Hallo,
Voor volgend seizoen ben ik op zoek naar een nieuwe combinatie. Ik ben tevreden met de combinatie waar ik nu mee speel (Temper tech all frame met 2x 1.8 donic bluefire M2) maar die past volgens mij niet helemaal bij mijn speel stijl.
Mijn speelstijl is 85% verdedigen/retourneren en het scherp plaatsen van de bal (zowel kort als lang). Ik dwing de tegenstander tot het maken van fouten. Als de fout een hoge bal oplevert kan klap ik hem af. Ik speel over het algemeen uit de 2de lijn.
Bij een aanvallend ingestelde speler die veel spint kan ik vertrouwen op goed blokspel zowel FH als BH.
Wat voor een combinatie zouden jullie adviseren?
Nieuwe batje volgend seizoen
-
Arie_Kanarie
- Beginner

Re: Nieuwe batje volgend seizoen
Hej,
Je hebt niet echt mijn speelstijl, maar ik heb op mijn backhand gespeeld met Victas VS>401 en VS>402. Heerlijke rubbers met veel controle waar je heerlijk mee kan kappen, schuiven, plaatsen, blokken en ook nog een leuke topspin mee kan spelen. Dan zou ik er als frame een Victas Koji Matsushita bij doen. Het geheel word misschien wel wat zwaar, dus als je dat niet wilt misschien 1 lichter rubber, misschien zelfs lange noppen?
Groeten,
Martijn
Je hebt niet echt mijn speelstijl, maar ik heb op mijn backhand gespeeld met Victas VS>401 en VS>402. Heerlijke rubbers met veel controle waar je heerlijk mee kan kappen, schuiven, plaatsen, blokken en ook nog een leuke topspin mee kan spelen. Dan zou ik er als frame een Victas Koji Matsushita bij doen. Het geheel word misschien wel wat zwaar, dus als je dat niet wilt misschien 1 lichter rubber, misschien zelfs lange noppen?
Groeten,
Martijn
DHC in Delft
Derde klasse West-zuid
OSP Expert All+
Tibhar 5Q VIP 2.1
Victas VS>402 Limber 2.0
Derde klasse West-zuid
OSP Expert All+
Tibhar 5Q VIP 2.1
Victas VS>402 Limber 2.0
Re: Nieuwe batje volgend seizoen
Hej,
Toevallig vanavond tegen een hele goede verdediger gespeeld. En die speelde met het eerder genoemde Victas frame, met donic classic anti spin en Xion Vega Europe. Hij had super veel controle en bracht alles terug. Ik heb in 3 sets van hem verloren, dus die combi (of met een Victas rubber) is echt wel een aanrader.
Groeten,
Martijn
Toevallig vanavond tegen een hele goede verdediger gespeeld. En die speelde met het eerder genoemde Victas frame, met donic classic anti spin en Xion Vega Europe. Hij had super veel controle en bracht alles terug. Ik heb in 3 sets van hem verloren, dus die combi (of met een Victas rubber) is echt wel een aanrader.
Groeten,
Martijn
DHC in Delft
Derde klasse West-zuid
OSP Expert All+
Tibhar 5Q VIP 2.1
Victas VS>402 Limber 2.0
Derde klasse West-zuid
OSP Expert All+
Tibhar 5Q VIP 2.1
Victas VS>402 Limber 2.0
-