Ik ga stuk om je. Altijd scherpere goede analyse en opmerkingen heb je hahahahaBBB schreef: 02 jul 2025, 15:12Je hebt wel ballen hoor met je 25% in de 4e klasse om zo hoog van de toren te blazen. Pas de lat die je toepast op anderen eens toe op je zelf? Oh dat was ook zo - je hebt het reflectief vermogen van een aardappel.Wizzy82 schreef: 01 jul 2025, 10:07 Fijn voor je. Nu nog terecht ingedeeld worden in de 4e klasse zodat je gezellig tegen M. zijn team kunt spelen of het andere team daar.
Najaar 2025
Re: Najaar 2025
Je kunt altijd een minder seizoen hebben. Kijk maar naar alle seizoenen en dan zie je dat ik gewoon een 4e klasser ben. 3e klasse hoeft niet, maar lager zeker niet ook al heb ik dat helaas wel gespeeld en aantal seizoenen om zo 2 teams van 3 personen in stand te kunnen houden.
Frame: Tibhar Samsonov Premium Contact
BH: Andro Hexer powersponge 1,9 mm
FH: Andro Hexer powergrip sfx 1,9 mm
Backup:
Frame: Andro Novacell All/S
BH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
FH: Yasaka Rakza 7 Soft 2,0 mm
Backup:
Ik weet dat volgens mij Ardane er ook iets over zei. Ik zal me er binnenkort eens in verdiepen.CSBV schreef: 02 jul 2025, 12:02 Voor zover ik weet is TSP opgegaan in Victas. Dus is de Victas Ventus Limber dan niet gewoon de opvolger van de TSP Ventus Soft?
Toevallig gisteren een hele tijd (2,5 uur) getraind met mijn andere combi en dit keer kon ik er prima de snelle harde ballen mee opvangen... dus misschien switch ik dit seizoen toch wel naar mijn Andro Fibercomp DEF combi en ga ik dan rustig experimenteren met de Yinhe, misschien wel met de Palio AK47 erop. Mocht het niks worden zal ik toch eens gaan kijken naar misschien die Limber.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
BH: Yinhe 955 (0.7mm)
FH: Yinhe Mercury II (2.0mm)
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
BH: DHS Cloud and Fog III oX
FH: Sanwei T88 Ultraspin 2.1
Back up Frame 2: Andro Fibercomp DEF
BH: Palio CK 531A
FH: TSP Ventus Soft 2.2
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Op zich hebben we de discussie over de DUO al gehad, maar die mensen hoeven te stoppen met tafeltennis als er geen DUO zou zijn. Ze kunnen ook nog recreatief bij een club blijven spelen. Sterker nog ik denk dat het ongeveer 50% (wellicht meer) van de spelers recreatief speelt ipv competitie. De mensen die ik heb zien stoppen met competitie blijven vaak nog wel recreatief spelen bij de club. Redenen kunnen zijn: krijgen van een kind, geen zin meer in competitie etc.. Dat wil niet zeggen dat ze geen zin meer hebben in tafeltennis.TwoFace schreef: 02 jul 2025, 12:52 @Wizzy, ik ken veel mensen die wel DUO spelen en daar hun redenen voor hebben. Eigenlijk zou ik het komende seizoen zowel regulier als DUO gaan spelen. Ik vind niet dat je hoort af te geven op DUO spelers, ik heb al vaker hier gesteld: sommige DUO spelers blijven spelen door de DUO en zouden als er alleen regulier is, stoppen met tafeltennis (een feit, weet ik van meerdere DUO spelers ondertussen).
Dus persoonlijk vind ik het mooi dat de DUO bestaat, dat het ook voor een terugloop kan zorgen in regulier, vind ik jammer, maar in de brede zin voor tafeltennis als een sport, denk ik dat het een positief iets is. Want mensen die DUO gaan spelen, spelen gewoon nog tafeltennis, ze hadden ook kunnen stoppen... dat vind ik pas jammer, maar ook dat gebeurd regelmatig.
Er zijn clubs (bijv. Veldhoven weet ik) die hebben overdag groepen van 65+ die een balletje slaan maar verder geen competitie spelen. Die hoor je eigenlijk ook mee te tellen.
Backup:
Backup:
@ TwoFace, volgens mij is jouw indeling toch ook al bekend? Van jouw afdeling?
Backup:
Backup:
Dinsdagavond half uurtje getraind. Pijnloos kunnen trainen. Ben het nog niet verleerd. Alleen de fitheid moet beter worden. Word aangewerkt. Dan moet ik klaar zijn voor het najaar seizoen om te gaan vlammen. Nog steeds benieuwd naar de indelingen van zuid/west en afdeling midden. Word pas laat bekend gemaakt wat wel jammer is.
