hoi
zijn er mensen die met dit rubber spelen , graag wat technisch advies over dit rubber.
Via tafeltennis sites kom ik niet veel verder dan S/S/C ( snelheid/spin/controle ).
Wil weten wat de mogelijkheden zijn met het rubber ?
Speel zelf als spel met veel controle /bal op tafel houden en wacht op het juiste moment om het spel over te nemen vanuit 1 e of 2 e lijn , qua statistiek zit er veel snelheid in en spin ( ideaal om het spel over te nemen ) en ruime controle .
maar wil weten van iemand die ermee speelt , hoe het gevoel is als je ermee speelt.
zit er aan te denken om op zowel FH als BH dit rubber te gaan gebruiken , op de FH de dikkere en op BH de 1.8 variant
bedankt
Dennis
Donic bluefire jp 02
-
JordiFuhler
- Beginner

Re: Donic bluefire jp 02
Ik zou je de Donic Bluefire M'series aanbevelen.
deze zijn niet de nieuwste series, maar de M is erg keuzeomvangrijk. je kunt hier veel kanten mee op.
Uit ervaring kan ik vertellen dat de M2 2.0 geschikt is
deze zijn niet de nieuwste series, maar de M is erg keuzeomvangrijk. je kunt hier veel kanten mee op.
Uit ervaring kan ik vertellen dat de M2 2.0 geschikt is
Re: Donic bluefire jp 02
Hi,
Ik heb dit rubber gekregen van een goede vriend van me.
Deze rubbers heb ik in 2.0 in rood en zwart.
Ik vindt dat deze rubbers een hele goede controle heeft en een goed spin. Wat ik wel matig vindt is de snelheid.
Ik hoop dat je genoeg info heb.
Als je interesse heb in dit rubber dan kan je me een Pm sturen.
Gr.
Viscaria
Ik heb dit rubber gekregen van een goede vriend van me.
Deze rubbers heb ik in 2.0 in rood en zwart.
Ik vindt dat deze rubbers een hele goede controle heeft en een goed spin. Wat ik wel matig vindt is de snelheid.
Ik hoop dat je genoeg info heb.
Als je interesse heb in dit rubber dan kan je me een Pm sturen.
Gr.
Viscaria