Ik speel nu bijna 3 jaar en na een half jaar met een PerrySport batje gespeeld te hebben kocht ik een nieuw batje van iemand van de vereniging.
-Houtje: Sport Tulpe Excellent
-2x Friendship 729FX rubbers 1.8mm
Ik kon hier lange tijd goed mee vooruit maar iik heb nu het idee dat het mij tegenhoudt in mijn verdere ontwikkeling. Zo heb ik het idee dat het spin effect er totaal uit is.. Maar ik heb daar dus geen verstand van. Daarom dat ik ook mij richt tot de wijze heren en dames van dit forum!
Mijn speelstijl is denk ik behoorlijk all-round die wat meer naar verdediging neigt. Mijn service wil ik graag met zoveel effect mogelijk (zij-spin). Mijn backhand gebruik ik grotendeels voor kappen. Terwijl ik de laatste tijd daar ook telkens harder en meer topspin mee probeer te geven. Mijn voorhand is voornamelijk topspin, maar ook zijspin en kappen.
De trainer van een andere vereniging had mij een keer aangeraden om naar het Tibhar Sinus Alpha te kijken.. Maar ik heb het idee dat ik daar niet zo goed het snelle spel mee zou kunnen spelen..
Ik heb niet echt een vast budget voor de nieuwe rubbers en het houtje.. Maar onder honderd zou ik wel fijn vinden. Behalve als er iets is wat 110 euro is en daarmee zoveel malen beter is (of mooier)
Tijd voor een upgrade.. Maar geen idee wat
- The Unevers
- Beginner

- Contacteer:
Re: Tijd voor een upgrade.. Maar geen idee wat
klinkt als versleten rubbers. nieuwe rubbers aanschaffen,de friendship super soft 2.0 mm geeft meer gevoel/spin . En veel controle.Vuistregel,na spelen rubbers schoonmaken met water, na 1 jaar rubbers wisselen, tenzij je meer dan 4x per week speelt, dan elk seizoen.
succes
succes
-
noppenexpert
- Advanced Member

Re: Tijd voor een upgrade.. Maar geen idee wat
Posno sport Weert langsgaan of bellen en bestellen. Geeft goed advies!