij op sommige momenten/wedstrijden echt een beginner voelde en zodoende een groot gedeelte heb verloren die ik zeker niet had verloren als ik mijn normale vaste niveau haalde zoals nu.
Backup:
Backup:
Nee klopt, 3de klasse is geen beginners klasse, maar ik zie mijzelf wel als een beginner omdat ik nog heel veel te leren heb.Wizzy82 schreef: 05 mar 2025, 14:01 Welke afdeling speel je want 3e klasse is toch geen beginners klasse?
Als ik kijk naar de jaren ervaring waar ik meestal tegenover sta ben ik qua aantal jaar sowieso nog een beginner.
Mijn FH is gewoon vooral goed in blocken, slaan en een beetje spinnen (spin niet veel, kan het wel), als ik spin, spin ik sowieso ook altijd met zijpspin er in. Mijn BH is vooral verdedigend sterk, tuurlijk heb ik noppen, maar ik kan het ook met regulier rubber of anti. Maar dat geeft ook wel mijn zwakke plek weer aan, want ik gebruik mijn noppen nog niet optimaal. Het echte noppen blokken bv, ik snap wel hoe het moet, maar ik doe het zelden tijdens wedstrijden. Ik kap de bal dan altijd verdedigend terug.
Mijn mooiste wedstrijden zijn die tegen een erg aanvallende speler, die zowel met BH als FH wil aanvallen. FH krijgt hij/zij dan gewoon een aanvallende bal terug, BH zal ik verdedigen en proberen de bal te dwingen richting mijn FH.
Je zou ook kunnen zeggen dat ik dus heel doorzichtig spel heb, echt goede spelers met ook echt spelinzicht zullen mij dan makkelijk kunnen verslaan. Echter ik zie ook veel echt goede spelers, die geen spelinzicht hebben en ook andersom.
Als ik iets meer variatie weet te creëren in mijn BH, durf ik wel met zekerheid te zeggen dat ik eigenlijk 1-2 klassen hoger moet spelen. Die variatie kan liggen in het ook goed blokken met de BH, maar ook een aanvallende slag erbij... mooiste is alle 2. Door te tikken of scherp te kappen met goede plaatsing kan ik nu wel enigzins aanvallend ermee zijn, maar niet zoals veel spelers ermee kunnen topspinnen of echt hard afslaan. Mijn FH ben ik wel tevreden over, doe het niet zoals het moet maar op dit niveau en 1-3 klassen hoger kan ik me prima matchen met de spelers, mijn BH moet beter.
Misschien mag ik me geen beginner noemen, maar dat is een gevoel he. Oh ja, ik speel afdeling oost
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Je moet niet onderschatten dat het verschil tussen klasses naarmate je hoger speelt alleen maar groter zal worden.
Dat hoor ik van de spelers die bij ons op en neer gaan van de hoogste afdelingsklasse en 3e divisie. Die worden relatief makkelijk kampioen, maar in de 3e divisie worden ze er kei hard afgeslagen en maken ze eigenlijk geen schijn van kans. Dat is letterlijk maar 1 klasse hoger.
Ook ik heb dat ondervonden. In de 3e klasse (niet te vergelijken met jouw 3e klasse, want die is denk ik zwakker) kan ik wel meekomen maar win ik niet veel. 4e klasse doe ik goed mee.
Dat spelinzicht is enorm belangrijk. Ik kan daar serieus als ik mijn normale niveau haal wedstrijden op winnen. Als ik zie dat iemand moeite heeft met een bepaalde service. Dan doe ik die uiteraard vaker, maar nog niet iedere keer want anders gaat de speler zich er uiteindelijk op instellen.
Veel spelers serveren bijv niet op de FH-zijde. Ik juist wel en er zijn genoeg spelers die daar moeite mee hebben.
Tijdens het spelen ook bijv. effe lekker dik onder de bal doorgaan met schuiven en als de tegenstander dan denkt te kunnen spinnen dan gaat die mooi het net in etc... Zwakke kanten van spelers ontdekken en daar meer op spelen.
Dat hoor ik van de spelers die bij ons op en neer gaan van de hoogste afdelingsklasse en 3e divisie. Die worden relatief makkelijk kampioen, maar in de 3e divisie worden ze er kei hard afgeslagen en maken ze eigenlijk geen schijn van kans. Dat is letterlijk maar 1 klasse hoger.
Ook ik heb dat ondervonden. In de 3e klasse (niet te vergelijken met jouw 3e klasse, want die is denk ik zwakker) kan ik wel meekomen maar win ik niet veel. 4e klasse doe ik goed mee.
Dat spelinzicht is enorm belangrijk. Ik kan daar serieus als ik mijn normale niveau haal wedstrijden op winnen. Als ik zie dat iemand moeite heeft met een bepaalde service. Dan doe ik die uiteraard vaker, maar nog niet iedere keer want anders gaat de speler zich er uiteindelijk op instellen.
Veel spelers serveren bijv niet op de FH-zijde. Ik juist wel en er zijn genoeg spelers die daar moeite mee hebben.
Tijdens het spelen ook bijv. effe lekker dik onder de bal doorgaan met schuiven en als de tegenstander dan denkt te kunnen spinnen dan gaat die mooi het net in etc... Zwakke kanten van spelers ontdekken en daar meer op spelen.
Backup:
Backup:
Positief gestemd. Groenlicht gekregen voor komende zaterdag om te spelen. Hij zei wel na de 1e wedstrijd zal je het nog wel voelen. Nog 1 a 2 keer fysio dan moet ik weer de oude zijn zei die. Dus helemaal happy!. Zaterdag knallen tegen ATTC de nr 2 van de poule!
Ook net op tijd om je team in Zuidwest te helpen F, want anders gaan die het heel lastig krijgen in de huidige klasse.
Backup:
Backup:
Dat klopt wat je zegt hoor, maar ik speel vrij regelmatig tegen eerste klassers en dan wordt ik er absoluut niet afgeslagen, zelfs regelmatig andersom. Ook val ik met enige regelmaat in in een hogere klasse en ook dan zijn het altijd spannende potten ben ik absoluut niet kansloos. Maar ik denk dat dit vooral zit in het gebrek aan spelinzicht die ik ook in hogere klasses wel tegen kom. Waarbij hun techniek vaak echt wel beter is (9 van de 10 keer zijn het spelers die gestart zijn in de jeugd maar nu ook al minimaal 30+ zijn).Wizzy82 schreef: 05 mar 2025, 15:31 Je moet niet onderschatten dat het verschil tussen klasses naarmate je hoger speelt alleen maar groter zal worden.
Ik scoor ook gemiddeld beter met mijn services dan de mensen die bij onze club eerste klasse spelen. Dat is bekend en ik ben al niet de beste service goeroe, maar ik haal er wel regelmatig direct punten op of met de 2de bal omdat ik weet wat ik terug ga krijgen. Maar dat is ook inzicht vind ik, strategisch spelen en nadenken over wat je doet.
Net als de zwakke plekken opzoeken van de anderen. Dat is ook spelinzicht. Het liefst doe ik dat alleen overigens als ik merk dat het ander de verkeerde kant op gaat hahaha
Ik probeer eigenlijk altijd zo te spelen dat ik lekker kan gaan aanvallen, of dit nu wel of niet de zwakke plek is van de ander interesseert me op dat moment niet heel veel. Maar ik kan het wel en doe het ook mits nodig. En geef ook vaak mijn medespelers die tips mee om daar gebruik van te maken. bv tegen de aanvallende speler zeggen: je aanval loopt niet goed, maar als je schuift en spreid pak je de punten, dus doe daar je voordeel mee. Wordt niet altijd naar geluisterd natuurlijk.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Veel speelplezier gewenst alvast!!!mrfrankes schreef: 05 mar 2025, 15:55 Positief gestemd. Groenlicht gekregen voor komende zaterdag om te spelen. Hij zei wel na de 1e wedstrijd zal je het nog wel voelen. Nog 1 a 2 keer fysio dan moet ik weer de oude zijn zei die. Dus helemaal happy!. Zaterdag knallen tegen ATTC de nr 2 van de poule!
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Bedankt. Gaat wel weer goed komen!TwoFace schreef: 05 mar 2025, 16:42Veel speelplezier gewenst alvast!!!mrfrankes schreef: 05 mar 2025, 15:55 Positief gestemd. Groenlicht gekregen voor komende zaterdag om te spelen. Hij zei wel na de 1e wedstrijd zal je het nog wel voelen. Nog 1 a 2 keer fysio dan moet ik weer de oude zijn zei die. Dus helemaal happy!. Zaterdag knallen tegen ATTC de nr 2 van de poule!
Nou als mijn training van gisteravond een voorbode is van morgen, dan schrijf ik alvast 3 verloren wedstrijden op, wat stond ik gisteravond beroerd te spelen met training zeg... op 1 of andere manier kreeg ik haast geen bal op tafel als ik ging slaan... beetje terugbrengen met de noppen lukte wel consistent, maar elke kans die ik creëerde verprutste ik zo'n beetje. Hopelijk geld de regel: een slechte generale is een goede finale.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik heb vaak 1 zo'n avond tijdens het seizoen. Alle kansen die je zelf maakt verlies door een ongelooflijke slechte FH.TwoFace schreef: 06 mar 2025, 11:20 Nou als mijn training van gisteravond een voorbode is van morgen, dan schrijf ik alvast 3 verloren wedstrijden op, wat stond ik gisteravond beroerd te spelen met training zeg... op 1 of andere manier kreeg ik haast geen bal op tafel als ik ging slaan... beetje terugbrengen met de noppen lukte wel consistent, maar elke kans die ik creëerde verprutste ik zo'n beetje. Hopelijk geld de regel: een slechte generale is een goede finale.
Maar later in de week gaat alles weer goed dus je kan helemaal los morgen
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Gelukkig :-) met deze garantie op zak moet het morgen goed komenGarField000 schreef: 06 mar 2025, 12:51Ik heb vaak 1 zo'n avond tijdens het seizoen. Alle kansen die je zelf maakt verlies door een ongelooflijke slechte FH.TwoFace schreef: 06 mar 2025, 11:20 Nou als mijn training van gisteravond een voorbode is van morgen, dan schrijf ik alvast 3 verloren wedstrijden op, wat stond ik gisteravond beroerd te spelen met training zeg... op 1 of andere manier kreeg ik haast geen bal op tafel als ik ging slaan... beetje terugbrengen met de noppen lukte wel consistent, maar elke kans die ik creëerde verprutste ik zo'n beetje. Hopelijk geld de regel: een slechte generale is een goede finale.
Maar later in de week gaat alles weer goed dus je kan helemaal los morgen![]()
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Was het maar gebleven bij 1 zo'n avond. Ik heb vorig seizoen bijna alle avonden gehad.
Ik denk dat ik 2 avonden redelijk tot goed heb gespeeld. 1 avond was ik echt goed, dat was tegen het einde van het seizoen maar ja toen was het kwaad al geschied uiteraard. Ach, we hebben er van geleerd zullen we maar zeggen.
Hopelijk wordt het team van mijn club waar ik bijna 35 lid kwampioen waar ik eerst bij zat.
Dan ga ik mij denk ik daar toch maar weer bij inschrijven als 5e persoon. Dan gaan ze 5e klasse spelen als ze kampioen worden.
Nog te laag voor mij, dan maar puur een paar wedstrijdjes meedoen voor de gezelligheid want in mijn eentje qua niveau kan ik het team niet naar de 4e klasse loodsen. Daarvoor zijn de overige spelers helaas te zwak voor. Mochten ze geen kampioen worden dan weet ik niet wat ik ga doen qua competitie. Ik denk dat ik dan weer nergens competitie ga spelen.
Bij een andere club doe ik het niet voor minder dan 4e klasse of hoger, maar dan wil ik eigenlijk geen contributie betalen want voor de rest zal ik daar dan niet gaan trainen of zo...
Ik denk dat ik 2 avonden redelijk tot goed heb gespeeld. 1 avond was ik echt goed, dat was tegen het einde van het seizoen maar ja toen was het kwaad al geschied uiteraard. Ach, we hebben er van geleerd zullen we maar zeggen.
Hopelijk wordt het team van mijn club waar ik bijna 35 lid kwampioen waar ik eerst bij zat.
Dan ga ik mij denk ik daar toch maar weer bij inschrijven als 5e persoon. Dan gaan ze 5e klasse spelen als ze kampioen worden.
Nog te laag voor mij, dan maar puur een paar wedstrijdjes meedoen voor de gezelligheid want in mijn eentje qua niveau kan ik het team niet naar de 4e klasse loodsen. Daarvoor zijn de overige spelers helaas te zwak voor. Mochten ze geen kampioen worden dan weet ik niet wat ik ga doen qua competitie. Ik denk dat ik dan weer nergens competitie ga spelen.
Bij een andere club doe ik het niet voor minder dan 4e klasse of hoger, maar dan wil ik eigenlijk geen contributie betalen want voor de rest zal ik daar dan niet gaan trainen of zo...
Backup:
Backup: