hoi danny,
wat je zegt het blijft toch effe zoeken,ook doordat ik zelf heel verschillend in mijn (bruine...

vel steek.
merk nu dat de V toch iets soepeler speelde ,de U is uiteraard nog niet ingespeeld, maar heb toch het gevoel dat die voor mij toch te snel is/wordt en ik moet toch harder werken met spinnen en dat doe ik toch meer als ik dacht.De vlakke slagen gaan ook echt harder en strakker De V en ook de EX hadden meer reserve in snelheid, maar ja dat is ook afhankelijk van de rubbers. Ga toch nog weer stap terug in hardheid,
nu eerst vega europe 2.0 fh en tenero 1.8 bh, t,is een ouwe vega dus de ergste bounce is er wel uit, maar met de lineaire Ultimate komt dat misschien beter uit.
Sla toch nog gauw te hard over tafel, vandaar iets zachtere rubbers. Heb bijna 30 jaar met 5 laags gespeeld, dus het kan ook zijn dat het daar weer op uitdraait als ik het "gevoel" voor lengte blijf missen.Ze zeggen wel eens dat je een oude hond geen nieuwe kunstjes kan leren en oude bomen niet verplanten....
Heb ook nog goede oude sriver 1.9 liggen, die wordt de volgende als de vega niet voldoet, wel ff tunen, plus olijfolie toplaag, om grip te herstellen. Weer iets zachter.
Mocht ook dat toch nog niet bevallen dan wordt het denk weer een 5-laags. Maar ja ,heb intussen wel mijn V verkocht....hm.
Dus dan komt dat weer tevoorschijn.
Kortom, blijven lachen, het is een leuk spelletje
fijn dat de V je nog steeds goed bevalt.
groet
mepper