Voorjaar 2025
Re: Voorjaar 2025
Ik ga er niet eens meer op in wizzy. Alsof je alles altijd maar zo goed weet en kan voorspellen. Ik ben net terug van blessure aan de rug. Maar als je toch je gal wil spuwen houd dan eens wijs je mond.
Nou, gelukkig maar. Heb je toch mooi gelijk gekregen.Wizzy82 schreef: 13 mar 2025, 12:21 Zoals verwacht staat het team wat vorig seizoen kampioen is geworden als een baksteen onderaan. Het had vermoedelijk niet uitgemaakt welk team kampioen was geworden. Alhoewel het team dat 2e is geworden in de poule dat via beslissingswedstrijden is gepromoveerd staat er een stuk beter voor. Dat team vond ik persoonlijk ook sterker dus wij gezegd sta ik er ook niet van te kijken.
Wat een ongelofelijke zuurpruim ben jij vent. Het verbaast met dus echt helemaal niets dat jouw oude club niets meer met je te maken wilt hebben.
Frame: Virtuoso OFF-
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
FH: Xiom Omega VII Euro 2.0
BH: Xiom Omega IV Elite 1.8
Waar heb je het over? Mijn oude club ben ik gewoon lid van. Al 35 jaar lang.
De andere club na 10 jaar niet meer, maar goed daar zijn meer mensen al dan niet zelf vanwege bestuurlijk gedoe vertrokken. Daar komen en gaan mensen. Die club is minder hecht. Wat ik zelf graag anders had gezien en ook had proberen willen te veranderen.
Het is jammer, maar in afdeling Zuidwest ga ik niet meer snel spelen. Ik mis teveel de mensen van afdeling Gelre. Ook de mensen die je dezelfde avond tegenkomt maar waar je tegen niet speelt. Met name bij uitwedstrijden.
Ach, we zien het wel.
@ f, tsja... Zo kan ik natuurlijk ook over het vorig seizoen beginnen dat ik mentaal niet oke was maar toch maar competitie ben gaan spelen waardoor ik geen enkele wedstrijd echt mijn niveau haalde zoals ik nu wel speel.
De andere club na 10 jaar niet meer, maar goed daar zijn meer mensen al dan niet zelf vanwege bestuurlijk gedoe vertrokken. Daar komen en gaan mensen. Die club is minder hecht. Wat ik zelf graag anders had gezien en ook had proberen willen te veranderen.
Het is jammer, maar in afdeling Zuidwest ga ik niet meer snel spelen. Ik mis teveel de mensen van afdeling Gelre. Ook de mensen die je dezelfde avond tegenkomt maar waar je tegen niet speelt. Met name bij uitwedstrijden.
Ach, we zien het wel.
@ f, tsja... Zo kan ik natuurlijk ook over het vorig seizoen beginnen dat ik mentaal niet oke was maar toch maar competitie ben gaan spelen waardoor ik geen enkele wedstrijd echt mijn niveau haalde zoals ik nu wel speel.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
grrrrr.... nu lijkt onze wedstrijd vanavond niet door te gaan. Dinsdagavond kwam er bericht van de andere club dat ze geen compleet team kunnen krijgen voor vrijdag... ze hebben overigens 6 spelers in het team....
Toen kwam er een voorstel voor volgende week vrijdag, maar dan kan ons team geen volledig team samenstellen.
Er ging meer dan een dag voorbij... komen ze met voorstellen om op dinsdag of op donderdag te spelen.... echter dan kunnen wij überhaupt niet een zaal zo maar regelen... bovendien, kunnen de meeste van ons meestal niet doordeweeks dus ook geen optie.
