Dag allen,
Aangezien hier al verschillende mensen (goede) ervaringen hebben met het Andro Temper Tech off- frame, leek dit mij een geschikte plek om een topic te starten over rubbers die er goed bij passen. Een rubber valt moeilijk te beoordelen zonder het bijhorende houtje, dus vandaar deze specifieke topic. De reden: Ik ben op zoek naar een goed forehand rubber. (speelstijl : offensief en open)
Op de backhand bevalt Xiom Vega Elite zeer goed (maar ga ik toch nog eens de vega Europe proberen).
Rubbers die ik al geprobeerd heb en die er vrij goed bij passen:
- Spinlord marder II / III
- Tibhar Genius Sound
- Adidas P7
Wat deze rubbers goed maakt in combinatie met het frame, is naar mijn gevoel dat ze uitblinken in spinnen, en dat het houtje maakt dat je er ook goed mee kan plat slaan. (Vooral het geval bij de genius sound). Het aanvallen kort tegen tafel, lukt mij wel niet altijd. De bal vliegt nog vaak over tafel.
Aangezien ik wel fan ben van tacky chinese rubbers en deze ook niet echt goed plat slaan, vroeg ik me af of er iemand ervaringen had met een chinees tacky rubber in combinatie met de temper tech houtjes?
Ik heb goede ervaringen met de globe 999 en de globe 999 national, dus ik ben van plan een paar andere 999 varianten (zoals de supertacky blue lucifer https://www.youtube.com/watch?v=u-AzOdQ_eMU" onclick="window.open(this.href);return false; ) te proberen.
FH rubber voor Andro Temper Tech Off-
FH rubber voor Andro Temper Tech Off-
Tenergy80 1.9mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm
custom frame 68g
Xiom Vega Pro 2.0mm