Nu weet ik waarom je in mijn irritatiezone zit qua reacties hier. Ook in het najaar 2024 topic.
Je overdreven reacties irriteren mij eigenlijk al vanaf het begin. Hier ook weer zo'n tekst zoals "klaar om te vlammen" wekken bij mijn irritatie op.
Uitspraken als bijv:
"Kampioenskar voor komende vrijdag is al bestelt."
"Zou mooi zijn in mijn debuut jaar bij mijn nieuwe club meteen al kampioen worden"
Ik snap niet waarom de indeling zo lang duurt bij andere afdelingen.
Je overdreven reacties irriteren mij eigenlijk al vanaf het begin. Hier ook weer zo'n tekst zoals "klaar om te vlammen" wekken bij mijn irritatie op.
Uitspraken als bijv:
"Zou mooi zijn in mijn debuut jaar bij mijn nieuwe club meteen al kampioen worden"
Backup:
Backup:
Lekker houden zo en verder niet op mij reageren! Wat ik typ moet ik lekker zelf weten. En wat jij verder ervan vind boeit mij echt geen ene reet. Wens je veel succes komend seizoen.Wizzy82 schreef: 17 jul 2025, 14:14 Nu weet ik waarom je in mijn irritatiezone zit qua reacties hier. Ook in het najaar 2024 topic.
Uitspraken als bijv:
@Wizzy verstandig iets voor je. Lekker met je eigen zaken gaan bemoeien verder. Ik zal verder niet al te veel op jou reageren komen seizoen. Wat jij verder doet interesseert me vrij weinig. Maar jij maak je gelijk al weer enorm druk om iets.
Laatst gewijzigd door mrfrankes op 17 jul 2025, 14:52, 1 keer totaal gewijzigd.
En daarbij moet je niet alles zo letterlijk nemen. Soms is dat gebaard met sarcasme.mrfrankes schreef: 17 jul 2025, 14:50mrfrankes schreef: 17 jul 2025, 14:47Lekker houden zo en verder niet op mij reageren! Wat ik typ moet ik lekker zelf weten. En wat jij verder ervan vind boeit mij echt geen ene reet. Wens je veel succes komend seizoen.Wizzy82 schreef: 17 jul 2025, 14:14 Nu weet ik waarom je in mijn irritatiezone zit qua reacties hier. Ook in het najaar 2024 topic.
Uitspraken als bijv:
Hap, hap (je zou al niet meer reageren op mij namelijk)... Ik reageer zoals ik zelf wil op je reacties of je nu sarcasme gebruikt of niet en of je wil of ik wel of niet op je reacties reageer. Dat laatste bepaal jij zeker niet!
Je bent toch geneigd om te reageren omdat dit nu eenmaal in de aard van het beestje zit (in jou zit).
Garfield daarin tegen kan dat een stuk makkelijker en ik kan hem ook gemakkelijk negeren, omdat ik weet dat ik bij hem toch geen reactie kan los peuteren.
Je bent toch geneigd om te reageren omdat dit nu eenmaal in de aard van het beestje zit (in jou zit).
Garfield daarin tegen kan dat een stuk makkelijker en ik kan hem ook gemakkelijk negeren, omdat ik weet dat ik bij hem toch geen reactie kan los peuteren.
Backup:
Backup:
Dat komt omdat je het telkens uitlokt en graag op mij wilt reageren. Je kent mij totaal niet hoe ik in elkaar steekt. Zeg het eens face to face dan gaan we wel ff zien of je dan nog zo praat.... ik nodig je bij deze graag uit om het recht in mij gezicht te zeggen wat je frustreert. Nadat ik jou eventueel had geholpen in goede zin. Ben je nu weer kwaad aardig bezig jegens mij. Stop met dit gedrag van jezelf. Heel veel mensen hebben al een hekel aan je en ik snap waarom. Je kunt dit alleen op het forum doen maar in real life ben je niks en zal je nooit wat worden.Wizzy82 schreef: 17 jul 2025, 15:13 Hap, hap (je zou al niet meer reageren op mij namelijk)... Ik reageer zoals ik zelf wil op je reacties of je nu sarcasme gebruikt of niet en of je wil of ik wel of niet op je reacties reageer. Dat laatste bepaal jij zeker niet!
Wat denk je dat mij frustreert:
- De meest ongezellige competitiewedstrijd die ik ooit heb gehad tegen jouw team. Niet zozeer vanwege jou maar vanwege je 2 kanten noppen tegenstander en de totaal versleten tafels... Als ik die 2 dingen van tevoren had geweten dan had ik die middag uitgevallen.
- Tevens heeft die dag uiteindelijk ervoor gezorgd dat ik helaas geen competitie meer speel en lid meer ben van die club. Een keuze die ik zelf niet heb genomen.