Nog steeds geen reden gehoord vanuit het team waar we tegen moe(s)ten wat het exacte probleem is... want als ze maar met 2 man kunnen komen, dan moeten ze gewoon komen... maar als je om 1 of andere reden echt niet 2 spelers kan leveren met een 6 mans team (misschien door overmacht), meld dit dan bij ons waarom dit is... nu moeten wij ons in allerlei bochten wringen (nog niet te praten over het feit dat de club een hele avond meer zaalhuur moet dragen (wat voor een kleine club veel geld is).... excuses, maar moet even de frustratie kwijt. Zelf namelijk dingen afgezegd omdat ik vanavond competitie moet spelen, eerder de was gedraaid dan ik eigenlijk zou willen... alles voor vanavond en dan dit last minute gedrag zonder reden te geven.
Nu kwamen ze vanochtend met een datum van 4 april, echter wij moeten op 3 april al uit spelen, dus uiteraard niet echt een voorkeur voor ons....plus we hebben de zaal eigenlijk helemaal niet die avond, dus weer een hele avond zaal huur extra voor de club. (mits we überhaupt kunnen huren die avond)... nu hebben we kans dat de bond een avond gaat aanwijzen en dan is het take it or leave it... wat voor ons team weer heel lastig is omdat de planning rond krijgen een behoorlijke uitdaging was.
Frustratie al om, moest het even van me afschrijven en helaas zijn jullie daar het slachtoffer van ;-)
Toen kwam er een voorstel voor volgende week vrijdag, maar dan kan ons team geen volledig team samenstellen.
Er ging meer dan een dag voorbij... komen ze met voorstellen om op dinsdag of op donderdag te spelen.... echter dan kunnen wij überhaupt niet een zaal zo maar regelen... bovendien, kunnen de meeste van ons meestal niet doordeweeks dus ook geen optie.
Nog steeds geen reden gehoord vanuit het team waar we tegen moe(s)ten wat het exacte probleem is... want als ze maar met 2 man kunnen komen, dan moeten ze gewoon komen... maar als je om 1 of andere reden echt niet 2 spelers kan leveren met een 6 mans team (misschien door overmacht), meld dit dan bij ons waarom dit is... nu moeten wij ons in allerlei bochten wringen (nog niet te praten over het feit dat de club een hele avond meer zaalhuur moet dragen (wat voor een kleine club veel geld is).... excuses, maar moet even de frustratie kwijt. Zelf namelijk dingen afgezegd omdat ik vanavond competitie moet spelen, eerder de was gedraaid dan ik eigenlijk zou willen... alles voor vanavond en dan dit last minute gedrag zonder reden te geven.
Nu kwamen ze vanochtend met een datum van 4 april, echter wij moeten op 3 april al uit spelen, dus uiteraard niet echt een voorkeur voor ons....plus we hebben de zaal eigenlijk helemaal niet die avond, dus weer een hele avond zaal huur extra voor de club. (mits we überhaupt kunnen huren die avond)... nu hebben we kans dat de bond een avond gaat aanwijzen en dan is het take it or leave it... wat voor ons team weer heel lastig is omdat de planning rond krijgen een behoorlijke uitdaging was.
Frustratie al om, moest het even van me afschrijven en helaas zijn jullie daar het slachtoffer van ;-)
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Ik vind eigenlijk dat de bond je niet kan verplichten om op een avond te spelen dat je geen zaal hebt. Betaald de tegenstanden en/of de bond de extra zaal huur? Je geeft alternatieven wanneer jullie wel zouden kunnen en dan mag de tegenstander de beste optie kiezen. Anders maar met 2 man komen.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Als we geen zaal kunnen huren (dat weten we natuurlijk pas als de avond is vastgesteld en verzoek tot huren is ingediend), dan is het natuurlijk geen optie, dan hebben wij overmacht.
De zaalhuur doorbelasten hadden we het net ook onderling al even over. Ik vind dat dit tot op zekere hoogte moet kunnen, aangezien we nu verplicht worden op meerdere avonden te huren, waarbij anders we vanavond met alle teams hadden gespeeld en slechts 1 keer moesten huren. Maar dit gebeurd volgens mij zelden... als je wel met 2 man kan komen, vind ik überhaupt dat verzetten niet noodzakelijk is. Leuk is anders, maar geen reden tot verzetten.
