Hulp bij batcombinatie

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Plaats reactie
jackjones
Beginner
Beginner

Hulp bij batcombinatie

Bericht door jackjones »

Hallo, ik heb een houtje "Super Core Cell Carbon OFF". Op mij forehand andro hexer HD 2.1. Op backhand andro impuls speed 1.9. Deze laatste is enkele maanden geleden vernieuwd. Vroeger was het butterfly tackiness D 1.9. Ik wou met de backhand meer kunnen topspinnen, doch het mocht een niet te snel rubber zijn (en ik wil nog kunnen snijden). Met de tackiness D kon ik fantastisch flippen en plaatsen en snijden. De bal kleefde als het ware aan het rubber. Door de andro impuls kan ik nu inderdaad beter topspinnen (en sneller) maar ik kan heel moeilijk nog gesneden ballen erover flippen. Het zal wel aan mij liggen :D , maar kan het ook zijn omdat het rubber (andro impuls speed) zachter is of niet zo tacky ? Iemand ervaring met andro impuls speed ? Weet iemand een rubber voor de backhand dat beter zou zijn voor mij ?

groetjes,
benxx
Silver Member
Silver Member

Re: Hulp bij batcombinatie

Bericht door benxx »

Tackiness C, of de Victas vs>401. De 401 is geweldig als chopper en flipper maar ikzelf vind em wat zwaar.
Meppers 1, 2e klasse zuid-west

Weapon of choice:

Re-Impact Spinplay 2020
BH Lion Claw 1,5mm demping
FH Fastarc-G1 1,8mm

Test:

Tsunami Combi Attack
BH Spinlord Leviathan OX
FH Spinlord Degu 1,8mm

ELO 01-05-24 1447
Plaats reactie