all frame suggesties
- ultrakhang
- Advanced Member

all frame suggesties
hebben jullie goede all frame suggesties tussen 70 en80gram
fh= gewo target air tec l 2.1 zwart
bh= gewo target air tex fx 1.7/color] rood
Frame= andro super core cell all
Gewicht= 169 gr
2de klas jeugd
Almeerspin 2
bh= gewo target air tex fx 1.7/color] rood
Frame= andro super core cell all
Gewicht= 169 gr
2de klas jeugd
Almeerspin 2
Re: all frame suggesties
Andro temper tech off- is niet heel snel, en een mooi frame met een zeer goede controle. Het frame bestaat ook in een all+ uitvoering. Voordeel is de zeer goede prijs kwaliteitsverhouding. Met de off- had ik voldoende power voor aanval bij de tafel met medium 2mm rubbers, maar miste wel wat explosiviteit vanuit de tweede lijn. Controle bij blokken en schuiven is heel goed, en terugbrengen vanuit de tweede lijn is prima. Kappen en verdedigen doe ik niet. De off- is veel trager dan de off- van mijn osp virtuoso. Controle van de temper is beter, en gewicht is wat lager.
Andro blax is ook licht, maar vond ik matig en kwetsbaar.
Andro blax is ook licht, maar vond ik matig en kwetsbaar.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
Als het frame iets zwaarder mag zijn is een butterfly primorac een fijn frame met een goede prijs kwaliteit verhouding. En in mijn ogen is het geen off - frame maar allround. Speel er nu zelf mee en kan eigenlijk alle slagen er mee spelen die ik wil
Andro Temper Tech ALL+
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
BH Andro Rasant Grip
FH Tibhar FX-P
-
allrounder
- Super Member

Gewo heeft ook een aantal allround frames in het segment.
Ik weet dat het merk niet zo heel populair is in NL, maar ik ben er meer dan tevreden over.
Ik heb o.a. een all+ met carbon en die speelt echt geweldig (nog onder de 40 Euro).
Heel veel controle en spin en toch het tempo op het moment dat je het wilt.
Ga je te vaak te ver naar achteren dan mis je wel een beetje de power, maar dan zou je in mijn ogen ook geen all frame moeten nemen als je dat doet.
Voor overwegend bij tafel spelen is het prima.
Houd je niet van carbon dan zijn er nog andere, zeer betaalbare, frames bij Gewo.
Succes!
Ik weet dat het merk niet zo heel populair is in NL, maar ik ben er meer dan tevreden over.
Ik heb o.a. een all+ met carbon en die speelt echt geweldig (nog onder de 40 Euro).
Heel veel controle en spin en toch het tempo op het moment dat je het wilt.
Ga je te vaak te ver naar achteren dan mis je wel een beetje de power, maar dan zou je in mijn ogen ook geen all frame moeten nemen als je dat doet.
Voor overwegend bij tafel spelen is het prima.
Houd je niet van carbon dan zijn er nog andere, zeer betaalbare, frames bij Gewo.
Succes!
Gewo Carbon Hybrid Off- AN
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
FH: Xiom Vega Elite 2.0
BH: Xiom Vega Elite 2.0
Joola rosskopf allround, is meer all+ kwa snelheid met hoge controle en niet duur. Of falcon medium ,ook joola, echt goedkoop en goed.