De zaalhuur doorbelasten hadden we het net ook onderling al even over. Ik vind dat dit tot op zekere hoogte moet kunnen, aangezien we nu verplicht worden op meerdere avonden te huren, waarbij anders we vanavond met alle teams hadden gespeeld en slechts 1 keer moesten huren. Maar dit gebeurd volgens mij zelden... als je wel met 2 man kan komen, vind ik überhaupt dat verzetten niet noodzakelijk is. Leuk is anders, maar geen reden tot verzetten.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Bij ons werd dan de zaalhuur altijd volledig doorbelast richting de club of team wat de wedstrijd bij ons thuis op een ander tijdstip wil spelen. Immers wij hoeven toch dat hun de wedstrijd willen verzetten niet te boeten?
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Vandaag was wedstrijd 6 van de reguliere competitie. Er zijn duidelijk 2 koplopers, en 2 degradanten. Onze tegenstander van vanavond en wij gaan voor plek 3 en 4.
Tegenstander rating (schatting naar +/- van vandaag).
A. 1197
B. 1161
C. 1194
Frank speelt ook weer mee.
Hij begon tegen A. Ging niet goed. Hij speelde zoals hij normaal speelt maar zijn rug was daar nog niet klaar voor. 0-3 voor de tegenstander.
Daarna mocht onze 2e speler K. Hij speelde goed en de tegenstander was wat gehaast en maakt de verkeerde keuzes. 3-0 voor ons.
Daarna mocht ik tegen C. Dit was de meneer die ik vorige keer onterecht won ... alleen door 25 mazzel ballen won ik in 5 sets. Vandaag was het toch anders. Hij kwam er niet in en ik won in 3 sets.
Daarna dubbel. We begonnen goed. 2-0 voor, maar daarna maakte we te veel fouten. De tegenstander speelde ook slim anders en een 5setter voor de tegenstander. 2-2.
Na de dubbel mocht K tegen A. Was een mooie spannend wedstrijd. Leuk om te zien/tellen. ondanks de 3-0 voor ons had het ook een 5 setter kunnen worden.
daarna F. tegen C. Die zat er nog steeds niet goed in. F. moet gewoon rustig spelen en geen dingen doen die zijn lichaam niet kan. Wij winnen met 3-1
Daarna mocht ik tegen B. Hij hoopte op een betere wedstrijd als de vorige keer. Ik heb geen idee. Maar het was een betere wedstrijd. 3-1 voor mij maar wel een set met 18-16.
5-2 voor ons. Iedereen nog 1 wedstrijd.
Eerst mocht K. tegen C. Maar die heeft zijn dag niet en verliest in 3 sets. 6-2 voor ons. De overwinning is er.
Daarna mocht ik tegen A. De eerste set komt ik ver achter. Ik moest erg wennen aan het effect. Te veel fouten maar weet toch met 12-10 te winnen. Daarna gaat het stabieler ... 3-0 voor mij.
De laatste wedstrijd speelt F. tegen B. Hij begint goed en stabiel. Rustig plaatsen en goed kijken. 2-0 voor. Maar daarna gaat het mis. Je ziet het aan het spel. Hij beweegt niet goed meer ..... deze verlies hij helaas in een spannende 5setter.
7-3 overwinning voor ons. We staan nu 6 punten voor op ze.
Rating weer 19 punten omhoog, 1269. 13 uit 18, 72%.
Tegenstander rating (schatting naar +/- van vandaag).
A. 1197
B. 1161
C. 1194
Frank speelt ook weer mee.
Hij begon tegen A. Ging niet goed. Hij speelde zoals hij normaal speelt maar zijn rug was daar nog niet klaar voor. 0-3 voor de tegenstander.
Daarna mocht onze 2e speler K. Hij speelde goed en de tegenstander was wat gehaast en maakt de verkeerde keuzes. 3-0 voor ons.
Daarna mocht ik tegen C. Dit was de meneer die ik vorige keer onterecht won ... alleen door 25 mazzel ballen won ik in 5 sets. Vandaag was het toch anders. Hij kwam er niet in en ik won in 3 sets.