Vergeet niet dat ik bij dat toernooi bij jou club ver heb moeten rijden en het is jammer dat je, je weet wel niet hebt kunnen overtuigen. Geloof mij. Ik was de laatste competitiewedstrijden erg gezellig. Uit tegen Stiphout was ik veruit de meest gezelligste persoon van het team. Kletste veel na afloop. Ook met publiek.
Echter de wedstrijd tegen jou team (waarbij je niet mee deed en ik ook niet) was een week later. Je weet wel had mij eerst dus heel positief gezien, maar jouw teamgenoten hebben dat verpest door slecht over mij te praten en over dit forum te hebben. Hadden ze dat niet gedaan dan was ik nu daar nog lid geweest en zou ik daar competitie spelen in de 4e klasse. Dus ja, het frustreert mij enorm dat je teamgenoten je mond niet hebben kunnen houden, want hadden ze het ook in mijn bijzijn durven te vertellen?
- De meest ongezellige competitiewedstrijd die ik ooit heb gehad tegen jouw team. Niet zozeer vanwege jou maar vanwege je 2 kanten noppen tegenstander en de totaal versleten tafels... Als ik die 2 dingen van tevoren had geweten dan had ik die middag uitgevallen.
- Tevens heeft die dag uiteindelijk ervoor gezorgd dat ik helaas geen competitie meer speel en lid meer ben van die club. Een keuze die ik zelf niet heb genomen.
Vergeet niet dat ik bij dat toernooi bij jou club ver heb moeten rijden en het is jammer dat je, je weet wel niet hebt kunnen overtuigen. Geloof mij. Ik was de laatste competitiewedstrijden erg gezellig. Uit tegen Stiphout was ik veruit de meest gezelligste persoon van het team. Kletste veel na afloop. Ook met publiek.
Echter de wedstrijd tegen jou team (waarbij je niet mee deed en ik ook niet) was een week later. Je weet wel had mij eerst dus heel positief gezien, maar jouw teamgenoten hebben dat verpest door slecht over mij te praten en over dit forum te hebben. Hadden ze dat niet gedaan dan was ik nu daar nog lid geweest en zou ik daar competitie spelen in de 4e klasse. Dus ja, het frustreert mij enorm dat je teamgenoten je mond niet hebben kunnen houden, want hadden ze het ook in mijn bijzijn durven te vertellen?
Backup:
Backup:
-
GarField000
- Platinum Member

- Contacteer:
Re: Najaar 2025 (alleen reguliere competitie)
Bij ons is net de indeling gepubliceerd. Ik ben niet echt blij om verschillende redenen.
Maar als eerste het feit dat we dus echt gedegradeerd zijn en dat we 3 klasse gaan spelen.
Kijk ik naar de bovenste 4 spelers zijn 3 ervan uit ons team. Ik heb nog even nagekeken naar de andere 3 degradanten op de 5e plek.
1 is helemaal verdwenen als team. De andere 2 hebben wat leden veranderd en hebben nu een teamrating dat net iets hoger ligt als onze teamrating, maar alleen omdat onze 4e speler een rating onder de 1000 heeft. Dus balen.
Maar nu de motivatie opbrengen om kampioen te worden in de 3e klasse zodat we weer naar de 2e kunnen.
DUO competitie waren we 2e in de 2e klasse dus dat blijft gewoon 2e klasse. Poule lijkt sterker als vorig seizoen want er zijn nu 8 spelers met een hogere rating. Mooi. Lekker spannend.
Andere reden dat ik niet blij ben is dat van de 5 uitwedstrijden, we maar 1 x op vrijdag moeten. 3 !!! x op dinsdag waarbij ik dus ook duo moet spelen. En 1 x op de donderdag wat ik niet fijn vind ivm Mahjong. En dan nu ook 3 wedstrijden op de maandag !!! in de DUO. Ik heb zo'n hekel om te tafeltenissen aan de maandag. Dat is mijn golfdag/avond. En ik sta reserve in een bowling team dat op maandag speelt.
Dus niet blij en niet blij .... maar goed we moeten het ermee doen. Het is mijn eigen schuld dat ik zoveel dingen doe
.
Maar als eerste het feit dat we dus echt gedegradeerd zijn en dat we 3 klasse gaan spelen.
Kijk ik naar de bovenste 4 spelers zijn 3 ervan uit ons team. Ik heb nog even nagekeken naar de andere 3 degradanten op de 5e plek.
1 is helemaal verdwenen als team. De andere 2 hebben wat leden veranderd en hebben nu een teamrating dat net iets hoger ligt als onze teamrating, maar alleen omdat onze 4e speler een rating onder de 1000 heeft. Dus balen.
Maar nu de motivatie opbrengen om kampioen te worden in de 3e klasse zodat we weer naar de 2e kunnen.
