(Zie voor foto,s en meer informatie de thread zelfbouw frames in het frame forum.)
Na testen door Hans en dankzij zijn feedback denk ik dat het kersenframe eerder interessant kan zijn voor een speler met korte noppen. Het korte handvat is dan meer funktioneel voor de bathandling en op fh stoort de kortere grip minder bij de lichtere balans die een kn rubber meestal geeft.
Nog wat details koto frame :
Opbouw : ayous / limba / koto.
Blad is 153 * 152 mm. Griplengte en dikte zijn standaard. Ligt volgens mij prima in de hand voor meeste spelers.
Dit frame is wat dynamischer dan het koto frame, meer spingeorienteerd maar eveneens wat harder (dan zelfde bouw met limba buitenlagen).
Kersen frame mag weg voor 20 euro (omdat er geen mogelijkheid is een reserve frame of vervanging te kopen bij breuk of andere beschadiging) incl porto.
Koto frame is meer standaard en gangbaar dus evt vervanging of res frame is makkelijker.
Prijs daarom 25 euro incl.
Testen zonder koop en dan door of terugsturen zijn portokosten (aan mij of evt doorsturen naar andere tester) voor eigen rekening.
(Mocht ik de betrouwbaarheid van een potentiële koper /tester niet kunnen inschatten dan kan het zijn dat ik betaling vooraf vraag.).
Reageren ivm kopen/testen kan wat mij betreft hier maar vragen over de frames beter in desbetreffende thread stellen.
Marc
TK Twee zelfbouwframes
Re: TK Twee zelfbouwframes
Alleen vandaag en misschien morgen nog te koop of voor testen.
Hans, Mepper stuurt de frames anders terug en zijn dan niet meer te koop.
Na test terugsturen of doorsturen kost dus één keer porto voor versturen.
Hans, Mepper stuurt de frames anders terug en zijn dan niet meer te koop.
Na test terugsturen of doorsturen kost dus één keer porto voor versturen.
Re: TK Twee zelfbouwframes
Topic kan gesloten.