Daarna dubbel. We begonnen goed. 2-0 voor, maar daarna maakte we te veel fouten. De tegenstander speelde ook slim anders en een 5setter voor de tegenstander. 2-2.
Na de dubbel mocht K tegen A. Was een mooie spannend wedstrijd. Leuk om te zien/tellen. ondanks de 3-0 voor ons had het ook een 5 setter kunnen worden.
daarna F. tegen C. Die zat er nog steeds niet goed in. F. moet gewoon rustig spelen en geen dingen doen die zijn lichaam niet kan. Wij winnen met 3-1
Daarna mocht ik tegen B. Hij hoopte op een betere wedstrijd als de vorige keer. Ik heb geen idee. Maar het was een betere wedstrijd. 3-1 voor mij maar wel een set met 18-16.
5-2 voor ons. Iedereen nog 1 wedstrijd.
Eerst mocht K. tegen C. Maar die heeft zijn dag niet en verliest in 3 sets. 6-2 voor ons. De overwinning is er.
Daarna mocht ik tegen A. De eerste set komt ik ver achter. Ik moest erg wennen aan het effect. Te veel fouten maar weet toch met 12-10 te winnen. Daarna gaat het stabieler ... 3-0 voor mij.
De laatste wedstrijd speelt F. tegen B. Hij begint goed en stabiel. Rustig plaatsen en goed kijken. 2-0 voor. Maar daarna gaat het mis. Je ziet het aan het spel. Hij beweegt niet goed meer ..... deze verlies hij helaas in een spannende 5setter.
7-3 overwinning voor ons. We staan nu 6 punten voor op ze.
Rating weer 19 punten omhoog, 1269. 13 uit 18, 72%.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Voor mij is het seizoen ff voorlopig voorbij. Eerst aan mijn herstel werken. Zo beleef ik er geen plezier aan. Mijn rug wilt niet mee werken. Heb gisteren daardoor veel te veel ratings punten verloren. In totaal al -60 kwijt dit seizoen. Wil gewoon eerst pijn vrij zijn voordat ik überhaupt weer aan tafeltennis ga denken
Ach je team in Zuidwest heeft weer dik verloren. Alleen die 2 kanten noppen speler wint wat. Waarschijnlijk ook vanwege dat er meer mensen niet tegen zijn Ali Express rubbers kunnen. Ik snap niet dat hij op die manier plezier aan tafeltennis kan beleven zo zonder techniek. Alleen winnen lijkt voor hem belangrijk... Gelukkig hoef ik waarschijnlijk nooit meer tegen hem te spelen...
Rating is toch niet belangrijk? Mij interesseert het niet meer. Ik weet dat ik 150 meer zou moeten hebben met mijn huidige vorm, maar ik speel geen competitie meer dus kan ook geen rating verdienen.
Rating is toch niet belangrijk? Mij interesseert het niet meer. Ik weet dat ik 150 meer zou moeten hebben met mijn huidige vorm, maar ik speel geen competitie meer dus kan ook geen rating verdienen.
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Je blijft maar doorgaan zeg. Wordt je nou niet moe van jezelf?Wizzy82 schreef: 15 mar 2025, 12:19 Ach je team in Zuidwest heeft weer dik verloren. Alleen die 2 kanten noppen speler wint wat. Waarschijnlijk ook vanwege dat er meer mensen niet tegen zijn Ali Express rubbers kunnen. Ik snap niet dat hij op die manier plezier aan tafeltennis kan beleven zo zonder techniek. Alleen winnen lijkt voor hem belangrijk... Gelukkig hoef ik waarschijnlijk nooit meer tegen hem te spelen...