DUO competitie waren we 2e in de 2e klasse dus dat blijft gewoon 2e klasse. Poule lijkt sterker als vorig seizoen want er zijn nu 8 spelers met een hogere rating. Mooi. Lekker spannend.
Andere reden dat ik niet blij ben is dat van de 5 uitwedstrijden, we maar 1 x op vrijdag moeten. 3 !!! x op dinsdag waarbij ik dus ook duo moet spelen. En 1 x op de donderdag wat ik niet fijn vind ivm Mahjong. En dan nu ook 3 wedstrijden op de maandag !!! in de DUO. Ik heb zo'n hekel om te tafeltenissen aan de maandag. Dat is mijn golfdag/avond. En ik sta reserve in een bowling team dat op maandag speelt.
Dus niet blij en niet blij .... maar goed we moeten het ermee doen. Het is mijn eigen schuld dat ik zoveel dingen doe
----------------
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Groetjes Marc
Setup:
Frame: Stiga Cybershape Wood
FH: Andro Rasanter R48
BH: S&T HellFire X ox green
Wat is het nut om te zeggen dat alleen hier reguliere competitie gepost mag worden. Klare onzin. Hier gaat mijn teamgenoot garfield gewoon zijn duo verslagen posten!
Voor afdeling midden hebben we 3e klasse gekregen. Beetje jammer. Maar zat er wel keer aan te komen helaas. Rare poule. 3x op dinsdag 1x op donderdag en 1x op de vrijdag. Vrijdag is zelf onze thuisavond. Wij moeten gezien de poule kampioen kunnen worden. Maar de motivatie is op dit moment ver te zoeken voor deze klasse nadat we jarenlang 2e klasse zijn gewend. In September moeten we er klaar voor zijn. We gaan er alles aan doen om zo snel mogelijk weer terug te keren na de 2e klasse. Maar doordeweekse avonden vind ik echt behoorlijk klote!
Heerlijk is dat als de reguliere competitie speelavonden mooi voor problemen zorgt bij de duo competitie avonden. Als een team bij de reguliere competitie avond dan zou vragen om vanwege die reden de wedstrijd te verzetten dan zou ik zeker zeggen. Bekijk het even, het is jullie keuze om in 2 competities mee te doen daar hoeft onze competitie speelavond niet voor aangepast te worden dus verzetten is niet mogelijk.
Nu nog bij Zuidwest ook een indeling op basis van dat je team laatste is geworden en dus is gedegradeerd naar de 4e klasse. Weet je ook eens hoe het is om vrijwel overal te laag te spelen.
Nu nog bij Zuidwest ook een indeling op basis van dat je team laatste is geworden en dus is gedegradeerd naar de 4e klasse. Weet je ook eens hoe het is om vrijwel overal te laag te spelen.
Backup:
Backup:
Zucht.
Het is een mening. Je zou dezelfde kunnen hebben als ik, maar dat is hoogstwaarschijnlijk niet. Zolang ik je niet uitscheld is er niets aan de hand. Ik heb het al vaker gezegd dat ik een afwijkende mening heb tov andere maar dat moet gewoon kunnen hier.
Backup:
Backup:
Ja ondertussen bekend. Ik ga weer 3de klasse spelen. Excuses voor mijn late reactie, ik zat midden in een heftige verbouwing waar ik vooral zelf eerst heel druk mee was en heb de pc een aantal weken niet aangeraakt (en dus ook geen forum).Wizzy82 schreef: 14 jul 2025, 12:37 @ TwoFace, volgens mij is jouw indeling toch ook al bekend? Van jouw afdeling?
3de klasse spelen is mooi nieuws, wel heb ik ook minder nieuws. Gedurende mijn verbouwing heb ik een zware en vervelende val gemaakt (mijn zwager stond er naast en dacht dat ik er geweest was), mijn linker kaakgewricht is gekneusd (kan nauwelijks kauwen, doet nog steeds pijn na ruim een week), een flinke kneuzing op mijn heup. Spieren overal vastgeslagen, pijn in mijn rug... maar optimistisch als ik ben wilde ik toch gaan tafeltennissen afgelopen vrijdagavond.... nou dat ik beter niet kunnen doen. Blijkbaar heeft mijn springersknie ook een opdonder gehad en die doet nu bij elke stap pijn. Voorlopig even geen tafeltennis voor mij, ben al blij als ik de hond heb kunnen uitlaten want ook dat doet serieus pijn.
Ik ga vandaag dan ook de fysio bellen, hopelijk hebben ze snel plek voor me, eigenlijk trek ik alle pijn wel, behalve die van mijn knie, ik merk namelijk dat ik daardoor ook echt niet kan bewegen achter de tafel... toch wel cruciaal om het spelletje te spelen.
Competitie frame:
Yinhe Y-13
Backups (o.a.):
Dr.Neubauer Bulldog
Yinhe Y-13