Nee dat zie je verkeerd. Het is niet dat ik het er niet aan uit wil geven, maar dat ik het er op dit moment niet aan uit kan geven. Ik zit er momenteel zelfs aan te denken om mijn JM SZLC de verkoop in te doen, om op die manier wat extra geld beschikbaar te hebben voor een ander frame en rubbers. Dit zou ook best een houten frame kunnen zijn, als die qua spel maar wel voldoet. Ik ben alleen bang dat ik er misschien spijt van ga krijgen, dat houdt mij een beetje tegen...mank schreef: 30 apr 2017, 13:00Voor een vol houten frame lijkt er bij jou, om wat voor reden ook, alleen meer een rem te zitten op wat je ervoor wilt uitgeven dan wanneer het gaat om komposiet frames.
Feit is dat ik voor komend seizoen een setup wil hebben waarmee ik een hoog percentage in de 4e klasse kan spelen en daarna er ook mee door kan in de 3e klasse (wat ik al een aantal seizoenen gespeeld heb). Dus voldoende power maar wel in combinatie met een goede controle, veel spin met de forehand, tikken en blokken met de backhand en ook af en toe spinnen (die slag zit er steeds ietsje beter in bij me).
Als geld nou geen probleem zou zijn, wat denk je dan dat een goede setup voor mij zou kunnen zijn? Kom je dan uit richting iets van een Acoustic, Virtuoso o.i.d.?