Tenergy 80-fx
Tenergy 80-fx
Hierbij verkoop ik 2 Tenergy's 80-FX 1,7mm, een rode en een zwarte, beiden 156x150 (LxB).
Aangekocht om te proberen, paar matchen mee gespeeld, maar mij toch iets te snel.
Plakken nu nog op TB ZLF.
€ 60 excl.verzending.
Mvg,
Kris
Aangekocht om te proberen, paar matchen mee gespeeld, maar mij toch iets te snel.
€ 60 excl.verzending.
Mvg,
Kris
- Bijlagen
-
- foto 1-2.JPG (644.86 KiB) 9042 keer bekeken
-
- foto 2.JPG (655.17 KiB) 9042 keer bekeken
Re: Tenergy 80-fx
Hi,krisvd schreef:Hierbij verkoop ik 2 Tenergy's 80-FX 1,7mm, een rode en een zwarte, beiden 156x150 (LxB).
€ 60 excl.verzending.
Mvg,
Kris
Ik heb wel intresse in je tenergy zwart 1.7
Is er nog wat aan de prijs te doen. Of een ruil tegen de rasant grip zwart 2.1 en eventueel bijbetaling van mijn kant. Of een donic JP 02 zwart of rood in 2.0
Hoor graag van je.
Gr
Viscaria
Je heb een pm
Is dit rubber nog tekoopkrisvd schreef:Hierbij verkoop ik 2 Tenergy's 80-FX 1,7mm, een rode en een zwarte, beiden 156x150 (LxB).
€ 60 excl.verzending.
Mvg,
Kris
Gr
Viscaria
Hi,
Zijn de rubbers nog te koop?
Gr
Viscaria
Gr
Viscaria
Hi,
Gr
Viscaria
Gr
Viscaria
Hey Viscaria,
Sorry voor de late reactie, normaal krijg ik reacties altijd binnen op mail, maar nu dus niet.
Dus toevallig las ik je reactie.
Ja, de rubbers zijn nog steeds te koop.
Hoeveel wil je geven voor 1 rubber?
Mvg,
Kris
Sorry voor de late reactie, normaal krijg ik reacties altijd binnen op mail, maar nu dus niet.
Mvg,
Kris
Hi,krisvd schreef:Hey Viscaria,
Mvg,
Kris
Graag wil ik wat meer foto's zien en is de lijm resten er al afgehaald. Als het rubber in goede staat is wil ik 22.5 euro incl verz.
Wat vindt jij daarvan.
De foto's kan je mailen naar wangfun888@hotmail.com
Mvg
Viscaria
Hey Kris!
Had je deze Tenergy 80 FXen nou nog wel of niet? Of waren ze inmiddels al verkocht?
Als je ze nog hebt ben ik zéér geïnteresseerd in je rode 1.7
Ik hoor graag van je!
Groet,
Timo
Had je deze Tenergy 80 FXen nou nog wel of niet? Of waren ze inmiddels al verkocht?
Als je ze nog hebt ben ik zéér geïnteresseerd in je rode 1.7
Ik hoor graag van je!
Groet,
Timo
OSP Virtuoso ‘mepper’
FH: Tibhar Aurus max
BH: Tibhar Aurus 2.0
Hey Timo,
Sorry, maar deze zijn een tijdje geleden al verkocht.
Greetz,
Kris
TOPIC MAG AFGESLOTEN WORDEN.
Sorry, maar deze zijn een tijdje geleden al verkocht.
Greetz,
Kris
TOPIC MAG AFGESLOTEN WORDEN.
Geen probleem Kris! Heb inmiddels al contact met de koper van jouw T80 FX'en. Ga de rode overnemen
De T80 in 1.9 is mij ontzetten goed bevallen op mijn forehand, dus 'jouw' 80FX kan dan mooi op de backhand.
Groeten,
Timo B.
De T80 in 1.9 is mij ontzetten goed bevallen op mijn forehand, dus 'jouw' 80FX kan dan mooi op de backhand.
Groeten,
Timo B.
OSP Virtuoso ‘mepper’
Ah super dat je er toch nog aan geraakt. :-)
Sinds dat ik zondag even met jouw setup en die van Xu heb gespeeld, moet ik zeggen dat ik de T05 echt goed spelen vind.
Dus dat is het volgende wat ik wil proberen, heb al 05fx'n via iemand op't forum overgekocht.
Nu alleen nog kiezen tussen 2 frames om deze op te plakken, zj-alc of jm-szlc. :-)
Sinds dat ik zondag even met jouw setup en die van Xu heb gespeeld, moet ik zeggen dat ik de T05 echt goed spelen vind.
Dus dat is het volgende wat ik wil proberen, heb al 05fx'n via iemand op't forum overgekocht.
Nu alleen nog kiezen tussen 2 frames om deze op te plakken, zj-alc of jm-szlc. :-)
De T05 is en blijft ook een erg fijn rubber! De T80 op de BH ging goed, maar op de FH nog beter. Vandaar de switch...
Oh nu al geïnteresseerd in de ZJ ALC en de JM SZLC? Haha vast geen toeval dat dat mijn 'reserve frames' zijn
Oh nu al geïnteresseerd in de ZJ ALC en de JM SZLC? Haha vast geen toeval dat dat mijn 'reserve frames' zijn
OSP Virtuoso ‘mepper’
Ik ben al langer geïnteresseerd in een Alc-frame en daar de ZJ een iets dikker handvat heeft dan de TB-series... En de JM-SZLC blijft een droomframe, al gaat die wss veel te snel zijn. 
Ik verwacht niet dat de JM veel sneller zal zijn dan de ZJ SZLC. En het is ook een kwestie van combineren met iets tragere rubbers... Daarom ga ik nu ook terug naar 1.9 en 1.7 ten opzichte van 2x 2.1 
OSP Virtuoso ‘mepper’
Nee, volgens de recensies zijn beide frames ongeveer even snel, enkel door de andere toplaag van de Mizutani heeft deze iets(je) meer controle.
Maar beiden zijn wel sneller dan de ALC's. :-)
Ik heb ook ooit met 2,1mm-rubbers gespeeld, maar blijf terugkomen naar 1,9, een goede middenmaat voor controle/snelheid/effect.
Maar beiden zijn wel sneller dan de ALC's. :-)
Ik heb ook ooit met 2,1mm-rubbers gespeeld, maar blijf terugkomen naar 1,9, een goede middenmaat voor controle/snelheid/effect.