Ben toch wel een soort van trots op m'n frames dat ik dit met jullie wil delen.
Van links naar rechts:
Butterfly Zhang Jike ALC
Butterfly Jun Mizutani Super ZLC (replica!)
Butterfly Viscaria Light
Butterfly Zhang Jike Super ZLC (replica!)
Ik vermoed dat komend seizoen het de Super ZLC gaat worden met Tenergy 05 op de FH. Wat ik op de BH ga nemen weet ik nog niet...Danny1973 schreef:Mooie collectie Timo. Waar ga je volgend seizoen mee spelen? Is de super zlc nou echt zo'n goed frame. Ik heb zelf een aantal butterfly frames geprobeerd, en op de een of andere manier nooit echt lang mee blijven spelen. De TBS vond ik denk ik achteraf nog wel de meest goede die ik heb gehad.
Mooie frames Danny! Heb zelf een jaar of 2 geleden een OSP Martin OFF Pro gehad. Vreselijk mooi frame, maar niet mijn ding. Vond het handvat te klein of zoiets, lag voor mij niet lekker in de hand. Heb al van alles qua frames geprobeerd, maar ik zweer toch bij Butterfly. Ach iedereen z'n dingDanny1973 schreef:Momenteel heb ik slechts 3 frames, waarbij ik de laatste 2,5 jaar hier toch steeds op terug kom. De Virtuoso met het rode rubber op de kant van het logo is mijn grootste liefde. 2 gram zwaarder, en speelt net iets strakker als zijn iets lichtere zusje. Ik vind het handwerk van OSP prachtig. Ik hou hier veel meer van dan de kleurtjes die je tegenwoordig vaak ziet.
Momenteel heb ik nog een nittaku Violin, maar die gaat het net als vele andere probeersels toch net niet halen bij deze 2 schoonheden op de foto. Ieder frame heeft wel iets goeds, maar het complete van de Virtuoso maakt voor mij dat ik hier graag mee speel.