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Wizzy kan je aub je kop eens dicht houden. Mismakelijke vent. Je bent maar aan het spuwen telkens. Had je het eerst vergeven maar je blijft maar door gaan en door gaan. Ben je echt spuugzat. Zuurpruimpje.Wizzy82 schreef: 15 mar 2025, 12:19 Ach je team in Zuidwest heeft weer dik verloren. Alleen die 2 kanten noppen speler wint wat. Waarschijnlijk ook vanwege dat er meer mensen niet tegen zijn Ali Express rubbers kunnen. Ik snap niet dat hij op die manier plezier aan tafeltennis kan beleven zo zonder techniek. Alleen winnen lijkt voor hem belangrijk... Gelukkig hoef ik waarschijnlijk nooit meer tegen hem te spelen...
Maar F het is toch zo? Ik kijk naar de resultaten van het team en samen hij heeft er 2 gewonnen. Ik neem aan dat hij niet is veranderd van rubbers, dus volgens mij benoem ik alleen maar feiten.
Oke, wellicht vind hij het wel leuk om met dat materiaal te spelen (als je het al spelen kunt noemen).
Dat ik nooit meer tegen hem speel is ook een feit. Zal mocht ik ooit nog Zuidwest gaan spelen (ik acht de kans nihil) nooit tegen zijn club mee spelen.
Feit is ook dat je team dik heeft verloren of hoe wil je het verlies anders noemen?
Wat is er op tegen om feiten te benoemen?
Feiten hebben toch niets met zuurpruim of zo te maken?
Oke, wellicht vind hij het wel leuk om met dat materiaal te spelen (als je het al spelen kunt noemen).
Dat ik nooit meer tegen hem speel is ook een feit. Zal mocht ik ooit nog Zuidwest gaan spelen (ik acht de kans nihil) nooit tegen zijn club mee spelen.
Feit is ook dat je team dik heeft verloren of hoe wil je het verlies anders noemen?
Wat is er op tegen om feiten te benoemen?
Feiten hebben toch niets met zuurpruim of zo te maken?
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Je ziet zelf hoe het gaat, waarom moet je dan iedere keer hier je gelijk komen halen. Je speelt er niet meer. Je hebt je punt al 10 x gemaakt. Zet er een punt achter en ga door met je leven. Je lijkt wel een wijf die maar in het verleden blijft hangen. Of engelse supporters die maar niet over 2021 heen kunnen stappen dat Max Verstappen wereldkampioen is geworden. Die had Lewis inderdaad moeten winnen. En hoe hij verloren heeft verdient ook geen schoonheidsprijs, maar wtf bereik je ermee om daar in te blijven hangen. Life goes on !!!! Geniet van de dingen in je lieven die nu spelen.
EDIT: En dit is het laatste wat ik er over zeg. Jammer dat dit forum geen ignore knop heeft.
EDIT: En dit is het laatste wat ik er over zeg. Jammer dat dit forum geen ignore knop heeft.
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Groetjes Marc
Setup:
Beetje rare vergelijking. Het gaat over de competitie dus ik mag het hier plaatsen.
Ik ignore toch ook alle duo uitslagen/verslagen dus waarom zou ik niet over een team mogen praten waarin ik zelf niet in speel? Dan heb ik het dus niet eens over mijn oude team maar andere teams.... Al plaats ik wat over een team uit het noorden van het land dan moet ik dat toch zelf weten?
Ik ignore toch ook alle duo uitslagen/verslagen dus waarom zou ik niet over een team mogen praten waarin ik zelf niet in speel? Dan heb ik het dus niet eens over mijn oude team maar andere teams.... Al plaats ik wat over een team uit het noorden van het land dan moet ik dat toch zelf weten?
Backup:
Backup:
Ik heb net ff gekeken naar je historie, je hoort gewoon niet thuis in de 4e klasse zuidwest met 25% op 24 wedstrijdenWizzy82 schreef: 15 mar 2025, 14:07 Beetje rare vergelijking. Het gaat over de competitie dus ik mag het hier plaatsen.
