equivalent

Hier kun je advies vinden of vragen over een batje dat past bij jouw speelstijl.
Plaats reactie
v-scorpio
Beginner
Beginner

equivalent

Bericht door v-scorpio »

Hallo iedereen, na 15 jaar non-actief heb ik terug de bat opgenomen. ;)
Ik speelde met volgende combinatie : hout: Tamca (Carbon) rubbers: super-shriver en Do.
Ik ging al opzoek (internet) naar een huidig equivalent daarvan, maar zie de bomen door het bos niet meer. Kan iemand mij goede raad geven?

Thanks,

Chris,
van_doorn
Moderator
Moderator
Contacteer:

Re: equivalent

Bericht door van_doorn »

Hoi Chris,

Het is tegenwoordig best een uitdaging om een combinatie te vinden. Zeker als je iets zoekt waar je in het verleden mee heb gespeeld. De Super Sriver is in ieder geval vervangen voor de Butterfly Sriver, waar verschillende variaties van zijn. Butterfly maakt nog verschillende Tamca carbon planken. Wellicht dat je daar nog een kijkje kunt nemen. Voor de rest, lees de omschrijving van de rubbers en ga opzoek naar reviews, zodat je een idee krijgt hoe iets speelt. Bepaal op basis daarvan wat het beste bij je past.

Succes met de zoektocht!
Butterfly Harimoto sZLC
Butterfly Tenergy 05
Xiom Vega Japan

If you can believe it, the mind can achieve it.
v-scorpio
Beginner
Beginner

Bericht door v-scorpio »

Hartelijk dank voor deze eerste reactie. Ik bekijk al even deze goede aanwijzing.
Danny1973
Moderator
Moderator

Bericht door Danny1973 »

Je vorige rubbers zijn heel anders als veel rubbers die tegenwoordig verkocht worden. Tegenwoordig hebben veel rubbers ingebouwd lijmeffect. Zeker als je dit combineert met een snel tamca Carbon frame heb je een snelle combinatie, misschien teveel van het goede als je net weer opnieuw begint. Ik zou ook zeker niet bij Butterfly kijken. Hoge prijzen, en er is zeker veel anders te koop voor minder geld. Bijvoorbeeld de andro temper tech serie is een redelijke middenklasser qua prijs met goede reviews. Deze spelen prettig met xiom vega Europe rubbers. De temper tech all of de off- zijn goed qua controle en met de vega in 1.8 op je backhand en in 2.0 op forehand heb je een alleskunner, en mijn inziens een solide basis om weer mee te beginnen. succes met de zoektocht.
Xiom Icecream AZX 91 gram FL ( ALC op fh, ZLC op bh)
FH: Xiom Omega VII Pro max.
BH: Xiom Omega VII Pro max
v-scorpio
Beginner
Beginner

Bericht door v-scorpio »

@ Danny1973 : Dank je voor de tip !!
Plaats reactie