Hoi iemand ervaring met de yasaka rakza 7 soft.
Ik speel namelijk met de setup forehand Donic Coppa X1 Turbo (Platin) backhand Donic Coppa X2 maar omdat ik niet veel spin uit kan halen uit mijn backhand vraag ik me af of de rakza 7 soft wel geschikt is voor mij.
Sorry ctts hierbij wat uitgebreider.
Rakza soft
Rakza soft
Laatst gewijzigd door viscaria op 26 jul 2011, 19:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Rakza soft
Beste Viscaria,
ik zou je toch willen vragen je berichten ff wat uitgebreider te maken. Ik erger me nogal aan dit soort berichten.
Leg ff uit wat je zoekt en wat er mis is aan je huidige setup, en wat je zoekt. Het enige wat je op dit moment doet is één regel neerknallen, en vervolgens gebruik maken van de kennis van anderen.
Als je op Google Yasaka Rakza Soft intikt krijg je al een heel hoop informatie. Lees dat eens door en ik denk dat de meeste vragen dan al beantwoord worden.
ik zou je toch willen vragen je berichten ff wat uitgebreider te maken. Ik erger me nogal aan dit soort berichten.
Leg ff uit wat je zoekt en wat er mis is aan je huidige setup, en wat je zoekt. Het enige wat je op dit moment doet is één regel neerknallen, en vervolgens gebruik maken van de kennis van anderen.
Als je op Google Yasaka Rakza Soft intikt krijg je al een heel hoop informatie. Lees dat eens door en ik denk dat de meeste vragen dan al beantwoord worden.
If you can meet with Triumph and Disaster
And treat those two impostors just the same
And treat those two impostors just the same