En dan nog zo zuur doen tegenover de hele regio zuidwest en iedereen die van je wint
Ik heb in het verleden ook 100% in de 4e klasse Zuidwest gespeeld... Ik weet als geen ander waarom vorig seizoen zo slecht ging. Mentale problemen en daardoor totaal uit vorm. Dat kan iedereen overkomen weet ik van een aantal andere spelers die dan helemaal niet spelen (indien er voldoende spelers zijn), maar die optie was er niet echt omdat een teamgenoot na de eerste competitiewedstrijd geblesseerd was geraakt. Stel ik had gezegd dat ik mij mentaal niet oke vind dan had dat voor problemen gezorgd ivm er iedere wedstrijd en inspireert geregeld had moeten worden.
Beetje merkwaardige eerste post trouwens. De meeste hier stellen zich in iedergeval wel voor. Welke, regio en klasse ze spreken etc... Dat heb ik van jou nog niet gezien hier...
Beetje merkwaardige eerste post trouwens. De meeste hier stellen zich in iedergeval wel voor. Welke, regio en klasse ze spreken etc... Dat heb ik van jou nog niet gezien hier...
Backup:
Backup:
Ik blijf graag anoniem. Kon het niet laten een account aan te maken en er toch een opmerking over te maken..Wizzy82 schreef: 15 mar 2025, 23:03 Ik heb in het verleden ook 100% in de 4e klasse Zuidwest gespeeld... Ik weet als geen ander waarom vorig seizoen zo slecht ging. Mentale problemen en daardoor totaal uit vorm. Dat kan iedereen overkomen weet ik van een aantal andere spelers die dan helemaal niet spelen (indien er voldoende spelers zijn), maar die optie was er niet echt omdat een teamgenoot na de eerste competitiewedstrijd geblesseerd was geraakt. Stel ik had gezegd dat ik mij mentaal niet oke vind dan had dat voor problemen gezorgd ivm er iedere wedstrijd en inspireert geregeld had moeten worden.
Ben eigenlijk gewoon een lurker die ook in regio zuidwest speelt en toevallig wordt daar flink over gepost!
Beetje overdreven. Je hebt ooit 1x 100% gespeeld en dat ging om 3 partijtjes in Zuidwest. Tjonge, knap hoor. Je speelde redelijk in Gelre omdat het een zwakke afdeling is. Zuidwest is blijkbaar voor jou te hoog gegrepen.Wizzy82 schreef: 15 mar 2025, 23:03 Ik heb in het verleden ook 100% in de 4e klasse Zuidwest gespeeld...
En wat jouw mentale problemen zijn is nu wel duidelijk. Je bent gewoon een slechte verliezer die het te goed met zichzelf getroffen heeft en vooral graag gelijk wil hebben.
Frame: OSP Virtuoso off+
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II Provincial Gold 2,15 mm
BH: Ktl Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
FH: Ritc 729 Battle II 2,1mm
BH: KTL Stranger Attack 0,5 mm lange noppen
Gelre 4e klasse was een aantal jaar geleden vergelijkbaar met de 4e klasse Zuidwest.
Bovendien zijn alle klasses bij alle afdelingen ivm steeds minder spelers zwakker geworden.
Dus jij wilt beweren dat die 3 potjes toeval waren waardoor ik 100% in de 4e klasse heb gespeeld destijds?
Als je toch alles aan het checken hebt kun je ook zien dat ik 2 seizoenen met respectievelijk 15 en 12 wedstrijden 4e klasse Zuidwest beide keren rond de 50% heb gezeten... Dan zou ik geen 4e klasse Zuidwest aankunnen? Wat een onzin.
Bovendien zijn alle klasses bij alle afdelingen ivm steeds minder spelers zwakker geworden.
Dus jij wilt beweren dat die 3 potjes toeval waren waardoor ik 100% in de 4e klasse heb gespeeld destijds?
Als je toch alles aan het checken hebt kun je ook zien dat ik 2 seizoenen met respectievelijk 15 en 12 wedstrijden 4e klasse Zuidwest beide keren rond de 50% heb gezeten... Dan zou ik geen 4e klasse Zuidwest aankunnen? Wat een onzin.
Backup:
Backup: